Kilka godzin temu otrzymaliśmy informację, że Yuumi obejmą nerfy. Poznaliśmy ich prawdopodobny wygląd. Wygląda na to, że nie macie się czego bać!
Zobacz także:
Podane niżej wartości mogą ulec zmianie. Obserwuj H2P, by nie przegapić nadchodzących zmian Yuumi.
Zmiany planowane na patch 9.12.
Cele zmian
- Wzmocnienie Yuumi dla słabszych graczy.
- Osłabienie Magicznej kotki wśród zaawansowanych graczy.
Bazowe statystyki
- Podstawowa ilość HP zwiększona z 432,36 do 480.
Pasyw: Bop N’ Block
- Ilość odzyskiwanej many zmniejszona z 40/…/160 do 30/…/160.
Q: Prowling Projectile
- Naprawiono błąd, w którym pocisk nie pojawiał się w kierunku kursora tak, jak powinien.
W: You and Me
- Przeciwnicy otrzymują asystę na Yuumi, gdy uderzają przeciwnika, do którego jest przyczepiona.
- Co to oznacza? Jeśli Yuumi jest przyczepiona do sojusznika, a ten zginie, nie będzie mogła zastosować bezpiecznej egzekucji na wieży. Zamiast tego złoto za zabójstwo przypadnie temu, kto ostatnio uderzył sojusznika, do którego Yuumi była przyczepiona.
- Dashowanie w trakcie [W] jest od teraz przerywane za pomocą jakiegokolwiek CC (podobnie jak [E] Yasuo).
- Od momentu wyjścia postaci jej dash jest przerywany tylko przez knock upy /downy/backi.
- Przydzielany sojusznikowi adaptive force zmieniony z +[5/9/13/17/21]% na [5/7/8/11/13] + [4/7/10/13/16]%.
- Naprawiono błąd, w którym używanie umiejętności poza jej zasięgiem sprawiało, że Yuumi od razu z niego zeskakiwała.
Ogólne
- Kręgi zasięgów Q, W i R nie pojawiają się już w trybie obserwatora.
- Yuumi otrzymuje prawidłowy ekran niewidzialności, gdy jest przyczepiona do niewidzialnej postaci.
- Wokół sojusznika Yuumi, do którego jest przyczepiona, pojawia się widoczny tylko dla niej pierścień sygnalizujący, gdzie się znajduje.