25 lipca – klik!
- Kled
- skórki SKT T1
26 lipca – klik!
- Sir Kled – splash art
- Kled – ekran logowania
- zmiany balansu
29 lipca – klik!
- Kled – taniec
- zmiany balansu
2 sierpnia – klik!
- Kled – kwestia podczas wyboru
- Ascension – testy i zmiany
- zmiany balansu
Kled i Skaarl
Zobacz umiejętności nowego bohatera: klik!
Przeliczniki: klik!
Ekran logowania
Voiceover
Fragment angielskiego lore
A sane man would run . . . but I ain’t the runnin’ kind!
A warrior as fearless as he is ornery, Kled is a popular folk hero in Noxus. Embodying the furious bravado of his nation, he is an icon beloved by the empire’s soldiers, distrusted by its officers, and loathed by the nobility. Tall tales such as ”The Great Hussar,” ”The High General Marshal Sergeant,” and ”The Mountain Admiral” trace back to the founding of the empire. Many soldiers claim Kled has fought in every campaign the legions have waged, has ”acquired” every military title, and has never once backed down from a fight. Though the veracity of the details is often questionable, one part of his legend is undeniable: Charging into battle on his un-trusty steed, Skaarl, Kled fights to protect what’s his . . . and to take whatever he can get.
Sir Kled
975 RP
Skórki SKT T1
Na PBE trafiły skórki SKT T1. Zobacz je tutaj: klik!
Ascension – testy i zmiany
Ascension znowu trafia do testów.
- Po zabiciu Xeratha, wyrzuca on relikwię, którą można podnieść po 3 sekundach, aby zostać wyniesionym (podobnie jak z Heraldem). Wokół relikwii pojawia się jasny okrąg. Jeśli stoją w nim członkowie obu drużyn, nic się nie stanie. Jeśli stoi w nim osoba, która zabiła Xeratha, zostaje Wyniesiona. W innym wypadku Wyniesionym zostaje ten, który stoi najbliżej środka okręgu.
- punktowa nagroda za zabicie wyniesionych jednostek zmniejszona do 3 z 5
- nie ma już krzaków tuż przy Xerathcie
Zmiany balansu
Irelia
- Ionian Fervor (pasyw)
- zasięg zmniejszony do 1000 z 1400
- nie skraca już czasu trwania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, oplątań, unieruchomień, oślepień i uciszeń za każdego wroga znajdującego się w pobliżu (1=10%, 2=25%, 3= 40%)
- teraz skraca czas trwania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, oplątań, unieruchomień, oślepień i uciszeń na Irelii zależnie od tego, jaką ma przewagę liczebną (ona + sojusznicy przeciwko wrogom)
- posiadanie przewagi liczebnej daje 0%
- przykład: Irelia i jungler gankujący pojedynczego wroga – Irelia ma 0%
- Irelia pojedynkuje się z Renektonem na linii – Irelia dostaje 10%
- Irelia jest gankowana przez Lee Sina i Renektona – Irelia dostaje 25-40% zależnie od poziomu
- Bonus może wynosić 25/30/35/40% na poziomach 1/6/11/16
- posiadanie przewagi liczebnej daje 0%
Kled
- Jousting [E] – wskazówka mówi teraz, że nie może umiejętnością pokonywać ścian (brak zmian funkcjonalności)
Nautilus
- Staggering Blow (pasyw) – czas trwania unieruchomienia zmieniony na
.75/1/1.25/1.5 na poziomach 1/6/11/16 z .5/.75/1/1.25/1.5 na poziomach 1/6/11/16/18 - Depth Charge [R]
- cooldown
zmniejszony do 120/100/80 z 140/110/80 - obrażenia eksplozji
zmniejszone do 200/300/400 (+80% AP) z 200/325/450 (+80% AP) - obrażenia dla przeciwników uderzonych w trakcie zwiększone do 200/300/400
(+80% AP)z 125/175/225 (+40% AP) - cele uderzone w trakcie są teraz też stunowane na 1/1.5/2 sekundy
- obrażenia fali uderzeniowej podążającej za wrogiem zmniejszone do 125/175/225 z 200/300/400
- cooldown
Nunu
- Visionary (pasyw) – Nunu
zaczyna teraz grę z naładowanym pasywem - Blood Boil [W]
koszt many zmniejszony do 35 z 50cooldown zmniejszony do 10 z 15czas trwania zmniejszony do 7 z 12bonusowa prędkość ruchu wynosi teraz 10% na wszystkich poziomach zamiast 8/9/10/11/12%
- Absolute Zero [R] – nowy efekt: spowolnienie teraz zwiększa się do 99% w trakcie trwania channelowania

Sona
- Song of Celerity [E]
- AP ratio prędkości ruchu Sony zmniejszone do 6% na 100 AP z 8%
- prędkość ruchu Sony zmniejszona do 10/11/12/13/14% z 13/14/15/16/17%
- Crescendo [R] – redukcja cooldownu podstawowej umiejętności zmieniona na 10%/25%/40% z 20/30/40%
Viktor
- Chaos Storm [R]
- maksymalna prędkość Chaos Storm zmniejszona do 400 z 450
- minimalna prędkość zwiększona do 200 z 170
- [R] zaczyna zwalniać, kiedy znajdzie się 300 jednostek od Viktora (zamiast 350)
- [R] osiąga minimalną prędkość, kiedy znajduje się 900 jednostek od Viktora (zamiast 950)
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]