League of Legends r.

PBE 9.4 – 7 lutego – buff Conquerora, więcej zmian przedmiotów z szansą na trafienie krytyczne

Co dzisiaj Riot przygotował dla nas? Oho, czyżby Conqueror będzie OP?

Zmiany postaci

Rek’sai
  • Furious Bite / Tunnel (E)
    • Zmiany minimalnego dystansu tunelu cofnięte z 600 jednostek do 850 jednostek

Zmiany przedmiotów

Kircheis Shard
  • Pasywki łączą się w jedną unikalną pasywkę – Energized/Naładowany
    • UNIKALNA Pasywka- Energized: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi, sprawia że Twoje ataki są naładowane. Twój naładowany atak zadaje 50 bonusowych magicznych obrażeń (zależące od poziomu) podczas trafienia.
Rapid Firecannon
  • UNIKALNA Pasywka- Energized: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi, sprawia że Twoje ataki są naładowane. Twój naładowany atak zadaje 60-140 bonusowych magicznych obrażeń (zależące od poziomu) podczas trafienia.
  • UNIKALNA Pasywka- Energized/Naładowane ataki zyskują 35% bonusowego zasięgi (+150 maks zasięgu).
  • Ataki stają się Energized/Naładowane 25% szybciej. Energized/Naładowane ataki można zużyć na strukturach.

Statikk Shiv

  • UNIKALNA Pasywka- Energized: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi, sprawia że Twoje ataki są naładowane. Twój naładowany atak zadaje 60-140 bonusowych magicznych obrażeń (zależące od poziomu) podczas trafienia.
  • UNIKALNA Pasywka: Obrażenia Energized przeskakują na maks. 5 celów i mogą krytycznie trafić.
Stormrazor
  • UNIKALNA Pasywka- Energized: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi, sprawia że Twoje ataki są naładowane. Twój naładowany atak zadaje 50 bonusowych magicznych obrażeń (zależące od poziomu) podczas trafienia.
  • UNIQUE Passive: Naładowane efekty mają wszystkie swoje normalne efekty zwiększone o 30% i dodatkowo spowalniają o 40% MS-a, który zanika w ciągu 1 sekundy.

Zmiany run

Conqueror (Precision Keystone)

  • [Nowy Efekt] “Ataki lub czary, które zadają obrażenia przeciwnikom, dają Ci 3-15 Adaptywnych Statystyk (w zależności od poziomu) na 3 sekundy (8 sekund dla postaci melee). Stakuje się do 5 razy. Kiedy osiągnięte zostaną maks stacki, uzdrawiasz się za 10% obrażeń zadanych wrogom i dodatkowo konwertujesz 10% obrażeń w Nieuniknione Obrażenia.”