League of Legends r.

Poprawiono chód Yone. Trafi na serwery live bez testowania na PBE

Rioter EndlessPillows poinformował, że powstała już nowa wersja chodu Yone.

Artykuł powiązany:

Przez kilka ostatnich dni Riot pracował nad tym, by poprawić chód Yone, który spotkał się z niezbyt pozytywnym odbiorem ze strony graczy. Twórcy nie mieli zbyt wielu możliwości – chód bohatera jest bowiem ściśle powiązany z jego umiejętnościami. Właściwie każda animacja musi też posiadać animację przejścia z chodu do danej czynności. To oznacza, że całkowita zmiana chodu postaci wymusiłaby stworzenie nowych animacji przejścia.

Próbowano kilka opcji, jak chowanie miecza w trakcie biegu czy w ogóle pozbywanie się go, by Yone mógł się poruszać szybciej. Jednak te animacje pozbawiały postać charakteru.

Yone musi wydawać się inny od Yasuo i… inny od większości postaci.

On jest spokojny. Kalkulujący. Precyzyjny w podejmowaniu decyzji i w ruchu. Wie też, jak szalenie potężny jest. I niektórzy wrogowie nie wymagają od niego żadnego wysiłku, by ich pokonać.

Rioterzy uważają, że obecny chód wspiera te cechy.

Uznano jednak, że chód Yone nie do końca ma sens, kiedy nie jest on w trakcie walki – zwłaszcza, kiedy ma po prostu dotrzeć z punktu A do punktu B. Zdecydowano więc o poprawieniu animacji biegu Yone, by bardziej odpowiadała oczekiwaniom graczy.

Kiedy Yone nie atakuje przez kilka chwil, jego chód również zmieni się w animację biegu (podobnie jak w przypadku Yasuo, który chowa miecz).

Zmiana nie będzie testowana na PBE – od razu trafi na serwery live wraz z patchem 10.16.