r.

Pierwotny skillset Barda

Jak dobrze wiecie wielu bohaterów jest opracowywanych na ponad rok przed wydaniem. Przez ten okres czasu często chodzi u nich wiele zmian. Przyjrzyjmy się temu jak wyglądał Bard w fazie początkowych testów

Wypowiedzi udzielił oczywiście niezastąpiony wszystkim Meddler

Bard w wersji Alpha

“Testowaliśmy na Bardzie przeróżne kombinacje umiejętności, zanim doszliśmy do jego finalnego zestawu. W pewnym momencie utknęliśmy, wydawało by się że na dobre, zanim nie zwróciliśmy ponownie uwagi na jego styl gry. Oto przykłady:

  • Stun z trzema ładunkami, który był skillshotem. Trzeba było trafić w jednego przeciwnika trzy razy, ostatni detonował CC jeżeli udało nam się dostosować do grającej w tle muzyki. Niestety umiejętność okazała się być zbyt udziwniona dla PvP.
  • Ult stylem przypominający Guitar Hero, trzeba było dostosować się w pewien sposób do muzyki grającej w tle. Problem podobny do powyższego, wyglądało fajnie ale średnio się sprawdzało w grze.
  • Pasyw który umożliwiał Bardowi detonowanie różnych efektów pod przeciwnikami, po wykonaniu odpowiedniej ilości auto ataków. Podobało nam się takie rozwiązanie i możliwe że kiedyś go zobaczymy w grze, w lekko zmodyfikowanej formie.
  • Olbrzymia, powoli poruszająca się fala dźwięku która przelewała się przez całą mapę uciszając przeciwników, którzy pozostawali w jej obrębie. (Miała szerokość ok 1200 jednostek i podążała z prędkością ok. 600) Wyglądało to naprawdę świetnie, ale podczas testów okazało się że jest zbyt nieprzewidywalna, bez realnego wpływu na samą grę. Jednak wydaje nam się że taki koncept, wielkiej fali przelewającej się przez całą mapę, jest na tyle ciekawy, że może kiedyś do niego jeszcze powrócimy.”

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]