Widać że zapowiada się naprawdę dobry event związany z Bilgewater! Riot właśnie dodał aż 6 nowych emotek - wraz z nowym supportem!
Pyke – bandana z teasera powraca!
- Porównanie ze starą teksturą:
Nowe emotki
Odpowiednio:
- “Naut Bad“
- “Bilgewater 2018“
- “Vitamin Sea“
- “Kraken Skulls“
- “Shock And Ahhh“
- “You Look Familiar“
Pyke: Ekran Logowania
Zmiany postaci
Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- CD zmniejszony z 11/9/7/5/3 do 9/7.5/6.0/4.5/3
- [Usunięte] Taliyah nie zyskuje już dodatkowego MS-a na Worked Ground/Wyjałowionej Ziemi.
- ZWROT* kosztów many podczas użycia Q na Wyjałowionej Ziemi zwiększony z 50% do 100%
- Seismic Shove (W) CD zmniejszony z 16/15/14/12/11 do 12 na wszystkich poziomach
- Unraveled Earth (E) obrażenia zmniejszone z 70/90/110/130/150 do 50/75/100/125/150
- Weaver’s Wall (R) czas trwania muru zmniejszony z 6/7/8 sekund do 5 sekund na wszystkich poziomach
Zmiany przedmiotów
[NOWOŚĆ] Atma’s Reckoning
- Przepis: [Aegis of the Legion + Pickaxe + 925 złota]
- Koszt: 2900 złota
- +25 AD
- +30 MR
- Unikalna Pasywka: Za każdą sekundę w walce z przeciwnikami, wieżami lub epickimi potworami, zyskaj AD równe 0.5% maks. zdrowia, do 2.5%.
Ravenous Hydra
- Przepis zmieniony: [Tiamat + Vampiric Scepter + Long Sword + 800 złota]
- Koszt zmniejszony z 3500 do 3250
- AD zmniejszone z 80 do 70
Sterak’s Gage
- [Usunięty] +50% bazowego AD
- [Nowy Efekt] Unikalna Pasywka – Giant Strength: Zyskaj 50% Twojego bazowego AD jako Bonusowe AD
Titanic Hydra
- Przepis zmieniony: [Tiamat + Giant’s Belt + 1050 złota]
- Koszt zmniejszony z 3500 na 3250
- AD zmniejszone z 40 do 30
Przedmioty na ARAM-a [Ghostwalkers, Lifeline, Spectral Cutlass, Bloodletter’s Veil]
Zmiany run
Hextech Flashtraption (I2)
- CD kiedy wchodzimy w walkę z przeciwną postacią zmniejszony z 10s do 1s
Dream Snatcher (I3)
- Zmiana nazwy z Minion Dematerializer na Dream Snatcher
- [Zmieniony efekt]
“Zaczynasz grę 3x Dream Snatcher które zadają obrażenia i ogłuszają miniony na linii, dając Ci permanentny bonus zależny od typu miniona. Dream Snatcher uaktywnia się po pierwszych 180 sekundach gry.
Pierwszy minion Melee, daje bonusy: 3 pancerza i 1% MS.
Pierwszy minion Caster daje bonusy: 2.4 AD lub 4 AP, adaptujące
Pierwszy minion Siege daje bonusy: 18 HP i 5% bonusu obrażeń przeciwko strukturom i epickim potworom.Następne bonusy tego samego rodzaju są o 50% mniej efektywne od wcześniejszego bonusu z tego typu