League of Legends r.

Podsumujmy wszystkie ogłoszone runy!

Chwila już minęła od ogłoszenia pierwszej runy z nowego systemu.. run. Dzisiaj czas na małe podsumowanie tego wszystkiego!

Aby skrócić odrobinę pracę, używamy tutaj kilku skrótów:

Typy run:

  • Keystone (K) – Można mieć tylko jeden, najważniejsza rzecz, ma bardzo duży wpływ na cały gameplay
  • Major Rune (M) – Odrobinę słabsza od Keystone
  • Minor Rune (m) – O wiele mniej ważna od wcześniejszych run, nie wpływają na rozgrywkę, ale mogą ją odrobinę ubarwić

Typy ścieżek:

  • Domination Path (D) chodzi w nim o polowanie i zabijanie celów (w skrócie)
  • Resolve path (R) pokazuje przydatne umiejętności

Bez przedłużania, zaczynajmy!

  • Nazwa: Berserk
  • Typ/ścieżka: K/D

3 sekundy po zadaniu obrażeń przeciwnikowi, zyskujesz AS na 3 sekundy

  • Nazwa: Perxie
  • Typ/ścieżka: K/w tym momencie nieznane

Twoje AA i umiejętności wysyłają Perxie do celu. Perxie osłania sojuszników lub atakuje wrogów

  • Nazwa: Overheal
  • Typ/ścieżka: M/w tym momencie nieznane

Leczenie się ponad maks. zdrowie, nadaje zanikającą tarczę.

  • Nazwa: Zombie Ward
  • Typ/ścieżka: M/D

Po zniszczeniu warda przeciwnika, przyjazny/sojuszniczy ward powstaje w jego miejscu. Wardy Zombie są widoczne (tzn. nie są ukryte, jak normalne wardy), pozostają przez 180 sekund i nie liczą się do Twojego limitu wardów.

  • Nazwa: Overcharger
  • Typ/ścieżka: M/D

+1% skrócenia czasu odnowienia co poziom, aż do +10% skrócenia czasu odnowienia na poziomie 10. Każdy procent nadwyżki skrócenia czasu odnowienia jest zamieniany na +2 pkt. mocy umiejętności lub +1,4 pkt. obrażeń od ataku, adaptacyjne.

  • Nazwa: Bloodlust
  • Typ/ścieżka: K/WIP
  • Każde zabójstwo przywraca 15% brakującego zdrowa.

  • Nazwa: Ruined King’s Tribute
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Co 4 sekundy w walce każdy następny atak zadaje obrażenia w pobliżu championów i potworów równe 3% Twojego maksymalnego zdrowia oraz leczy [20-75%] w oparciu o poziom championa.

Range Champions: Obrażenia i uzdrowienie są mniejsze o połowę.

Co 4 sekundy następny atak lub zaklęcie kradną życie od championów w oparciu o maksymalny stan zdrowia.

  • Nazwa: Perfectionist
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Gdy posiadasz więcej niż 80% zdrowia, zyskujesz +20 AP lub +14 AD (w oparciu o poziom bohatera).

  • Nazwa: Magical Footwear
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Otrzymujesz darmowe buty w 10 minucie, ale nie możesz kupić żadnych butów przed tym czasem. Te buty dodają Ci dodatkowe +10 MS (dodatkowo – tzn. inne efekty butów też się nakładają).

  • Nazwa: Stopwatch
  • Typ/ścieżka: Item

Na 2,5 s Twój bohater staje się niewrażliwy na ataki, nie może też być ich celem. Jednocześnie nie może podejmować żadnych działań – jednorazowe użycie.

  • Nazwa: Broken Stopwatch
  • Typ/ścieżka: Item

Jest to zniszczony Stopwatch, ale cały czas może być zupgrade’owany (po zniszczeniu jednego Stopwatcha sklepikarz będzie sprzedawać Ci tylko zepsute zegarki).

  • Nazwa: Perfect Timing
  • Typ/ścieżka: M/WIP

Zaczynasz grę z Commencing Stopwatch, która przemienia się w Stopwatch po 6 minutach. Redukuje CD Zhonyi i GA o 15%.

  • Nazwa: Channel-Blink
  • Typ/ścieżka: M/R

Po 2,5 sekundach castowania teleportujesz się do pobliskiego miejsca.

CD: 20 sekund, ale kiedy zaczyna się walka, cooldown zwiększa się do 10 sekund.

  • Nazwa: Store Credit
  • Typ/ścieżka: M/WIP

Możemy wejść w debet, kiedy chcemy kupić itemy, na które nas nie stać.

Limit debetu: 150 + 5/minuta.

Koszt pożyczki: 50 złota za item.

