League of Legends r.

PBE – podsumowanie cyklu 6.12

Jakie zmiany czekają nas w patchu 6.12? Zobaczcie, co w tym cyklu zmieniło się na PBE!

1 czerwca – klik!

  • Dark Star Thresh
  • Dark Star Varus
  • Dark Star Ward
  • nowe ikony
  • zmiany balansu

2 czerwca – klik!

  • Dark Star Thresh – ekran logowania
  • nowe ikony
  • zmiany balansu

3 czerwca – klik!

  • zmiany balansu

6 czerwca – klik!

  • Dark Star Thresh – aktualizacja
  • aktualizacja kodu komendy /remake
  • zmiany balansu

7 czerwca – klik!

  • Ascension dostępny
  • Dark Star Varus – splash art
  • timery smoków
  • zmiany balansu

8 czerwca – klik!

  • VO Dark Star Thresha
  • zmiany balansu

Dark Star Thresh

1820 RP

dark star thresh

ThreshLoadscreen_5

thresh

thresh_porownanie

2mIZy2P - Imgur — kopia

thresh — kopia

threshb — kopia

Ekran logowania

Dark Star Varus

1350 RP

Varus_Splash_6

VarusLoadscreen_6

varus

varusb

varusturn

Dark Star Ward

640 RP

wardgame

Nowe ikony

  • wszystkie będą kosztować 250 RP, pierwsza będzie dostępna za 1500 IP tuż po wydaniu

profileIcon1211 profileIcon1212 profileIcon1213

  • ikony e-sportowe

profileIcon1214 profileIcon1215 profileIcon1216

Timery smoka

Po naciśnięciu Tab timery pokazują za pomocą ikony, który smok jest dostępny lub wkrótce się pojawi.

scoreboard1

scoreboard2

Na czacie pojawia się też informacja, który smok został zabity:

oceandrakecallout

Zmiany balansu

Corki_OB

Corki

  • Valkyrie [W] –  cooldown zmniejszony do 20/19/18/17/16 z 26/23/20/17/14
  • Gatling Gun [E] – całkowite obrażenia zwiększone do 80/140/200/260/320 z 80/128/176/224/312

Fizz_OB

Fizz

  • zmniejszono zasięg ataku do 125 z 175 jednostek przywrócone
  • Nimble Fighter (pasyw)nie wspomina już o efekcie ghosta przywrócone
  • Seastone Trident [W] – dodatkowe obrażenia o wartości procentowej brakującego zdrowia celu zmniejszone do 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
  • Playful/Trickster [E] – cooldown zwiększony do 18/16/14/12/10 z 16/14/12/10/8

Lucian_OB

Lucian

  • prędkość ataku na poziom zmniejszona do 1.5 z 3.3 przywrócone
  • Lightslinger (pasyw) – drugi strzał już nie krytuje przywrócone
  • The Culling [R]
    • orbażenia zmniejszone do 15/30/45 z 20/35/50 przywrócone
    • każdy strzał może teraz krytować za 150% obrażeń przywrócone

Syndra_OB

Syndra

  • Force of Will [W] – AP ratio zwiększone do .8 z .7
  • Scatter the Weak [E] – AP ratio zwiększone do .5 z .4

Xin Zhao_OB

Xin Zhao

  • bazowe zdrowie zwiększone do 600 z 591.16
  • przyrost zdrowia zwiększony do 95 92 z 87

Przedmioty

Bilgewater Cutlass

  • cena zmniejszona do 1500 z 1650

Essence Reaver

  • cena zmniejszona do 3500 z 3600 przywrócone
  • obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65

Hextech Gunblade

  • cena zmniejszona do 3250 z 3400 przywrócone

Infinity Edge

  • cena zmniejszona do 3500 z 3600 przywrócone
  • obrażenia ataku zwiększone do 70 z 65

Lord Dominik’s Regards

  • obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40

Maw of Malmortius

  • cena zwiększona do 3350 z 3250 przywrócone

Mortal Reminder

  • obrażenia ataku zwiększone do 50 z 40

Phantom Dancer

  • cena zwiększona do 2650 z 2550 przywrócone

Rapid Firecannon

  • cena zwiększona do 2700 z 2600 przywrócone

Runaan’s Hurricane

  • cena zwiększona do 2700 z 2600 przywrócone
  • prędkość ataku zmniejszona do 35% z 40% przywrócone
  • pociski zadają teraz 30% obrażeń ataku zamiast 25% przywrócone

