Uwaga – twórca tego poradnika sam określił, że ten mod jest w tzw. “szarej strefie” – nie są one zakazane, ale jeżeli coś pójdzie nie tak, to baju baju konto – więc robicie to na własną odpowiedzialność, H2P nie ponosi odpowiedzialności za stracone konto (wypowiedź Riotera o tym).
Zacznijmy!
Wszystkie linki pochodzą z wątku, w którym zostało wszystko to opisane.
Najpierw zainstalujmy potrzebujemy dość specyficzną wersję Wwise
www.audiokinetic.com/downloads/previous/?id=2014.1.6_5318
Ściągamy “Windows Web Installer”.
Jeżeli weźmiemy inną wersję, to LoL zacznie wywalać błędy etc.
Ściągamy Wooxy
Wszyscy wiemy, gdzie i jak znaleźć Wooxy, jeżeli nie – wpiszcie w google Wooxy, i znajdziecie od razu.
Potrzebujemy czegoś do edytowania audio – Audacity powinien być idealny
Wszystkie inne programy też powinny się nadać.
WPK Packer
Ściągamy stąd – klik.
Dodatkowo potrzebujecie ustawić wszystko – tutaj macie przykładowe ustawienia.
Potem potrzeba przekonwertować pliki do plików .wem, a do tego potrzebne będzie
Szablon
Ściągacie stąd – klik.
Dajcie to w folderze z dokumentami Wwise jako project.
/FF mpeg
Tutaj, potrzebujecie stąd tylko EXE.
Zacznijmy samo tworzenie plików
Zacznijmy od muzyki/dźwięków, którymi chcemy zastąpić dany dźwięk umiejętności
Dzisiaj autor podał ten przykład. Jeżeli będziecie mieli swoją piosenkę/dźwięk/etc., to użyjcie prostego konwertera YT -> mp3.
Czas na cięcie
To jest trochę trudniejsze, ponieważ niektóre umiejętności mają więcej niż jeden dźwięk. W ulcie Nasusa są 2x dźwięki na początek, 2x na aktywa i 2x końcówki. Ale czasem dźwięki mogą się zgrywać, więc czasami można wgrać tylko jeden dźwięk i skrzyżować palce. Wszystko zależy od Waszego szczęścia i wybranej umiejętności
Użyjcie Wooxy, aby znaleźć plik SFX
Użyjcie Files Extractor i wpiszcze imię Waszej postaci, najczęściej te dźwięki mają oznaczenie bnk/wpk. Po tym musicie przegrzebać się przez masę rzeczy – i po dłuższej chwili powinniście znaleźć plik SFX. Jeżeli znajdziecie – wypakujcie go/extract.
Czas na edycję
Otwórzcie edytor SoundBank w Wooxy i otwórzcie plik, który znaleźliście. Kiedy znajdziecie dźwięk, który chcecie edytować, kliknijcie “replace” i zamieńcie go plikiem, który stworzyliście wcześniej.
Sprawdźcie dźwięk w grze
Jest masa rzeczy, które mogą pójść nie tak, ale po kilku próbach i błędach powinno wyjść.
Macie tutaj kilka przykładów: