Potyczki Taktyczne r.

Teamfight Tactics: Losy – klasy i pochodzenia

Znamy wszystkie klasy, pochodzenia i postacie trzeciej rotacji TFT: Losy.

Zobacz też:

Teamfight Tactics: Losy

Losy to czwarta rotacja Teamfight Tactics, która ma pojawić się w patchu 10.19. Jest on planowany na środę, 16 września 2020 r.

Zestaw czwarty będzie nam towarzyszyć do kwietnia 2021 r.

Pochodzenia

Bóstwo

Po sześciokrotnym zaatakowaniu lub gdy poziom ich zdrowia spadnie poniżej 50%, Bóstwa zostają wyniesione, przez co otrzymują obrażenia zmniejszone o 25% i zadają (2) 20%, (4) 40%, (6) 65%, (8) 100% dodatkowych obrażeń nieuchronnych do końca walki.

Postacie: Irelia, Jax, Lee Sin, Lux, Warwick, Wukong.

Duch

Przy pierwszym użyciu umiejętności przez Ducha wszyscy sojusznicy zyskują prędkość ataku o wartości (2) 35%, (4) 90% kosztu many tej umiejętności.

Postacie: Ahri, Kindred, Teemo, Yuumi.

Gangster

Gdy zdrowie Gangstera spadnie do 40%, odsuwa się od walki i zaczyna robić brzuszki. Każde powtórzenie przywraca mu 15% zdrowia i daje mu 20% prędkości ataku. Jeśli powróci do pełni zdrowia, wraca do walki Podjarany, zmieniając obrażenia podstawowych ataków i umiejętności na obrażenia nieuchronne. Jeśli wszyscy jego sojusznicy zginą, natychmiast wróci do walki.

Postacie: Sett.

Kultysta

Gdy twoja drużyna straci 50% zdrowia, (3) Tyran Galio, (6) Władca Demonów Galio, (9) Arcywładca Galio zostaje przyzwany i uderza w największą grupę wrogów, podrzucając ich do góry.

Postacie: Aatrox, Elise, Evelynn, Jhin, Kalista, Pyke, Twisted Fate, Zilean.

Męczennik

Umiejętność wrodzona: po wzięciu udziału w trzech walkach Męczennicy otrzymują możliwość przemiany.

Postacie: Kayn.

Ninja

Ninja zyskują (1) 45 obrażeń od ataku i mocy zaklęć, (4) 90 obrażeń od ataku i mocy zaklęć. Ten efekt jest aktywny tylko wtedy, gdy masz dokładnie 1 lub dokładnie 4 ninja (tacy sami ninja się nie liczą).

Postacie: Akali, Kennen, Shen, Zed.

Oświecony

Oświeceni generują o (2) 50% , (4) 75%, (6) 100% więcej many.

Postacie: Fiora, Irelia, Janna, Morgana, Nami, Talon.

Prastara Knieja

Co 2 sekundy wszyscy bohaterowie z Prastarej Kniei rosną, zyskując dodatkowe statystyki. Efekt ten kumuluje się do pięciu razy.

  • (3) 20 pancerza i odporności na magię, 5 obrażeń od ataku i mocy zaklęć.
  • (6) 35 pancerza i odporności na magię, 10 obrażeń od ataku i mocy zaklęć.
  • (9) 60 pancerza i odporności na magię, 25 obrażeń od ataku i mocy zaklęć.

Postacie: Ashe, Ezreal, Hecarim, Lulu, Maokai, Veigar, Nunu i Willump.

Szczęściarz

(3) Wygranie walki przeciwko graczowi zapewni dodatkowe kule. Im dłużej nie otrzymasz kuli, tym większa nagroda!

Postacie: Annie, Jinx, Katarina, Sejuani, Tahm Kench.

Światło Księżyca

(3) Na początku walki bohater Światła Księżyca o najniższym poziomie gwiazdek awansuje do końca walki. W przypadku remisu wybrany zostaje bohater z większą liczbą przedmiotów.

Postacie: Aphelios, Diana, Lissandra, Sylas.

Watażka

Watażkowie mają dodatkowe statystyki. Każda zwycięska walka, w której wezmą udział, zwiększą premię o 10%. Efekt kumuluje się do 5 razy.

  • (3) 200 zdrowia i 20 mocy zaklęć.
  • (6) 400 zdrowia i 40 mocy zaklęć.
  • (9) 700 zdrowia i 70 mocy zaklęć.

Postacie: Azir, Garen, Jarvan IV, Katarina, Nidalee, Vi, Xin Zhao.

Wygnaniec

Jeśli Wygnaniec nie sąsiaduje z żadnym sojusznikiem na początku walki, zyskuje:

  • (1) tarczę o wytrzymałości równej 50% jego maksymalnego zdrowia,
  • (2) tarczę o wytrzymałości równej 50% jego maksymalnego zdrowia oraz 100% kradzieży życia.

