Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: patch 10.13 – opis zmian

Podsumowanie zmian w cyklu 10.13. Oficjalny opis patcha 10.13 poznamy we wtorek wieczorem.

Patch 10.13 – kiedy?

Patch 10.13 planowany jest na środę, 24 czerwca 2020 r.

Rankedy

Jeśli macie rangę Mistrza lub wyższą, nie możecie już rozgrywać gier rankingowych w umówionych grupach – musicie grać sami.

Zmiany systemowe

Galaktyki

  • Nowa galaktyka: Binarna Gwiazda. Bohaterowie mogą korzystać tylko z dwóch przedmiotów.
  • Galaktyka Średnich Legend została usunięta z gry.
  • Binarna Gwiazda wystąpi w 10% gier.

Inne

  • Zwiększono o 1 minimalną liczbę przedmiotów, które mogą wypaść podczas gry.

Cechy

Battlecast

  • Obrażenia lub zdrowie zwiększone z 70/160/325/600 do 80/180/480/880.

Blademaster

  • Szansa na dwa dodatkowe ataki zwiększona z 30/70/100% do 30/65/100%.

Blaster

  • Dodatkowe ataki zwiększone z 3/5 do 3/6.

Cybernetic

  • Dodatkowe obrażenia od ataku zmniejszone z 40/80 do 40/75.

Dark Star

  • Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności zwiększone z 8/16/24/32 do 8/18/28/38.

Infiltrator

  • Dodatkowa prędkość ataku zwiększona z 40/70/120% do 40/80/120%.

Mystic

  • Odporność na magię zmniejszona z 50/125 do 50/120.

Postacie

Bard

  • Znacznie zredukowano czas rzucenia zaklęcia Barda.

Cassiopeia

  • Czas trwania obrażeń zwiększony z 12 sekund do 14 sekund.

Darius

  • Obrażenia zwiększone z 400/500/750 do 400/550/800.
  • Pancerz zwiększony z 35 do 40.
  • Odporność na magię zwiększona z 20 do 30.

Ekko

  • Obrażenia umiejętności zmniejszone z 100/200/2000 do 100/150/2000.

Fizz

  • Początkowa mana zmniejszona z 60 do 50.

Gnar

  • Zdrowie Gnara po transformacji zwiększone z 750/1250/2500 do 750/1250/4000.
  • Obrażenia od ataku Gnara po transformacji zwiększone z 100/175/400 do 100/175/550.
  • Czas trwania ogłuszenia GNARA! zmniejszony z 2 sekund do 1,5 sekundy.

Illaoi

  • Zdrowie Illaoi zwiększone z 650 do 700.
  • Wykradanie pancerza i odporności na magię umiejętności zwiększone z 20/30/50% do 30/40/60%.
  • Czas trwania wykradnięcia obrony przez Illaoi zwiększony z 4 sekund do 6 sekund.

Jayce

  • Zdrowie zmniejszone z 850 do 800.

Jinx

  • Dodatkowa prędkość ataku zmniejszona z 60/75/100% do 50/70/100%.

Kog’Maw

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 2/4/7% do 2/4/8% maksymalnego zdrowia celu.
  • Zdrowie zwiększone z 500 do 550.
  • Całkowita mana zmniejszona z 40 do 30.

Master Yi

  • Obrażenia obszarowe umiejętności zwiększone z 75/100/200 do 75/100/175.

Nautilus

  • Czas trwania ogłuszenia z umiejętności zmieniony z 3/3,5/4 sekund na 3/3/5 sekund.
  • Początkowa/całkowita mana zmieniona z 60/120 na 50/120.

Nocturne

  • Prędkość ataku zwiększona z 0,7 do 0,75.
  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/250/350 do 200/250/400.

Riven

  • Wartość tarczy zmniejszona z 250/400/1000 do 225/375/1000.

Teemo

  • Obrażenia umiejętności zmniejszone ze 125/175/600 do 125/175/550.
  • Czas działania spowolnienia Satelitarnych Pułapek Teemo zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.

Thresh

  • Całkowita mana zwiększona z 75 do 90.

Xayah

  • Całkowita mana zmniejszona z 70 do 60.

Przedmioty

Bloodthirster

  • Kradzież życia zwiększona z 40% zadawanych obrażeń do 45% zadawanych obrażeń.

Hextech Gunblade

  • Leczenie zwiększone z 40% zadawanych obrażeń do 45% zadawanych obrażeń.

Jeweled Gauntlet

  • Dodatkowe obrażenia krytyczne zwiększone z 20% do 30%.

Statikk Shiv

  • Obrażenia zwiększone z 80 do 90.

Zz’Rot Portal

  • Zdrowie Portalu Zz’Rot zwiększone z 1000/2000/3000 do 1500/2250/3000.

Naprawione błędy

  • Poprawiono opisy umiejętności w odniesieniu do wartości procentowych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Energetyczna Tarcza Malphite’a nie korzystała z mocy zaklęć Pucharu Potęgi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że kosmiczni piraci czasami zdobywali dodatkowe monety, gdy byli wyposażeni w Pogromcę Olbrzymów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ataki Kog’Mawa podczas Salwy czasami aktywowały Szpon Pułapkę.
  • Usunięto niepożądaną pomarańczową poświatę, która towarzyszyła broni jednostek wyposażonych w Ostrze Nieskończoności.
  • Naprawiono błąd powodujący, że jednostki objęte działaniem Zefira mogły zostać trafione przez niektóre umiejętności obszarowe, np. przez Satelitarne Pułapki Teemo.

Zmiany wersji mobilnej

  • Naprawiono kilka błędów konfiguratora drużyny.
  • Xerath z powrotem znajduje się w konfiguratorze drużyny.
  • W patchu 10.12 usunięto z gry kilku bohaterów, ale schowali się w konfiguratorze drużyny. Usunięto ich.
  • Nocturne zakradł się do 2. kategorii w konfiguratorze drużyny. Umieszczono go z powrotem w 1. kategorii.