W tym tygodniu nowy patch! Czego możemy się spodziewać?
12 lipca – klik!
- splash arty skinów Project
- voiceover Project Ashe
- ward “Racon Drone”
- miniony Project
- zmiany balansu
13 lipca – klik!
- ikony Project
- zmiany balansu
14 lipca – klik!
- skórki Project – karty w ekranie ładowania
- poprawki skórek
- zmiany balansu
14 lipca – klik!
- Project Ashe – ekran logowania
- czat – nowe frazy
- zmiany balansu
16 lipca – klik!
- Project Ekko – poprawki
- Project Katarina – poprawki
- zmiany balansu
18 lipca – klik!
- nowe materiały w Warsztacie Hextech
- Project Ashe – poprawki
- zmiany balansu
19 lipca – klik!
- Prestigious Leblanc – nowy splash art
- Spellthief Lux – nowy splash art
- Frosted Ezreal – poprawki splash arta
- nowe skrzynki Hextech
- Project Ashe – poprawki
- Project Ashe – voiceover
- zmiany balansu
20 lipca – klik!
- karty w ekranie ładowania
- zmiany early game
- zmiany balansu
Skórki Project
Project Ashe – 1820 RP
Ekran logowania
Voiceover
- Brazylijski
- Czeski
- Francuski
- Niemiecki
- Grecki
- Węgierski
- Włoski
- Japoński
- Koreański
- Polski
- Rumuński
- Rosyjski
- Hiszpański
- Hiszpański latynoamerykański
- Turecki
Project Ekko – 1350 RP
Project Katarina – 1350 RP
Dodano też dekoracje do poprzednich skórek:
Nowe materiały w Warsztacie Hextech
Tegoroczne First Strike nie będzie już oznaczało automatycznego otrzymania ekskluzywnych kart w ekranie ładowania za sam zakup skórki Project – do tego potrzebować będziecie Warsztatu Hextech (i oczywiście dodatkowych RP lub PZ).
Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!
Działanie skrzynek znajdziecie tutaj: klik!
Ward “Racon Drone”


Project miniony
Nowe ikony
Prestigious Leblanc – nowy splash art
Spellthief Lux – nowy splash art
Frosted Ezreal – poprawki splash arta
Zmiany early game
Szczegóły znajdziecie tutaj: klik!
Czat
Nowe powiadomienia na czacie:
- gdy gracz zniszczy pierwszą wieżę:”NazwaPrzywoływacza (bohater) has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- kiedy wrogi minion zniszczy pierwszą wieżę: “Enemy team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- kiedy nasz minion zniszczy pierwszą wieżę: “Ally team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- obserwator niebieskich – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Blue Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
- obserwator czerwonych – gdy drużyna zniszczy pierwszą wieżę: “The Red Team has destroyed the first turret! (Bonus Gold: 400G)”
Zmiany balansu
Braum
- Winter’s Bite [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/105/150/195/240 z 70/115/160/205/250
Corki
- Gatling Gun [E]
zmiana efektu: teraz niszczy [20/22/24/26/28% 10/15/20/25/30 pancerza i odporności magicznej po uderzeniu wroga czterokrotnie ośmiokrotnie za pomocą Gatling Gun] zamiast nakładać czystą redukcją pancerza i odporność magiczną przy każdym uderzeniu. Czas trwania zwiększony do 4 sekund z 2.
Hecarim
- obrażenia ataku zmniejszone do 58 z 61.3
- Rampage [Q] – obrażenia zmniejszone do 50/85/120/155/190 z 60/95/130/165/200
Jarvan IV
- Demacian Standard [E] – szybkość ataku zwiększona do 15/17.5/20/22.5/25% z 10/13/16/19/22%
Karma
- Inspire [E]
- wartość tarczy zmniejszona do 70/100/130/160/190 z 80/110/140/170/200
- nie może już osłaniać minionów
- bonus Mantry – Defiance (R+E) – teraz ma taką samą prędkość ruchu, jaka jest wartość tarczy (40/45/50/55/60%) zamiast 60%
Kassadin
- Null Sphere [Q] – obrażenia
zwiększone do 70/100/130/160/190zmienione na 65/95/125/155/185 z 70/95/120/145/170 - Force Pulse [E] – koszt many zmniejszony do 60/65/70/75/80 z 80 na wszystkich poziomach
Malzahar
- Void Shift (pasyw)
- po otrzymaniu obrażeń lub efektów CC Malzahar traci Void Shift na 0.25 sekundy zamiast 1 sekundę
- cooldown zmieniony na 30/24/18/12 z 30/18/10/6