Postacie: Yasuo, Yone.

Zmierzch

Bohaterowie Zmierzchu zwiększają moc zaklęć wszystkich sojuszników.

  • (2) wszyscy sojusznicy zyskują 20% mocy zaklęć.
  • (4) bohaterowie zmierzchu zyskują 40% mocy zaklęć.
  • (6) wszyscy sojusznicy zyskują 50% mocy zaklęć, a bohaterowie zmierzchu dodatkowe 100%.

Postacie: Cassiopeia, Lillia, Riven, Thresh, Vayne.

Klasy

Adept

Adepci uspokajają przebieg walki, zmniejszając prędkość ataku wszystkich wrogów o 50% na (2) 3, (3) 5, (4) 8 sekund na początku walki.

Postacie: Irelia, Shen, Yone.

Cień

Umiejętność wrodzona: na początku walki Cienie teleportują się na tyły wroga.
Co trzeci atak Cienie zanurzają się w ciemnościach, ukrywając się i sprawiając, że ich kolejny podstawowy atak zada dodatkowe (2) 100, (3) 200, (4) 300 obrażeń magicznych.

Postacie: Evelynn, Kayn, Zed.

Imperator

Umiejętność wrodzona: Imperatorzy przywołują 2 dodatkowe jednostki, które można przemieszczać osobno. Ci włócznicy używają umiejętności w tym samym momencie, co ich dowódca, i szybko tracą zdrowie, gdy ich dowódca zginie.

Postacie: Azir.

Kurator

Na początku walki Kuratorzy zapewniają tarczę o wartości (2) 125, (4) 175, (6) 250 punktów sobie i pobliskim sojusznikom na 8 sekund. Wytrzymałość tarczy jest zwiększona o 50% na kuratorach.

Postacie: Azir, Elise, Jarvan IV, Kennen, Riven.

Łowca

Co 3 sekundy wszyscy Łowcy atakują cel o najniższym poziomie zdrowia, zadając (2) 100%, (3) 150%, (4) 200%, (5) 250% dodatkowych obrażeń.

Postacie: Aphelios, Ashe, Kindred, Warwick.

Mag

Magowie dwukrotnie używają umiejętności i korzystają z (3) 70%, (6) 100%, (9) 150% ich całkowitej mocy zaklęć.

Postacie: Ahri, Annie, Lillia, Lulu, Nami, Twisted Fate, Veigar.

Mistyk

Odporność na magię wszystkich sojuszników jest zwiększona o (2) 40, (4) 100 punktów.

Postacie: Cassiopeia, Janna, Yuumi, Zilean.

Obrońca

Obrońcy zyskują dodatkowe (2) 100, (4) 200, (6) 500 pancerza.

Postacie: Aatrox, Garen, Hecarim, Sejuani, Thresh, Wukong.

Olśniewacz

Zaklęcia Olśniewaczy zmniejszają obrażenia od ataku ich celów o (2) 50% na 5, (4) 10 sekund.

Postacie: Cassiopeia, Ezreal, Lissandra, Lux, Morgana.

Osiłek

Osiłki zyskują dodatkowe (2) 400, (4) 700, (6) 900 punktów maksymalnego zdrowia.

Postacie: Maokai, Nunu i Willump, Sett, Sylas, Tahm Kench, Vi, Warwick.

Pojedynkowicz

Umiejętność wrodzona: Pojedynkowicze poruszają się szybciej, a ich ataki przyznają prędkość ataku, do maks. 7 ładunków. Za ładunek otrzymują (2) +10% prędkości ataku, (4) +20% prędkości ataku, (6) +40% prędkości ataku, (8) +100% prędkości ataku.

Postacie: Fiora, Jax, Kalista, Lee Sin, Xin Zhao, Yasuo.

Strzelec Wyborowy

Ataki i umiejętności Strzelców Wyborowych odbijają się rykoszetem do (2) 1, (4) 2, (6) 3 pobliskich wrogów, zadając obrażenia zmniejszone o (2) 70%, (4) 45%, (6) 30%.

Postacie: Jhin, Jinx, Nidalee, Teemo, Vayne.

Zabójca

Umiejętność wrodzona: przed rozpoczęciem walki Zabójcy skaczą na tył wroga.
Umiejętności Zabójców mogą trafić krytycznie. Ponadto ich szanse na trafienie krytyczne są zwiększone o (2) 10%, (4) 25%, (6) 40%, a trafienia krytyczne zadają o (2) 10%, (4) 25%, (6) 40% więcej obrażeń.

Postacie: Akali, Diana, Katarina, Pyke, Talon.

Wszystkie cechy