League of Legends r.

PBE 8.6 – 6 marca – Pizza Delivery Sivir?!, nowa skórka Ultimate (kombinezon, który mówi!), nowe emotki i wiele więcej!

Rozpoczynamy cykl 8.6 z grubej rury - nowa skórka Ultimate do Miss Fortune i masa rzeczy z nią związanych. No i nie możemy zapomnieć o innych zmianach!

Notka: skórki mogą nadejść dopiero z następnym patchem na PBE, więc wyczekujcie!


Gun Goddess Miss Fortune

(więcej informacji – klik!)

HUD może być otwierany i zamykany przy fontannie poprzez kliknięcie niebieskiego przycisku nad portretem.

Scarlet Fair (bazowa)

Zero Hour

Royal Arms

Starswarm

Voice Over

Specjalne interakcje GGMF

Wygląd umiejętności

Nowe ikony przywoływacza

   

Nowe emotki

Exo Ward

Dostępny w paczce Premium GGMF.

Pozostałe

  • Dwie rzeczy znalezione w assetach misji

Na mój rozum – mamy skina na 1 kwietna dla Galio! Także Hextech Alistar?

 

“Zoom and enhance”

Widzę tu Pizza Delivery Sivir

O co chodzi z tą skórką? Macie tutaj trochę starych screenshotów z nią: Klik!.

Tl;dr: stary koncept pokazany na PAX-ie.


  • Kolejne nowe rzeczy z plików – tym razem modele Raptorów

  • Twój Sklep powraca do testowania

Zmiany postaci

Kayn

  • The Darkin Scythe (Pasywka)
    • Zmieniono to, jak dużo otrzymujemy “kuleczek” z pasywki
    • Stare:
      • przed 3 min: 0,5
      • 3-5 min: 0,9
      • 5-6 min: 1
      • 6-7 min: 1,5
      • 7-8 min: 2
      • 8-9 min: 2,5
      • 9-10 min: 3
      • 10-11 min: 4
      • 11-16 min: 5
      • 16-18 min: 7,5
      • 18+ min: 15
    • Nowe:
      • 0-10 min: 2,5
      • 10-15 min: 4
      • 15+ min: 7
  • Umbral Tresspass (R)
    • Przelicznik AD zwiększony z 150% do 165%
    • Obrażenia zwiększone z 150/250/350 do 175/275/375

Kha’Zix

  • Unseen Threat (Pasywka)
    • Przelicznik AD zwiększony z 20% do 30%

Miss Fortune

  • AD za poziom zwiększone z 1 do 2

Talon

  • Rake (W)
    • Przelicznik AD na powrocie W zwiększony z 60% do 70%

Wukong

  • AD za poziom zwiększone z 3,2 do 4


Zed

  • Razor Shuriken (Q)
    • Przelicznik AD na pierwszym trafionym wrogu zwiększony z 90% do 100%
    • Przelicznik AD na kolejnych trafieniach zwiększony z 54% do 60%

Quinn

  • Harrier (Pasywka) – zwiększenie siły oraz poprawki, które mają na celu sprawić, iż Quinn będzie przyjemniejsza w grze
    • AA, które są w locie, od teraz będą aktywować i zużywać oznaczenie Harrier
  • Podstawowe statystyki – lekkie przeniesienie siły z jej early do late
    • Początkowe AD zredukowane z 62 do 59
    • AD za level zwiększone z 2,4 do 3 (AD na 18 poziomie: 103 ⇒ 110)
  • Behind Enemy Lines (R) – naprawa bugów; kilka rzeczy, które mają poprawić jej stan oraz zwiększenie jej “używalności” w TF-ach
    • Bug, który mógł przeszkodzić wystrzeleniu z Skystrike, został naprawiony
    • Skystrike teraz aplikuje znak Harrier wszystkim trafionym bohaterom 
    • Naprawiono bug, który powodował, że Skystrike mogło zadawać podwójne obrażenia, kiedy został wystrzelony poprzez ponowną aktywację R-ki
    • Przyzywanie Valora już nie jest przerywane, kiedy otrzymujemy obrażenia
    • Usunięto rzecz, która mówiła o tym, że CD R-ki zostaje odnowiony po każdym wejściu w walkę
    • Otrzymywanie obrażeń od przeciwników innych niż miniony, kiedy przyzywamy Valora lub kiedy Behind Enemy Lines jest aktywne, już nie przerywa przyzywania czy nie “zrzuca” Quinn z Valora. Zamiast tego bonus do MS jest usunięty na 2 sekundy. Otrzymywanie obrażeń od minionów także nie ma już żadnego efektu
    • Jeżeli poznaliśmy już R, to będzie się ono automatycznie castowało, kiedy wrócimy pod fontannę

