Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics – opis patcha 10.2

Czas poznać oficjalne zmiany w patchu 10.2!

Systemy

Długość gry

  • Faza planowania rund PvE: 30 sekund ⇒ 20 sekund.

System przedmiotów

  • Małe skrzynie: usunięto prawdopodobieństwo wypadnięcia 4 sztuk złota (ogólna wartość zmniejszona: 15%).
  • Średnie skrzynie: usunięto prawdopodobieństwo wypadnięcia 7 sztuk złota (ogólna wartość zmniejszona: 3%).
  • Usunięto najgorszy scenariusz na wypadnięcie przedmiotów w trakcie gry i w trakcie trzech pierwszych rund PvE. Mówiąc najkrócej: podniesiono poziom RNG.
  • Pełne przedmioty dropią teraz rzadziej.
  • Nie możesz już zdobyć dwóch pełnych przedmiotów w tej samej grze z rund PvE (ze zmiany wyłączone są nagrody z epickich stworów i karuzeli).
  • Drastycznie zmniejszono szansę na pojawienie się Force of Nature w karuzeli.

Ogólne zmiany

  • Miniony i potwory PvE są teraz odporne na działanie Zephyra.
  • Zaktualizowano interfejs śledzenia bonusów cech, by podkreślić rzadkie synergie (np. 9 Inferno).
  • Zaktualizowano efekty wizualne Małej Legendy Runespirit.
  • Ulepszono system wyboru Małej Legendy i skórki areny.

Klasy i pochodzenia

Assassin

  • 3 jednostki: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone z 50% do 65%.
  • 6 jednostek: obrażenia trafienia krytycznego zwiększone ze 150% do 225%.

Blademaster

  • Szansa na dodatkowy atak zmniejszona z 40% do 35%.
  • Blademasterzy nie mogą już zadawać dodatkowych ataków częściej niż maksymalna liczba zapewniona przez bonus (1/2/3), co oznacza, że bardzo mało prawdopodobne stanie się nieskończone aktywowanie autoataków ze wzmocnionych ataków (co stanowi nerf dla 4 i 6 Blademasterów).

Desert

  • 2 jednostki: redukcja pancerza zmniejszona z 50% do 40%.
  • 4 jednostki: redukcja pancerza zwiększona z 90% do 100%.

Inferno

  • 6 jednostek: obrażenia zwiększone ze 140% do 150%.
  • 9 jednostek: obrażenia zwiększone z 210% do 250%.

Mage

  • 6 jednostek: teraz dają +20 mocy umiejętności.

Shadow

  • Zwiększono czas trwania obrażeń z 5 sekund do 6 sekund.
  • 6 jednostek: zwiększono obrażenia ze 150% do 175%.

Warden

  • 6 jednostek: pancerz zwiększony z 450% do 999%.

Woodland

  • [Nowość] 6 jednostek: wszystkie jednostki Woodland tworzą kopię siebie.

Postacie

Ashe

  • Przelicznik AD umiejętności: 0,3/0,35/0,4 ⇒ 0,3/0,35/0,75.
  • Bonusowa prędkość ataku umiejętności: 50%/75%/250% ⇒ 50%/75%/100%.

Ezreal

  • Obrażenia zwiększone z 200/400/800 do 225/450/900.
  • Zdrowie: 600 ⇒ 650.

Karma

  • Prędkość ataku zmniejszona z 60/70/80% do 40/60/80%.

Kindred

  • Jewled Gauntlet teraz poprawnie nakłada trafienie krytyczne.

Leona

  • Redukcja obrażeń zmniejszona z 40/90/140 do 40/80/120.

Malzahar

  • Zdrowie stworów zwiększone z 250 do 250/300/400.

Olaf

  • Prędkość ataku: 0,85 ⇒ 0,8.

Renekton

  • Obrażenia zmienione z 200/325/450 na 150/275/475.

Sion

  • Mana: 50/125 ⇒ 75/125.

Sivir

  • Liczba odbić zmniejszona z 10 do 5/7/9.

Veigar

  • Obrażenia zmniejszone z 300/600/900 do 325/650/975.

Vladimir

  • Obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 200/325/500.

Przedmioty

Bloodthirster

  • Uzdrowienie: 40% ⇒ 50%.

Bramble Vest

  • Obrażenia: 80/120/160 ⇒ 100/140/200.

Hextech Gunblade

  • Uzdrowienie: 25% ⇒ 33%.

Guinsoo’s Rageblade

  • Prędkość ataku z autoatakowania: 4% ⇒ 5%.

Iceborn Gauntlet

  • Czas ogłuszenia: 1,5 sekundy ⇒ 2,5 sekundy.

Luden’s Echo

  • Obrażenia: 120/160/200 ⇒ 125/175/250.

Locket of the Iron Solari

  • Tarcza: 250/275/300 ⇒ 250/275/350.