Statikk Shiv

  • cena zwiększona do 2700 z 2600 przywrócone

Yomuu’s Ghostblade

  • cena zwiększona do 3300 z 3200 przywrócone
  • obrażenia ataku zmniejszone do 60 z 65

Catalyst of Aeons, Hextech GLP-800, Righteous Glory, Rod of Ages

  • zwrot zdrowia wynosi 50% dla przełączanych umiejętności

Howling Abyss (ARAM)

Aura Howling Abyss

  • teraz redukuje cooldown zaklęć o 40%

ARAM – Usunięte przedmioty

  • Doran’s Blade, Doran’s Ring, Doran’s Shield, Ancient Coin, Nomad’s, Medallion, Talisman of Ascension, Spellthief’s Edge, Frost Fang, Frost Queen’s Claim, Relic Shield, Targon’s Brace, Face of the Mountain, Wicked Hatchet, Arcane Sweeper, Lightbringer, Entrophy, Orb of Winter, Guardian’s Horn

ARAM – Dodane przedmioty

  • Refillable Potion
  • Corrupting Potion

ARAM – Zmienione przedmioty

  • Oracle’s Extract – nie będzie już się zmniejszać po śmierci
  • Guardian Orb (ARAM)
    • Usunięto +250 many
    • Dodano +10 regeneracji many na 5 sekund

ARAM – Nowe przedmioty

  • Zamiast przedmiotów Dorana, możesz kupić tylko jeden:
    • Guardian’s Horn
    • Guardian’s Orb
    • Guardian’s Hammer

Czary przywoływacza

Clarity

Na ARAM-ie:

  • zwrot many zwiększony do 50% z 40%
  • zwrot many sojuszników zmniejszony do 25% z 40%

Specjalizacje

Double Edged Sword (Ferocity Tier 2)

  • nie ma już innego efektu dla postaci zasięgowych

Fervor of Battle (Ferocity Tier 6)

  • zadawanie postaciom obrażeń za pomocą umiejętności daje teraz 1 stack zamiast 2
  • usunięto 2 sekundy cooldownu na stackowaniu z umiejętności przywrócone

Natural Talent (Ferocity Tier 3)

  • 1/5
    • NOWA WSKAZÓWKA: Gain 0.4 + 0.09 per level Attack Damage, and 0.6 + 0.13 per level Ability Power (+2 Attack Damage and 3 Ability Power at level 18)
    • STARA WSKAZÓWKA: +2 Attack Damage and 3 Ability Power at level 18 (0.11 Attack Damage and 0.16 Ability Power per level)
  • 5/5
    • NOWA WSKAZÓWKA: Gain 2 + 0.44 per level Attack Damage, and 3 + 0.67 per level Ability Power (+10 Attack Damage and 15 Ability Power at level 18)
    • STARA WSKAZÓWKA: +10 Attack Damage and 15 Ability Power at level 18 (0.55 Attack Damage and 0.83 Ability Power per level)

Veteran’s Scars (Resolve Tier 3)

  • zdrowie zwiększone do 10/20/30/40/50 z 9/18/27/36/45

Grasp of the Undying (Ferocity Tier 6)

  • teraz daje 2.5% 3.0% Twojego maksymalnego zdrowia i uzdrawia Cię za 1.25% 1.5% Twojego maksymalnego zdrowia, zamiast wykradać życie o wartości 2.5% Twojego maksymalnego zdrowia
  • NOWA WSKAZÓWKA: “Every 4 seconds in combat, your next attack against an enemy champion deals damage equal to 2.5% of your max Health and heals you for 1.25% of your max Health (halved for ranged champions, deals magic damage)”
  • STARA WSKAZÓWKA: “Every 4 seconds in combat, your next attack against an enemy champion steals life equal to 2.5% of your max Health (halved for ranged champions, deals magic damage)”

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]