Riot lubi nas zaskakiwać, prawda? Dostaliśmy właśnie naprawdę dużo zmian - w tym kolejne próby minireworków Azira oraz Ryze'a. No i wyczekiwane zmiany Siona (nie są to nerfy... buffy?!).
Nowa ikonka przywoływacza
Zmiany postaci
Azir
- Conquering Sands (Q) obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 70/90/110/190/150
- Arise! (W)
- Czas naładowania zmniejszony z 8/7.5/7/6.5/6 do 6 na wszystkich poziomach.
- Przelicznik AP zmniejszony z 60% do 40%
- Koszt zmniejszony z 40 na wszystkich poziomach do 20/25/30/35/40
- Obrażenia zmienione z [60-160 zależne od poziomu] na 60/80/100/120/140
- AS zmniejszony z 20/30/40/50/60% do 25/30/35/40/45%
- Dodatkowy AS zwiększony z 20/30/40/50/60% do 30/35/40/45/50%
- Czas ponownego użycia zmniejszony z 1.5s do 1s
- Zmiany Sand Soliderów/Piaskowych Żołnierzy:
- Czas trwania zwiększonych 4/5.5/7/8.5/10 sekund do 10 sekund na wszystkich poziomach
- Piaskowi zadają 50% obrażeń minionom które nie są głównym celem
- Shifting Sands (E)
- Koszt zwiększony z 60 na wszystkich poziomach do 100 na wszystkich poziomach
- CD zwiększony z 19/18/17/16/15 do 24/21/18/15/12
- Przelicznik AP ratio na obrażeniach zwiększony z 40% do 50%
- Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 do 100/120/140/160/180
- Wartość tarczy zmniejszona z 80/120/160/200/240 do 60/105/150/195/240
- Emporer’s Divide (R) obrażenia zmienione z 150/250/450 do 200/300/400
Kha’Zix
- Void Assault (R) Czas trwania wyewoluowanego maskowania (to które się uaktywnia kiedy wchodzimy do krzaków) zmniejszony z 1.5 sekundy do 1 sekundy.
Ryze
Overload (Q)
- Nowość: Zadaje (x) dodatkowych obrażeń jako prawdziwe obrażenia przeciwnikom z Fluxem (zastępuje mechanikę bonusowych obrażeń z E)
- Koszt: 40 -> 50/60/70/80/90
Rune Prision (W)
- CD: 13/12/11/10/9 -> 15/13/11/9/7
- Typ CC: rootuje na 0,75 sekundy -> 50% slowa, który zmniejsza się przez 1,5 sekundy
- USUNIĘTO: koszt many
- [Nowy Efekt] Używanie Rune Prision odnawia 6/7/8/9/10% maks. many Ryze’a
- Bonusowa mana zwiększona 1% do 4%
Spell Flux (E)
- CD: 3.25/3.00/2.75/2.50/2.25 do 3.5/3.0/2.5/2.0/1.5
- Koszt zwiększony z 60/70/80/90/100 do 60/80/100/120/140
- USUNIĘTO: bonusowe obrażenia Overloada (zastąpione przez prawdziwe obrażenia z Q)
- Bonus W: zwiększenie czasu trwania roota -> rootuje zamiast spowolnienia
- Zasięg odbicia: 350 -> 275
- Obrażenia rozprzestrzenienia się: 50% -> 100%
- Zasady odbijania: od środka do środka -> od brzegu do brzegu (ma to ułatwić trafianie przeciwników)
Sion
- Roar of the Slayer (E)
- obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 50/75/100/125/150
- slow zmieniony z 40/45/50/55/60% do 60% na wszystkich poziomach
- Czas trwania slowa/redukcji pancerza zwiększony z 2.5 sekund do 4 sekund
Zmiany postaci
Enchantment: Runic Echoes
- +60 AP
- +10% CDR
- [Nowy Efekt] Unikalna Pasywka – Echo:
Zyskujesz ładunki podczas poruszania się lub używania czarów. Kiedy zdobędziesz 100 ładunków, następny czar który zada obrażenia, zada także 60 (+10% AP) bonusowych magicznych obrażeń maks. 4 pobliskim przeciwnikom.
Ten efekt zadaje 250% obrażeń Większym Potworom. Uderzenia Dużego Potwora “tym” efektem odnowi 25% Twojej brakującej many.
Zmiany run
Minion Dematerializer
- Wartość minionów zmieniona:
“Melee dają 1 pancerza i 2 MS.
Castery dają 1 MR i adaptujące: 1.2 AD lub 2 AP.
Siege dają 8 HP i 2% bonusowych obrażeń strukturą oraz epickim potworom.”