Aby skrócić odrobinę pracę, używamy tutaj kilku skrótów:
Typy run:
- Keystone (K) – Można mieć tylko jeden, najważniejsza rzecz, ma bardzo duży wpływ na cały gameplay
- Major Rune (M) – Odrobinę słabsza od Keystone
- Minor Rune (m) – O wiele mniej ważna od wcześniejszych run, nie wpływają na rozgrywkę, ale mogą ją odrobinę ubarwić
Typy ścieżek:
- Domination Path (D) chodzi w nim o polowanie i zabijanie celów (w skrócie)
- Resolve path (R) pokazuje przydatne umiejętności
Bez przedłużania, zaczynajmy!
- Nazwa: Berserk
- Typ/ścieżka: K/D
3 sekundy po zadaniu obrażeń przeciwnikowi, zyskujesz AS na 3 sekundy
- Nazwa: Perxie
- Typ/ścieżka: K/w tym momencie nieznane
Twoje AA i umiejętności wysyłają Perxie do celu. Perxie osłania sojuszników lub atakuje wrogów
- Nazwa: Overheal
- Typ/ścieżka: M/w tym momencie nieznane
Leczenie się ponad maks. zdrowie, nadaje zanikającą tarczę.
- Nazwa: Zombie Ward
- Typ/ścieżka: M/D
Po zniszczeniu warda przeciwnika, przyjazny/sojuszniczy ward powstaje w jego miejscu. Wardy Zombie są widoczne (tzn. nie są ukryte, jak normalne wardy), pozostają przez 180 sekund i nie liczą się do Twojego limitu wardów.
- Nazwa: Overcharger
- Typ/ścieżka: M/D
+1% skrócenia czasu odnowienia co poziom, aż do +10% skrócenia czasu odnowienia na poziomie 10. Każdy procent nadwyżki skrócenia czasu odnowienia jest zamieniany na +2 pkt. mocy umiejętności lub +1,4 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjne.
- Nazwa: Bloodlust
- Typ/ścieżka: K/WIP
- Każde zabójstwo przywraca 15% brakującego zdrowa.
- Nazwa: Ruined King’s Tribute
- Typ/ścieżka: K/WIP
Co 4 sekundy w walce każdy następny atak zadaje obrażenia w pobliżu championów i potworów równe 3% Twojego maksymalnego zdrowia oraz leczy [20-75%] w oparciu o poziom championa.
Range Champions: Obrażenia i uzdrowienie są mniejsze o połowę.
Co 4 sekundy następny atak lub zaklęcie kradną życie od championów w oparciu o maksymalny stan zdrowia.
- Nazwa: Perfectionist
- Typ/ścieżka: K/WIP
Gdy posiadasz więcej niż 80% zdrowia, zyskujesz +20 AP lub +14 AD (w oparciu o poziom bohatera).
- Nazwa: Magical Footwear
- Typ/ścieżka: K/WIP
Otrzymujesz darmowe buty w 10 minucie, ale nie możesz kupić żadnych butów przed tym czasem. Te buty dodają Ci dodatkowe +10 MS (dodatkowo – tzn. inne efekty butów też się nakładają).
- Nazwa: Stopwatch
- Typ/ścieżka: Item
Na 2,5 s Twój bohater staje się niewrażliwy na ataki, nie może też być ich celem. Jednocześnie nie może podejmować żadnych działań – jednorazowe użycie.
- Nazwa: Broken Stopwatch
- Typ/ścieżka: Item
Jest to zniszczony Stopwatch, ale cały czas może być zupgrade’owany (po zniszczeniu jednego Stopwatcha sklepikarz będzie sprzedawać Ci tylko zepsute zegarki).
- Nazwa: Perfect Timing
- Typ/ścieżka: M/WIP
Zaczynasz grę z Commencing Stopwatch, która przemienia się w Stopwatch po 6 minutach. Redukuje CD Zhonyi i GA o 15%.
- Nazwa: Channel-Blink
- Typ/ścieżka: M/R
Po 2,5 sekundach castowania teleportujesz się do pobliskiego miejsca.
CD: 20 sekund, ale kiedy zaczyna się walka, cooldown zwiększa się do 10 sekund.
- Nazwa: Store Credit
- Typ/ścieżka: M/WIP
Możemy wejść w debet, kiedy chcemy kupić itemy, na które nas nie stać.
Limit debetu: 150 + 5/minuta.
Koszt pożyczki: 50 złota za item.
- Nazwa: Guardian Soul
- Typ/ścieżka: K/R
Oznacz sojusznika, aby dać mu tarczę, a ta zostanie mu (tzn. sojusznikowi) tylko nadana wtedy, kiedy otrzyma on obrażenia
- Nazwa: Stormlord’s Mandate
- Typ/ścieżka: K/WIP
Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund, zada bonusowe magiczne obrażenia
Obrazenia: 40-220(+25% bonusowego AD)(+20% AP)
CD: 50 sekund
- Nazwa: Spellslinger’s Surge
- Typ/ścieżka: K/WIP
Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund zwiększa MS o 30-60% na 3 sekundy. Dodatkowo, postacie melee zyskują 75% odporności na spowolnienia, kiedy Spellslinger jest aktywny.
CD: 15 sekund
- Nazwa: Hunt of the Blood Moon
- Typ/ścieżka: K/D
Nadaje Twoim butom aktywny efekt “Blood Moon’s Call”.
Potrzeba ładowania przez 3 sekundy, aby aktywować Blood Moon’s Call. Twoja postać wtedy zyskuje 35% MS na 15 sekund. Zadanie obrażeń AA lub umiejętnością kończy Blood Moon’s Call, zadając 60 – 140, zależne od poziomu (+0,2 bonusowego AD)(+0,3 AP) bonusowych obrażeń.
Cooldown: 180 sekund. Zaczyna grę na cooldownie i przechodzi na cooldown, kiedy ktoś zaatakuje lub przerwie ładowanie umiejętności.
- Nazwa: Watchful Poro
- Typ/ścieżka: M/D
Kiedy wkroczysz w krzaki, pojawi się poro. Zostanie on za Tobą, aby dawać Ci wizję do momentu w którym przeciwnik przestraszy go wchodząc w krzaki, lub kiedy Ty wejdziesz do nowych krzaków.
- Nazwa: Trophy Collector
- Typ/ścieżka: M/D
Zyskujesz +1 AP lub 0.7 AD (Adaptive) kiedy pobliski sojusznik zabije przeciwnego champa lub warda przeciwnika.
- Nazwa: Meteor
- Typ/ścieżka: K/WIP
Kiedy zadasz obrażenia wrogiemu bohaterowi umiejętnością, w jego stronę zostanie ciśnięty meteor. Jeżeli go trafi, zada dodatkowe obrażenia [40-100 zależnie od poziomu +0,2 AP i 0,2 bonusowego AD].
- Nazwa: Summoner Specialist
- Typ/ścieżka: K/WIP
Rozpoczynasz grę z 1 Summoner Shardem i otrzymujsz kolejne za każde użycie Summoner Spella. Wymień jeden ze swoich Czarów Przywoływacza na inny, wymieniając 3 Summoner Shardy w sklepie. Dodatkowo, dostajesz 15% redukcji czasu odnowienia na wszystkich Summoner Spellach. (Nie można mieć dwóch, tych samych Summoner Spelli).
- Nazwa: Hextech Frenzy
- Typ/ścieżka: K/WIP
Po zaatakowaniu bohatera spowalniasz go na 1,5 sekundy (8-3 sekund czasu odnowienia na jednostkę).
- Ataki z dystansu spowalniają o 25%-40%.
- Ataki w zwarciu spowalniają o 35%-50%.
Dodatkowo przedmioty aktywne tworzą lodową strefę wokół celu na 5 sekund, spowalniając wszystkie jednostki wewnątrz o 70%.
- Nazwa: Relentless Hunter
- Typ/ścieżka: WIP/D
10 pkt. prędkości ruchu poza walką za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.
- Nazwa: Ingenious Hunter
- Typ/ścieżka: WIP/D
5% skrócenia czasu odnowienia aktywnego przedmiotu za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.
- Nazwa: Ravenous Hunter
- Typ/ścieżka: WIP/D
2% do wampiryzmu zaklęć za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.
- Nazwa: Essence Thief
- Typ/ścieżka: M/R
Zyskujesz 1 punkt maksymalnego zdrowia na stałe, gdy stwory giną blisko ciebie. Zasięg: 1400
- Nazwa: Don’t Panic
- Typ/ścieżka: WIP/R
Leczenie i tarcze są o 5% silniejsze, a w przypadku celów, które mają mniej niż 40% zdrowia, o 10% silniejsze
- Nazwa: Panic!
- Typ/ścieżka: WIP/R
Zyskujesz 10% prędkości ruchu w pobliżu sojuszników, którzy zostali trafieni kontrolą tłumu lub przeciwników trafionych przez ciebie kontrolą tłumu. Zasięg: 1500