Czas poznać oficjalne zmiany w patchu 10.2!
Systemy
Długość gry
- Faza planowania rund PvE: 30 sekund ⇒ 20 sekund.
System przedmiotów
- Małe skrzynie: usunięto prawdopodobieństwo wypadnięcia 4 sztuk złota (ogólna wartość zmniejszona: 15%).
- Średnie skrzynie: usunięto prawdopodobieństwo wypadnięcia 7 sztuk złota (ogólna wartość zmniejszona: 3%).
- Usunięto najgorszy scenariusz na wypadnięcie przedmiotów w trakcie gry i w trakcie trzech pierwszych rund PvE. Mówiąc najkrócej: podniesiono poziom RNG.
- Pełne przedmioty dropią teraz rzadziej.
- Nie możesz już zdobyć dwóch pełnych przedmiotów w tej samej grze z rund PvE (ze zmiany wyłączone są nagrody z epickich stworów i karuzeli).
- Drastycznie zmniejszono szansę na pojawienie się Force of Nature w karuzeli.
Ogólne zmiany
- Miniony i potwory PvE są teraz odporne na działanie Zephyra.
- Zaktualizowano interfejs śledzenia bonusów cech, by podkreślić rzadkie synergie (np. 9 Inferno).
- Zaktualizowano efekty wizualne Małej Legendy Runespirit.
- Ulepszono system wyboru Małej Legendy i skórki areny.
Klasy i pochodzenia
Assassin
- 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 65%.
- 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone ze 150% do 225%.
Blademaster
- Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.
- Blademasterzy nie mogą już zadawać dodatkowych ataków częściej niż maksymalna liczba zapewniona przez bonus (1/2/3), co oznacza, że bardzo mało prawdopodobne stanie się nieskończone aktywowanie autoataków ze wzmocnionych ataków (co stanowi nerf dla 4 i 6 Blademasterów).
Desert
- 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
- 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.
Inferno
- 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
- 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.
Mage
- 6 jednostek: teraz dają +20 mocy umiejętności.
Shadow
- Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
- 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.
Warden
- 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.
Woodland
- [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.
Postacie
Ashe
- Przelicznik AD umiejętności: 0,3/0,35/0,4 ⇒ 0,3/0,35/0,75.
- Bonusowa prędkość ataku umiejętności: 50%/75%/250% ⇒ 50%/75%/100%.
Ezreal
- Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 225/450/900.
- Zdrowie: 600 ⇒ 650.
Karma
- Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80% do 40/60/80%.
Kindred
- Jewled Gauntlet teraz poprawnie nakłada trafienie krytyczne.
Leona
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.
Malzahar
- Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.
Olaf
- Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.
Renekton
- Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.
Sion
- Mana: 50/125 ⇒ 75/125.
Sivir
- Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5/7/9.
Veigar
- Obrażenia zmniejszone z 300/600/900 do 325/650/975.
Vladimir
- Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.
Przedmioty
Bloodthirster
- Uzdrowienie: 40% ⇒ 50%.
Bramble Vest
- Obrażenia: 80/120/160 ⇒ 100/140/200.
Hextech Gunblade
- Uzdrowienie: 25% ⇒ 33%.
Guinsoo’s Rageblade
- Prędkość ataku z autoatakowania: 4% ⇒ 5%.
Iceborn Gauntlet
- Czas ogłuszenia: 1,5 sekundy ⇒ 2,5 sekundy.
Luden’s Echo
- Obrażenia: 120/160/200 ⇒ 125/175/250.
Locket of the Iron Solari
- Tarcza: 250/275/300 ⇒ 250/275/350.