Rengar

  • “Blokada Ferocity PO użyciu wzmocnionej umiejętności zmniejszona do 0,1 z 0,25 dla Q i E”
  • Poprawiono animację użycia Q, żeby wyglądała mniej “lepko”

LeBlanc

kontekst

  • Pasywka
    • “Mirror Image powróciło”
  • Sigil of Malice (Q)
    • Obrażenia zmniejszone z 55/90/125/160/195 (+0,5 AP) do 55/80/105/130/155 (+0,4 AP)
    • Obrażenia znaku: 55/80/105/130/155 (+0,4 AP)
    • Koszt many: 40/45/50/55/60 ⇒ 50/60/70/80/90
  • Distortion (W)
    • Obrażenia: 40/55/70/85/100 (+0,2 AP) ⇒ 85/125/165/205/245 (+0,6 AP)
    • Koszt many: 70/80/90/100/110 ⇒ 80/90/100/110/120
    • Dash Speed: 1600 ⇒ 1450
    • Czas, w którym LB nie może użyć ponownie umiejętności: 0,85 sekundy z początkowego dasha ⇒ 0,2 sekundy z ostatniego dasha
    • Czas, w którym możemy powrócić na miejsce: 4 sekundy ⇒ 3 sekundy
  • Ethereal Chains (E)
    • Przelicznik AP na początkowym trafieniu: 0,5 AP ⇒ 0,3 AP
    • Obrażenia roota: 40/60/80/100/120 (+0,5 AP) ⇒ 80/120/160/200/240 (+0,6 AP)
    • Koszt many: 40 ⇒ 70
    • Zasięg łańcucha: 885 ⇒ 865
  • Mimic (R)
    • RQ Obrażenia: 150/275/400 (+0,6 AP) ⇒ 70/140/210 (+0,4 AP)
    • RQ Obrażenia Znaku: 150/275/400 (+0,6 AP) ⇒ 140/280/420 (+0,8 AP)
    • RW Obrażenia: 60/120/180 (+0,3 AP) ⇒ 150/300/450 (+0,6 AP)
    • RE Obrażenia Początkowe: 100/160/220 (+0,4 AP) ⇒ 60/120/180 (+0,3 AP)
    • RE Obrażenia Roota: 100/160/220 (+0,4 AP) ⇒ 120/240/360 (+0,6 AP)
    • CD: 54/42/30 ⇒ 110/75/40

Zmiany przedmiotów

Shurelya’s Reverie

  • Koszt: 2100g
  • Przepis: [Kindlegem + Aether Wisp + 450g]
  • +40 AP
  • +200 HP
  • Unikalne: +10% CDR
  • Unikalna Pasywka: +8% MS
  • Unikalny Aktyw: Daje Ci oraz najbliższym sojusznikom +40% MS na 3 sekundy (60 sekund CD)

Abyssal Mask 

  • Unikalna Aura
    • Magiczne obrażenia zwiększone z 10% do 15%
    • Zasięg mocno zmniejszony:

Duskblade of Draktharr

  • [Nowy efekt] Unikalna Pasywka – Teraz ataki wręcz natychmiastowo zabijają wardy
  • Unikalna Pasywka – Nightstalker
    • Koniec z rozróżnianiem melee oraz zasięgowych
    • Obrażenia zmniejszone z [Melee (65 – 320) / Zasięgowe (45 – 300)] do [30 – 200]

Guinsoo’s Rageblade

  • Nowy przepis: [Pickaxe + Pickaxe + Recurve Bow + 650g]
  • Koszt zmniejszony z 3600 do 3400
  • AD zwiększone z 35 do 50
  • [Usunięte] Nie daje już 50 AP
  • Unikalna pasywka:
    • [Usunięte] Stacki nie dają  +4 AP i +3 AD za stack
    • Maks. stacki zwiększone do 8 z 6
    • [Nowy efekt] Guinsoo’s Rage – “Postacie Melee stackują ten efekt podwójnie (za każdy atak)”

“Podstawowe AA dają +8% AS na 5 s, stackują się do 8 razy. Kiedy masz 8 ładunków/stacków, otrzymujesz Guinsoo’s Rage”.

Guinsoo’s Rage: Każdy inny podstawowy AA aktywuje efekty on-hit podwójnie. Postacie Melee stackują ten efekt podwójnie za atak”.

Locket of the Iron Solari

  • [Aktyw] Aktyw zmieniony z tarczy AOE na “Po krótkim odstępie czasu tworzy ochronne pole tam, gdzie jesteś, na 8 sekund. Sojusznicy, którzy są w kole, otrzymują 35% mniej obrażeń (90 sekund CD)”
  • [Nowość] Pole teraz może być umieszczone, a nie tylko zrzucone pod nasze nogi

Ancient Coin

  • [Usunięte] Nie daje już Bandita

Frostfang
  • Złoto za trybut zwiększone z 15 do 20
  • [Usunięte] Nie daje już Bandita
  • [Nowy efekt] “Przed skończeniem questa zabijanie minionów oraz nieepickich powtorów spowalnia Trybut i generacje złota”

Nomad’s Medallion
  • Złoto za monetę zwiększone z 40 do 45
  • Ilość monet, które wypadają, zmniejszona z [9 za 10 min] do [8,5 do 10 min]
  • [Usunięte] Nie daje już Bandita


Remnant of the Ascended

  • Złoto za monetę zwiększone z 40 do 45
  • [Usunięte] Nie daje już Bandita

Remnant of the Aspect

  • Złoto za 10 sekund zwiększone z 2 do 4


Remnant of the Watchers

  • Złoto za trybut zwiększone z 15 do 20
  • [Usunięte] Nie daje już Bandita

Spellthief’s Edge

  • [Usunięte] Nie daje już Bandita
  • [Nowy efekt] “Przed skończeniem questa zabijanie minionów oraz nieepickich potworów spowalnia Trybut i generacje złota”


Targon’s Brace

  • Złoto za 10 sekund zwiększone z 2 do 4

Zmiany run

Conquerer (Keystone Precision)

  • Po 4 sekundach w walce Twój pierwszy AA przeciwko przeciwnikowi da Ci 10 – 60 AD (zależne od poziomu) na 4 sekundy i przemienia 20% Twoich obrażeń zadawanych championom na “Prawdziwe Obrażenia” na czas trwania efektu.

Dla postaci walczących wręcz: Zadawanie obrażeń przeciwnikowi odnawia tego buffa

Manaflow Band (S2)

  • CD zmniejszony z 75 s do 60 s
  • Efekt zmieniony z “Za użycie następnej umiejętności otrzymasz zwrot many/energii i otrzymasz jeszcze 8% brakującej many lub energii” na “Twoja następna umiejętność odnowi 10-40% Twojej brakującej many lub energii (zależne od poziomu). Jeżeli ta umiejętność trafi przeciwnika, to otrzymasz permanentnie 15 many.