Na sam początek wspomniana wcześniej penta.
Cowsep Kog’Maw pentakill 1vs5
Dlaczego afrykański Kog’Maw jest zajebisty?
- Ganki z redbuffem są zabójcze – w szczególności z zasięgiem Kog’Mawa
- Niesamowite late game, w którym niszczy on wszystko na swojej drodze
- Po zmianie Devourera na Bloodrazora o wiele szybciej stajemy się skuteczni
- Jeśli posiadamy tanky supporta/top lanera, to w kompozycji na 2x AD Carry nasz zespół zyska ogromną przewagę nad wrogiem
- Niezwykła satysfakcja z grania, gdy przeciwnicy płaczą nad naszymi obrażeniami (często mogą zginać, zanim podbiegną)
Runy
- Marki – AS – prędkość ataku – to jest to co uwielbiamy
- Seale – Pancerz – tu do wyboru albo płaski albo skalujący się co poziom – jeden i drugi będzie odpowiedni – nie martwimy się o niskie HP na początku junglowania – długo dzięki zasięgowi możemy unikać obrażeń
- Glyphy – AS – prędkości ataku nigdy za mało – jeśli nie posiadasz takowych run możesz zastąpić je odpornością na magię lub skalującym się AP lub % CDR
- Quinty – AS – NEEEED FOR SPEEEEEEEEED
Specjalizacje
- 18/12/0 Fervor – czyli pełne AS i ofensywa
Czary przywoływacza
- Smite + Flash – wybór oczywisty
Bany
- Shaco, Xin, Lee – early game nie jest naszym mocnym punktem – uważaj/banuj bohaterów, którzy mogą Ci wjechać w junglę w early game
Kolejność umiejętności
- Pierwsze poziomy – Q -> E -> W
- Kolejność maksowania – Q -> W-> E
Build
Start Core Finalny build Ostatni przedmiot Ustawiłem je w kolejności od według mnie najbardziej do najmniej przydatnych