Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics – opis patcha 10.1

Oficjalny opis zmian w patchu 10.1.

Zobacz też:

Nowe Małe Legendy

Nowe postacie

Cecha: Księżyc

(2): Co 7 sekund twoja drużyna zyskuje 15% szansy na trafienie krytyczne, 15% do obrażeń trafień krytycznych i 10% do mocy zaklęć. (Kumuluje się do 4 razy).

Leona

  • 1. kategoria
  • Klasa: wartownik
  • Zdrowie: 650/1170/2106 pkt.
  • Pancerz: 40 pkt.
  • Obrażenia od ataku: 50/90/162 pkt.
  • Prędkość ataku: 0,55 jedn.
  • Pkt. many: 50/100
  • Umiejętność: Księżycowa Bariera — Leona zmniejsza wszystkie zadawane jej obrażenia o 40/90/140 pkt. na 5 sek.

Karma

  • 3. kategoria
  • Klasa: mistyk
  • Zdrowie: 600/1080/1944 pkt.
  • Pancerz: 20 pkt.
  • Obrażenia od ataku: 50/90/162 pkt.
  • Prędkość ataku: 0,7 jedn.
  • Pkt. many: 75/100
  • Umiejętność: Inspiracja — Na początku walki Karma nawiązuje więź z najbliższym sojusznikiem. Karma osłania go (albo losowego sojusznika, jeśli ten, z którym nawiązała więź, jest martwy) przez 5 sek., pochłaniając kolejne 250/400/800 pkt. obrażeń. Gdy tarcza jest aktywna, sojusznik otrzymuje 60/70/80% dodatkowej prędkości ataku.

Klasy i żywioły

Druid

  • Regeneracja zdrowia Druidów: 40 pkt. ⇒ 45 pkt.

Światło

  • Premia do prędkości ataku Światła: 15%/25%/35% ⇒ 15%/35%/55%

Ocean

  • Regeneracja many Oceanu (w ciągu 4 sekund): 15/30/60 pkt. ⇒ 10/30/60 pkt.

Cień

  • Obrażenia dodatkowe Cienia: 60%/140% ⇒ 65%/150%

Postacie

1. kategoria

Vayne

  • Zdrowie Vayne: 500 pkt. ⇒ 550 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Vayne (% maks. zdrowia): 9%/12%/15% ⇒ 10%/13%/16%

Warwick

  • Mana Warwicka: 50/150 pkt. ⇒ 50/125 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Warwicka: 200/450/700 pkt. ⇒ 200/500/800 pkt.

2. kategoria

Jax

  • Zdrowie Jaxa: 650 pkt. ⇒ 700 pkt.
  • Obrażenia od ataku Jaxa: 50 pkt. ⇒ 55 pkt.

Malzahar

  • Obrażenia od ataku stworów Malzahara: 30/60/90 pkt. ⇒ 40/70/100 pkt.

Neeko

  • Całkowita mana Neeko: 80 pkt. ⇒ 60 pkt.

Senna

  • Obrażenia zadawane przez sojuszników umiejętnością Senny: 15/30/55 pkt. ⇒ 15/40/65 pkt.

Skarner

  • Premia tarczy Skarnera do prędkości ataku: 30%/65%/100% ⇒ 50%/75%/100%

Syndra

  • Całkowita mana Syndry: 80 pkt. ⇒ 65 pkt.

Varus

  • Obrażenia umiejętności Varusa: 225/450/675 pkt. ⇒ 225/450/800 pkt.

3. kategoria

Aatrox

  • Zdrowie Aatroxa: 700 pkt. ⇒ 800 pkt.
  • Obrażenia umiejętności Aatroxa: 250/500/1000 pkt. ⇒ 300/600/1200 pkt.

Azir

  • Obrażenia zaklęcia Azira: 125/250/375 pkt. ⇒ 150/275/450 pkt.

Nocturne

  • Prędkość ataku Nocturne’a: 0,75 jedn. ⇒ 0,7 jedn.
  • Obrażenia od ataku Nocturne’a: 60 pkt. ⇒ 55 pkt.

Qiyana

  • Czas działania ogłuszenia Qiyany: 3/4/5 sek. ⇒ 2,5/3,5/4,5 sek.
  • Obrażenia umiejętności Qiyany: 300/500/700 pkt. ⇒ 300/500/900 pkt.

Sivir

  • Czas działania umiejętności Sivir: 7 sek. ⇒ 5 sek.

4. kategoria

Annie

  • Obrażenia od ataku Tibbersa Annie: 150/300/1000 pkt. ⇒ 125/350/1500 pkt.

