League of Legends r.

PBE 8.10 – 2 maja – minireworki Azira i Ryze’a, nowa ikonka (poro!) oraz zmiany Siona i nerf Kha

Riot lubi nas zaskakiwać, prawda? Dostaliśmy właśnie naprawdę dużo zmian - w tym kolejne próby minireworków Azira oraz Ryze'a. No i wyczekiwane zmiany Siona (nie są to nerfy... buffy?!).

Nowa ikonka przywoływacza

 

Zmiany postaci

Azir

  • Conquering Sands (Q) obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 70/90/110/190/150
  • Arise! (W)
    • Czas naładowania zmniejszony z 8/7.5/7/6.5/6 do 6 na wszystkich poziomach.
    • Przelicznik AP zmniejszony z 60% do 40%
    • Koszt zmniejszony z 40 na wszystkich poziomach do 20/25/30/35/40
    • Obrażenia zmienione z [60-160 zależne od poziomu] na 60/80/100/120/140
    • AS zmniejszony z 20/30/40/50/60% do 25/30/35/40/45%
    • Dodatkowy AS zwiększony z 20/30/40/50/60% do 30/35/40/45/50%
    • Czas ponownego użycia zmniejszony z 1.5s do 1s
    • Zmiany Sand Soliderów/Piaskowych Żołnierzy:
      • Czas trwania zwiększonych 4/5.5/7/8.5/10 sekund do 10 sekund na wszystkich poziomach
      • Piaskowi zadają 50% obrażeń minionom które nie są głównym celem
  • Shifting Sands (E)
    • Koszt zwiększony z 60 na wszystkich poziomach do 100 na wszystkich poziomach
    • CD zwiększony z 19/18/17/16/15 do 24/21/18/15/12
    • Przelicznik AP ratio na obrażeniach zwiększony z 40% do 50%
    • Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 do 100/120/140/160/180
    • Wartość tarczy zmniejszona z 80/120/160/200/240 do 60/105/150/195/240
  • Emporer’s Divide (R) obrażenia zmienione z 150/250/450 do 200/300/400

Kha’Zix

  • Void Assault (R) Czas trwania wyewoluowanego maskowania (to które się uaktywnia kiedy wchodzimy do krzaków) zmniejszony z 1.5 sekundy do 1 sekundy.

Ryze

Overload (Q)

  • Nowość: Zadaje (x) dodatkowych obrażeń jako prawdziwe obrażenia przeciwnikom z Fluxem (zastępuje mechanikę bonusowych obrażeń z E)
  • Koszt: 40 -> 50/60/70/80/90

Rune Prision (W)

  • CD: 13/12/11/10/9 -> 15/13/11/9/7
  • Typ CC: rootuje na 0,75 sekundy -> 50% slowa, który zmniejsza się przez 1,5 sekundy
  • USUNIĘTO: koszt many
  • [Nowy Efekt] Używanie Rune Prision odnawia 6/7/8/9/10% maks. many Ryze’a
  • Bonusowa mana zwiększona 1% do 4%

Spell Flux (E)

  • CD: 3.25/3.00/2.75/2.50/2.25 do 3.5/3.0/2.5/2.0/1.5
  • Koszt zwiększony z 60/70/80/90/100 do 60/80/100/120/140
  • USUNIĘTO: bonusowe obrażenia Overloada (zastąpione przez prawdziwe obrażenia z Q)
  • Bonus W: zwiększenie czasu trwania roota -> rootuje zamiast spowolnienia
  • Zasięg odbicia: 350 -> 275
  • Obrażenia rozprzestrzenienia się: 50% -> 100%
  • Zasady odbijania: od środka do środka -> od brzegu do brzegu (ma to ułatwić trafianie przeciwników)

Sion

  • Roar of the Slayer (E) 
    • obrażenia zmniejszone z 70/105/140/175/210 do 50/75/100/125/150
    • slow zmieniony z 40/45/50/55/60% do 60% na wszystkich poziomach
    • Czas trwania slowa/redukcji pancerza zwiększony z 2.5 sekund do 4 sekund

Zmiany postaci

Enchantment: Runic Echoes

  • +60 AP
  • +10% CDR
  • [Nowy Efekt] Unikalna Pasywka – Echo:

Zyskujesz ładunki podczas poruszania się lub używania czarów. Kiedy zdobędziesz 100 ładunków, następny czar który zada obrażenia, zada także 60 (+10% AP) bonusowych magicznych obrażeń maks. 4 pobliskim przeciwnikom.

Ten efekt zadaje 250% obrażeń Większym Potworom. Uderzenia Dużego Potwora “tym” efektem odnowi 25% Twojej brakującej many.

Zmiany run

Minion Dematerializer

  • Wartość minionów zmieniona:

“Melee dają 1 pancerza i 2 MS.
Castery dają 1 MR i adaptujące: 1.2 AD lub 2 AP.
Siege dają 8 HP i 2% bonusowych obrażeń strukturą oraz epickim potworom.”