r.

Porozmawiaj z Blitzem!

Do zespołu wsparcia dołącza nowy osobnik! Kim jest i czym się zajmie? Więcej na ten temat zdradzi BlueFire!

“Witajcie, istoty ludzkie,

Jestem BlueFire, jeden z wielu odpowiadających za kreację Bota Blitzcranka, najnowszego pomocnika naszego zespołu wsparcia. Kim jest Bot Blitzcrank? To wyrafinowany, precyzyjny i przyjazny robot, którego stworzyliśmy, aby odpowiadał na Wasze zgłoszenia tak szybko, jak to tylko możliwe. Na początku tego roku prosiliśmy wielu z Was, którzy wysyłali zgłoszenia, o ocenę systemu i okazało się, że najbardziej potrzebujecie szybkich odpowiedzi!  Postanowiliśmy więc zareagować i nie tylko zwiększyliśmy naszą załogę, ale także wiele zainwestowaliśmy w ten nowy kawałek technologii, który będzie mógł Wam odpowiadać o wiele szybciej. Chciałbym przedstawić Wam FAQ dotyczące Bota Blizcranka:

Pytanie: Skąd będę wiedział, że rozmawiam z Botem Blizcrankiem?
Odpowiedź: Planujemy uczynić to jasne, że rozmawiasz z naszym Blitzcrankiem. Zobaczysz jego obrazek i imię w odpowiedzi, a sama odpowiedź również będzie na to wskazywać.

P: Co, jeśli będę chciał porozmawiać z człowiekiem?
O: Odpowiedz na zgłoszenie i zostaniesz skierowany do takowego. To bardzo proste!

P: Jak szybki jest Bot Blizcrank?
O: Jeśli Bot Blitzcrank będzie w stanie zrozumieć Wasze zgłoszenie i rozwiązać problem, zrobi to w ciągu 5-10 minut. Nie będzie również ingerował w rozmowy, które prowadzisz z innymi członkami zespołu wsparcia, jeśli zareagowali szybciej.

P: Jak dokładny jest Bot Blitzcrank?
O: Obecnie ustawiliśmy go na maksymalną precyzyjność, która nawet przewyższa to, czego moglibyśmy oczekiwać od ludzi. Czasami jednak ludzie piszą w niecodzienny sposób, czym wprawiają w zakłopotanie nie tylko Blitzcranka, ale też naszych agentów. Poważnie, raz otrzymałem zgłoszenie o treści “pomocy” BEZ ŻADNEJ DODATKOWEJ INFORMACJI. Uważamy, że okazjonalne chybienia zostaną wynagrodzone przez naszą późniejszą pomoc.

P: Z jakimi sprawami będzie radził sobie Bot Blitzcrank?
O: Zaczniemy od zgłoszeń związanych z odzyskiwaniem angielskich kont. To jeden z naszych największych problemów, a to, że ktoś inny ma dostęp do Twojego konta, gdy Ty sam takowego nie posiadasz, jest bardzo złe. Mamy nadzieję na wprowadzenie kolejnych języków i problemów, jeśli polubicie Blizcranka.

P: Nienawidzę bota Blizcranka!!!
O: Przykro nam, że miałeś z nim negatywne doświadczenia. Będziemy pytać o ocenę graczy, którzy otrzymali od niego odpowiedź i sprawdzać, jak się sprawdza. Jeśli go nie polubicie, ponownie go skonfigurujemy, a może nawet się go pozbędziemy. Dlatego Wasze zdanie ma znaczenie!”

Co sądzicie o takich zmianach w systemie zgłoszeń? Myślicie, że Blitz sprawdzi się w tej roli?

Źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/help-support/OAuEF0KZ-introducing-blitzcrank-bot