Nidalee
- Ludzka forma
- Prowl (pasyw)
- Nowy efekt: Czas trwania prędkości ruchu Prowl (z krzaków) jest podwojony (teraz 4 sekundy zamiast 2)
- Bushwhack nie uruchamia już Hunt
- Javelin Toss [Q]
- minimalne obrażenia zmienione na 70/85/100/115/130 z 60/77.5/95/112.5/130
- maksymalne obrażenia zmienione na 210/255/300/345/390 z 180/232.5/285/337.5/390
- Bushwhack [W]
- zasięg aktywacji zwiększony do 200 z 150
- Aspect of the Cougar [R]
- nie resetuje się już, gdy uruchomione zostanie Hunt
- nie resetuje już ataków podstawowych Nidalee
- Prowl (pasyw)
- Postać zwierzęca
- Takedown [Q]
- minimalne obrażenia zmienione na 20/40/60/80 z 4/20/50/90
- maksymalne obrażenia zmienione na 40/90/150/220 z 8/45/125/248
- AP ratio zwiększone do 40% z 36%
- obrażenia dla polowanych celów zwiększone do 40% z 33%
- Pounce [W]
- nie redukuje już do “ulepszonego cooldownu”, jeśli Nidalee zabije jednostkę w postaci zwierzęcej lub skoczy na oznaczoną jednostkę pierwszy raz
- teraz spowalnia oznaczone cele o 50% na 0.5 sekundy
- teraz całkowicie resetuje się przy zabiciu wrogiego bohatera lub asyście
- Aspect of the Cougar [R]
- nie resetuje już podstawowych ataków Nidalee
- Takedown [Q]
Renekton
- Dominus [R]
- generacja Furii
zwiększona do 6 na sekundę z 5 - obrażenia magiczne AoE na sekundę zwiększone do 40/80/120 z 30/60/120
- nowy efekt: teraz daje 20 jednostek Furii natychmiastowo do wykorzystania
- generacja Furii
Shen
- bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.7 z 2
Shyvana
- bazowy pancerz
zwiększony do 28.05 z 27.628 - bazowe zdrowie
zwiększone do 600 z 594.6 - przyrost obrażeń ataku
zwiększony do 5 z 3.4 - Flame Breath [E] – bazowe ataki przeciwko oznaczonym bohaterom zwiększone do
3% maksymalnego zdrowia z 2.5% - Dragon’s Descent [R] – teraz generuje 1/1.5/2 Furii na 1 sekundę zamiast 1/2/3 Furii na 1.5 sekundy
Taliyah
- Threaded Volley [Q]
- cooldown
zwiększony do 12/10.5/9/7.5/6 z 10/8.5/7/5.5/4 - obrażenia
zmienione na 50/75/100/125/150 z 60/80/100/120/140 - kolejne uderzenia tego samego celu
teraz zadają 45% mniej obrażeń zamiast 50% mniej obrażeń - zwrot many za castowanie na Worked Ground
zmniejszony do 25% z 50%
- cooldown
- Weaver’s Wall [R] – cooldown zwiększony do 180/150/120 z 160/140/120
Vayne
- Tumble [Q]
- bonusowe obrażenia fizyczne
zwiększone do 30/40/50/60/70% z 30/35/40/45/50% całkowitego AD - może teraz krytować (wcześniej bonusowe obrażenia [Q] i szansa na trafienie krytyczne autoataku były liczone osobno – teraz zostały połączone; jeśli krytujesz – wszystko krytuje)
- obrażenia są zwiększone na wieżach
- bonusowe obrażenia fizyczne
- Final Hour [R] – daje 25 zasięgu
Vladimir
- bazowa prędkość ruchu zmniejszona do 330 z 335
- Sanguine Pool [W] – cooldown zwiększony do 28/25/22/19/16 z 26/23/20/17/14
Zyra
- Deadly Spines (Q)
- AP ratio zwiększone do .6 z .55
- obrażenia zwiększone do 60/95/130/165/200 z 60/90/120/150/180
Przedmioty
Ardent Censer
- +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw
Mikael’s Crucible
- +15% uzdrowienia i tarczy jako unikalny pasyw
Twisted Treeline
Lord Van Damm’s Pillager
- ponownie na Twisted Treeline
- koszt zwiększony do 3300 z 3000
- statystyki:
+400+300 zdrowia- +50 obrażeń ataku
- +10% redukcji cooldownu
- UNIKALNY PASYW – Ashes to Ashes: Kontrola najbliższego ołtarza czyni Cię podpalonym, co zadaje 25 (+1 za poziom) obrażeń magicznych na 1 sekundę pobliskim wrogom (50% bonusowych obrażeń minionom i stworom). Kontrola dalszego ołtarza sprawia, że Twoje podstawowe ataki podpalają cel za 114 czystych obrażeń (zależnie od poziomu bohatera) na 3 sekundy.
Rotacyjna kolejka trybów
Hexakill: Twisted Treeline
Bonus dwóch ołtarzy
- bonus dwóch ołtarzy daje teraz też szybszy recall
i wzmocnione miniony
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]