  • Nazwa: Guardian Soul
  • Typ/ścieżka: K/R

Oznacz sojusznika, aby dać mu tarczę, a ta zostanie mu (tzn. sojusznikowi) tylko nadana wtedy, kiedy otrzyma on obrażenia

  • Nazwa: Stormlord’s Mandate
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund, zada bonusowe magiczne obrażenia

Obrazenia: 40-220(+25% bonusowego AD)(+20% AP)

CD: 50 sekund

  • Nazwa: Spellslinger’s Surge
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Trafienie przeciwnika 3 unikalnymi AA lub umiejętnościami w odstępie 2 sekund zwiększa MS o 30-60% na 3 sekundy. Dodatkowo, postacie melee zyskują 75% odporności na spowolnienia, kiedy Spellslinger jest aktywny.

CD: 15 sekund

  • Nazwa: Hunt of the Blood Moon
  • Typ/ścieżka: K/D

Nadaje Twoim butom aktywny efekt “Blood Moon’s Call”.

Potrzeba ładowania przez 3 sekundy, aby aktywować Blood Moon’s Call. Twoja postać wtedy zyskuje 35% MS na 15 sekund. Zadanie obrażeń AA lub umiejętnością kończy Blood Moon’s Call, zadając 60 – 140, zależne od poziomu  (+0,2 bonusowego AD)(+0,3 AP) bonusowych obrażeń.

Cooldown: 180 sekund. Zaczyna grę na cooldownie i przechodzi na cooldown, kiedy ktoś zaatakuje lub przerwie ładowanie umiejętności.

  • Nazwa: Watchful Poro
  • Typ/ścieżka: M/D

Kiedy wkroczysz w krzaki, pojawi się poro. Zostanie on za Tobą, aby dawać Ci wizję do momentu w którym przeciwnik przestraszy go wchodząc w krzaki, lub kiedy Ty wejdziesz do nowych krzaków.

  • Nazwa: Trophy Collector
  • Typ/ścieżka: M/D

Zyskujesz +1 AP lub 0.7 AD (Adaptive) kiedy pobliski sojusznik zabije przeciwnego champa lub warda przeciwnika.

  • Nazwa: Meteor
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Kiedy zadasz obrażenia wrogiemu bohaterowi umiejętnością, w jego stronę zostanie ciśnięty meteor. Jeżeli go trafi, zada dodatkowe obrażenia [40-100 zależnie od poziomu +0,2 AP i 0,2 bonusowego AD].

  • Nazwa: Summoner Specialist
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Rozpoczynasz grę z 1 Summoner Shardem i otrzymujsz kolejne za każde użycie Summoner Spella. Wymień jeden ze swoich Czarów Przywoływacza na inny, wymieniając 3 Summoner Shardy w sklepie. Dodatkowo, dostajesz 15% redukcji czasu odnowienia na wszystkich Summoner Spellach. (Nie można mieć dwóch, tych samych Summoner Spelli).

  • Nazwa: Hextech Frenzy
  • Typ/ścieżka: K/WIP

Po zaatakowaniu bohatera spowalniasz go na 1,5 sekundy (8-3 sekund czasu odnowienia na jednostkę).

  • Ataki z dystansu spowalniają o 25%-40%.
  • Ataki w zwarciu spowalniają o 35%-50%.

Dodatkowo przedmioty aktywne tworzą lodową strefę wokół celu na 5 sekund, spowalniając wszystkie jednostki wewnątrz o 70%.

  • Nazwa: Relentless Hunter
  • Typ/ścieżka: WIP/D

10 pkt. prędkości ruchu poza walką za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

  • Nazwa: Ingenious Hunter
  • Typ/ścieżka: WIP/D

5% skrócenia czasu odnowienia aktywnego przedmiotu za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

  • Nazwa: Ravenous Hunter
  • Typ/ścieżka: WIP/D

2% do wampiryzmu zaklęć za każdy ładunek Łowcy Nagród. Zdobywasz ładunek Łowcy Nagród, gdy bierzesz udział w zabójstwie każdego wrogiego bohatera po raz pierwszy.

  • Nazwa: Essence Thief
  • Typ/ścieżka: M/R

Zyskujesz 1 punkt maksymalnego zdrowia na stałe, gdy stwory giną blisko ciebie. Zasięg: 1400

  • Nazwa: Don’t Panic
  • Typ/ścieżka: WIP/R

Leczenie i tarcze są o 5% silniejsze, a w przypadku celów, które mają mniej niż 40% zdrowia, o 10% silniejsze

  • Nazwa: Panic!
  • Typ/ścieżka: WIP/R

Zyskujesz 10% prędkości ruchu w pobliżu sojuszników, którzy zostali trafieni kontrolą tłumu lub przeciwników trafionych przez ciebie kontrolą tłumu. Zasięg: 1500