League of Legends r.

PBE 8.4 – 13 lutego – buffy Swaina, nerfy Kalisty, GLP oraz Perfect Timing

Dzisiaj na PBE dostaliśmy całkiem niezłe buffy Swaina, nerfy m.in Kalisty, jak i runy Perfect Timing - ciekawe czy te nerfy zmienią coś w mecie.

Powrót trybu Clash!

Wszystko zaczyna się 15 lutego, możecie zebrać drużynę na PBE i zagrać w nowy tryb!


Zmiany postaci

Kalista

  • Bazowe AD zmniejszone z 71 do 66

Rengar

  • Savagery (Q)
    • Bazowe obrażenia z aktywna zmniejszone z 30/60/90/120/150 do 20/50/80/110/140
    • Przelicznik AD zmieniony z 100/105/110/115/120% na 110% na wszystkich poziomach
    • Przelicznik AD wzmocnionego Q zmniejszony z 135% do 130%

Swain

  • Vision of Empire (W) koszt zmieniony z 90/100/110/120/130 do 70/85/100/115/130
  • Demonic Ascension (R) heal zwiększony z 15/30/45 do 20/35/50

Zmiany przedmiotów

Hextech GLP-800

  • Unikalny Aktyw – Frost Bolt
    • Obrażenia zmniejszone z[100 – 200] do [75 – 150]
    • Przelicznik AP zmniejszony z 35% do 20%
 
Spellbinder
  • Czas trwania unikalnego aktywu zmniejszony z 8 sekund na 4 sekundy

Zmiany run

Perfect Timing (I2)

  • Czas potrzebny do transformacji zmieniony z 6 min do 8 min

Zmiany dżungli

Buff Elder Dragona

  • Czas odrodzenia zmniejszony z 10 min do 8 min
  • [Nowość] Drugi i kolejny buff Eldera jest jeszcze mocniejszy; pierwszy buff jest niezmieniony, to tylko odnosi się do każdego Eldera poza pierwszym:
    • Czas trwania buffa: 150s pierwszy buff, 300s kolejne buffy
    • Obrażenia palenia: 45 (+45 za każdego smoka zabitego) za pierwszego buffa, 135 (+90 za każdego smoka zabitego) za następne buffy
    • Elemental Buff: +50% efektywności stacków każdego Smoka Żywiołów za pierwszy buff, +100% za kolejne buffy.

Buff Barona

  • Początkowe statystyki zmienione z I [25 AD i 25 AP] na [24 AD i 40 AP]
  • Finalne statystyki zmienione z [40 AD i AP na 27:30] na [48 AD i 80 AP na 40:00]
  • Obrażenia Minionów Siege/Oblężniczych przeciwko wieżom zwiększone z +100% do +300%
  • [Nowość] Wzmocnione miniony Caster/Czarujące (bleh) otrzymują teraz 50% mniej obrażeń od postaci