League of Legends r.

Planowane zmiany Yuumi: zwiększenie HP, poprawa bugów z [Q], nerfy [W]

Kilka godzin temu otrzymaliśmy informację, że Yuumi obejmą nerfy. Poznaliśmy ich prawdopodobny wygląd. Wygląda na to, że nie macie się czego bać!

Zobacz także:

 

Podane niżej wartości mogą ulec zmianie. Obserwuj H2P, by nie przegapić nadchodzących zmian Yuumi.

Zmiany planowane na patch 9.12.

Cele zmian

  • Wzmocnienie Yuumi dla słabszych graczy.
  • Osłabienie Magicznej kotki wśród zaawansowanych graczy.

Bazowe statystyki

  • Podstawowa ilość HP zwiększona z 432,36 do 480.

Pasyw: Bop N’ Block

  • Ilość odzyskiwanej many zmniejszona z 40/…/160 do 30/…/160.

Q: Prowling Projectile

  • Naprawiono błąd, w którym pocisk nie pojawiał się w kierunku kursora tak, jak powinien.

W: You and Me

  • Przeciwnicy otrzymują asystę na Yuumi, gdy uderzają przeciwnika, do którego jest przyczepiona.
    • Co to oznacza? Jeśli Yuumi jest przyczepiona do sojusznika, a ten zginie, nie będzie mogła zastosować bezpiecznej egzekucji na wieży. Zamiast tego złoto za zabójstwo przypadnie temu, kto ostatnio uderzył sojusznika, do którego Yuumi była przyczepiona.
  • Dashowanie w trakcie [W] jest od teraz przerywane za pomocą jakiegokolwiek CC (podobnie jak [E] Yasuo).
    • Od momentu wyjścia postaci jej dash jest przerywany tylko przez knock upy /downy/backi.
  • Przydzielany sojusznikowi adaptive force zmieniony z +[5/9/13/17/21]% na [5/7/8/11/13] + [4/7/10/13/16]%.
  • Naprawiono błąd, w którym używanie umiejętności poza jej zasięgiem sprawiało, że Yuumi od razu z niego zeskakiwała.

Ogólne

  • Kręgi zasięgów Q, W i R nie pojawiają się już w trybie obserwatora.
  • Yuumi otrzymuje prawidłowy ekran niewidzialności, gdy jest przyczepiona do niewidzialnej postaci.
  • Wokół sojusznika Yuumi, do którego jest przyczepiona, pojawia się widoczny tylko dla niej pierścień sygnalizujący, gdzie się znajduje.