Twitch

  • Współczynnik obrażeń od ataku umiejętności Twitcha: 125%/150%/300% ⇒ 130%/160%/300%

5. kategoria

Amumu

  • Czas działania ogłuszenia Amumu: 2/2/2 sek. ⇒ 1,5/2/5 sek.
  • Obrażenia umiejętności Amumu: 150/250/1337 pkt. ⇒ 100/200/1337 pkt.
  • Początkowa mana / całkowita mana Amumu: 50/125 pkt. ⇒ 75/150 pkt.

Master Yi

  • Dodatkowe obrażenia umiejętności Mastera Yi: 50/75/500 ⇒ 75/100/500 pkt.

Nami

  • Obrażenia umiejętności Nami: 150/250/350 pkt. ⇒ 100/200/300 pkt.

Przedmioty

Ostatni Szept (nowość)

  • Przepis: Rękawice Sparingowe + Wygięty Łuk
  • Zastępuje Kuszę Powtarzalną.
  • Trafienia krytyczne zmniejszają pancerz przeciwnika o 90% na 3 sekundy. Ten efekt się nie kumuluje.

Determinacja Tytana (nowość)

  • Przepis: Kamizelka Kolcza + Wygięty Łuk
  • Zastępuje Widmowego Tancerza.
  • Kiedy posiadacz tego przedmiotu zostanie trafiony lub zada trafienie krytyczne, zyskuje kumulującą się premię do obrażeń równą 2% (kumuluje się do 100%). Przy 50 ładunkach posiadacz rośnie oraz zyskuje po 25 pkt. pancerza i odporności na magię. Resetuje się co rundę.

Kamizelka Cierniowa (nowość)

  • Przepis: 2 Kamizelki Kolcze
  • Zastępuje Kolczastą Kolczugę.
  • Neguje dodatkowe obrażenia trafień krytycznych. Gdy posiadacz tego przedmiotu zostanie trafiony atakiem podstawowym, zadaje 80/120/160 pkt. obrażeń magicznych wszystkim sąsiadującym wrogom (nie częściej niż raz na sekundę). Skaluje się z poziomem gwiazdek posiadacza.

Mroźne Serce (miniprzeróbka)

  • Wcześniej: Zmniejsza o 25% prędkość ataku pobliskich wrogów.
  • Teraz: Zmniejsza o 40% prędkość ataku pobliskich wrogów. (Kumulacja zwiększa zasięg tego efektu, ale nie spowolnienie).

Lodowa Rękawica (miniprzeróbka)

  • Wcześniej: Kiedy posiadacz tego przedmiotu wykona unik, tworzy lodowy obszar. Prędkość ataku znajdujących się w nim przeciwników zmniejsza się o 25%.
  • Teraz: Po rzuceniu zaklęcia następny podstawowy atak posiadacza zamraża cel na 1,5 sek.

Jonowa Iskra (miniprzeróbka)

  • Wcześniej: Zadaje 90 pkt. nieuchronnych obrażeń wrogom, którzy rzucają zaklęcia.
  • Teraz: Wrogowie, którzy w odległości 3 pól rzucą zaklęcie, zostają porażeni i odniosą obrażenia magiczne równe 200% ich maksymalnej many.

Żywe Srebro (miniprzeróbka)

  • Wcześniej: Posiadacz zyskuje tarczę osłaniającą go przed następnym efektem kontroli tłumu. Tarcza ta odświeża się po 3 sekundach.
  • Teraz: [UNIKALNE] Posiadacz tego przedmiotu jest niewrażliwy na efekty kontroli tłumu.

Naszyjnik Żelaznych Solari (nowe skalowanie)

  • Przez 8 sekund osłania sojuszników przed 300 pkt. obrażeń ⇒ Przez 8 sekund osłania sojuszników w zasięgu dwóch pól w tym samym rzędzie przed 250/275/300 pkt. obrażeń (skaluje się z poziomem gwiazdek posiadacza).

Echo Luden (nowe skalowanie)

  • Zadaje 150 pkt. obrażeń magicznych ⇒ Zadaje 120/160/200 pkt. obrażeń magicznych (skaluje się z poziomem gwiazdek posiadacza).

Kosa Statikka (nowe skalowanie)

  • Zadaje 100 pkt. obrażeń magicznych 3 wrogom ⇒ Zadaje 80 pkt. obrażeń magicznych 3/4/5 wrogom (skaluje się z poziomem gwiazdek posiadacza).

Uciszacz

  • Szansa na aktywację: 25% ⇒ 20%

Czerwone Wzmocnienie i Morellonomicon

  • Podpalenie: 20% w ciągu 10 sekund ⇒ 18% w ciągu 10 sekund.

Naprawione błędy

  • Jednostki, których nie można obrać za cel, nie mogą już być pod wpływem efektów kontroli tłumu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Annie zaczynała zyskiwać manę, gdy przyzwała dwóch Tibbersów, a następnie jeden z nich zginął.