Podsumowanie zmian w cyklu 10.13. Oficjalny opis patcha 10.13 poznamy we wtorek wieczorem.
Patch 10.13 – kiedy?
Patch 10.13 planowany jest na środę, 24 czerwca 2020 r.
Rankedy
Jeśli macie rangę Mistrza lub wyższą, nie możecie już rozgrywać gier rankingowych w umówionych grupach – musicie grać sami.
Zmiany systemowe
Galaktyki
- Nowa galaktyka: Binarna Gwiazda. Bohaterowie mogą korzystać tylko z dwóch przedmiotów.
- Galaktyka Średnich Legend została usunięta z gry.
- Binarna Gwiazda wystąpi w 10% gier.
Inne
- Zwiększono o 1 minimalną liczbę przedmiotów, które mogą wypaść podczas gry.
Cechy
Battlecast
- Obrażenia lub zdrowie zwiększone z 70/160/325/600 do 80/180/480/880.
Blademaster
- Szansa na dwa dodatkowe ataki zwiększona z 30/70/100% do 30/65/100%.
Blaster
- Dodatkowe ataki zwiększone z 3/5 do 3/6.
Cybernetic
- Dodatkowe obrażenia od ataku zmniejszone z 40/80 do 40/75.
Dark Star
- Dodatkowe obrażenia od ataku i moc umiejętności zwiększone z 8/16/24/32 do 8/18/28/38.
Infiltrator
- Dodatkowa prędkość ataku zwiększona z 40/70/120% do 40/80/120%.
Mystic
- Odporność na magię zmniejszona z 50/125 do 50/120.
Postacie
Bard
- Znacznie zredukowano czas rzucenia zaklęcia Barda.
Cassiopeia
- Czas trwania obrażeń zwiększony z 12 sekund do 14 sekund.
Darius
- Obrażenia zwiększone z 400/500/750 do 400/550/800.
- Pancerz zwiększony z 35 do 40.
- Odporność na magię zwiększona z 20 do 30.
Ekko
- Obrażenia umiejętności zmniejszone z 100/200/2000 do 100/150/2000.
Fizz
- Początkowa mana zmniejszona z 60 do 50.
Gnar
- Zdrowie Gnara po transformacji zwiększone z 750/1250/2500 do 750/1250/4000.
- Obrażenia od ataku Gnara po transformacji zwiększone z 100/175/400 do 100/175/550.
- Czas trwania ogłuszenia GNARA! zmniejszony z 2 sekund do 1,5 sekundy.
Illaoi
- Zdrowie Illaoi zwiększone z 650 do 700.
- Wykradanie pancerza i odporności na magię umiejętności zwiększone z 20/30/50% do 30/40/60%.
- Czas trwania wykradnięcia obrony przez Illaoi zwiększony z 4 sekund do 6 sekund.
Jayce
- Zdrowie zmniejszone z 850 do 800.
Jinx
- Dodatkowa prędkość ataku zmniejszona z 60/75/100% do 50/70/100%.
Kog’Maw
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 2/4/7% do 2/4/8% maksymalnego zdrowia celu.
- Zdrowie zwiększone z 500 do 550.
- Całkowita mana zmniejszona z 40 do 30.
Master Yi
- Obrażenia obszarowe umiejętności zwiększone z 75/100/200 do 75/100/175.
Nautilus
- Czas trwania ogłuszenia z umiejętności zmieniony z 3/3,5/4 sekund na 3/3/5 sekund.
- Początkowa/całkowita mana zmieniona z 60/120 na 50/120.
Nocturne
- Prędkość ataku zwiększona z 0,7 do 0,75.
- Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/250/350 do 200/250/400.
Riven
- Wartość tarczy zmniejszona z 250/400/1000 do 225/375/1000.
Teemo
- Obrażenia umiejętności zmniejszone ze 125/175/600 do 125/175/550.
- Czas działania spowolnienia Satelitarnych Pułapek Teemo zmniejszony z 4 sekund do 3 sekund.
Thresh
- Całkowita mana zwiększona z 75 do 90.
Xayah
- Całkowita mana zmniejszona z 70 do 60.
Przedmioty
Bloodthirster
- Kradzież życia zwiększona z 40% zadawanych obrażeń do 45% zadawanych obrażeń.
Hextech Gunblade
- Leczenie zwiększone z 40% zadawanych obrażeń do 45% zadawanych obrażeń.
Jeweled Gauntlet
- Dodatkowe obrażenia krytyczne zwiększone z 20% do 30%.
Statikk Shiv
- Obrażenia zwiększone z 80 do 90.
Zz’Rot Portal
- Zdrowie Portalu Zz’Rot zwiększone z 1000/2000/3000 do 1500/2250/3000.
Naprawione błędy
- Poprawiono opisy umiejętności w odniesieniu do wartości procentowych.
- Naprawiono błąd sprawiający, że Energetyczna Tarcza Malphite’a nie korzystała z mocy zaklęć Pucharu Potęgi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kosmiczni piraci czasami zdobywali dodatkowe monety, gdy byli wyposażeni w Pogromcę Olbrzymów.
- Naprawiono błąd powodujący, że ataki Kog’Mawa podczas Salwy czasami aktywowały Szpon Pułapkę.
- Usunięto niepożądaną pomarańczową poświatę, która towarzyszyła broni jednostek wyposażonych w Ostrze Nieskończoności.
- Naprawiono błąd powodujący, że jednostki objęte działaniem Zefira mogły zostać trafione przez niektóre umiejętności obszarowe, np. przez Satelitarne Pułapki Teemo.
Zmiany wersji mobilnej
- Naprawiono kilka błędów konfiguratora drużyny.
- Xerath z powrotem znajduje się w konfiguratorze drużyny.
- W patchu 10.12 usunięto z gry kilku bohaterów, ale schowali się w konfiguratorze drużyny. Usunięto ich.
- Nocturne zakradł się do 2. kategorii w konfiguratorze drużyny. Umieszczono go z powrotem w 1. kategorii.