League of Legends r.

PBE – 28 września – kolejne buffy wielu postaci, czy będzie tam Twój ukochany champ?

Rito.. Rito kocha osatnio buffy! Przez zmiany w systemie run, buffy dostają... wszystkie raki, oraz porządne postaci - może znajdziecie tam swoje ukochane champy!

Zmiany podstawowego skina Evelynn w grze

  • Mała zmiana podstawowego skina Eve w grze, teraz jest odrobinę ciemniejsza

  • Porównanie, na górze stary model, a na dole nowy:

Zmiany run

  • “Last hitting” – Postacie zyskują +5 obrażeń na każdym AA przeciwko minionom na linii
  • “Sudden Impact” teraz aktywuje podczas opuszczania stealth’a lub kamuflażu
  • “Celestial Body” kara na obrażenia zwiększona do 8%. Kara na obrażenia teraz zmniejsza obrażenia potworom, jak i postaciom.
  • “Overheal” Uzdrowienia od innych = 100-300% (rośnie w trakcie gry), nie ma już rozdzielenia pomiędzy postaciami zasięgowymi jak i postaciami melee

 

 

Zmiany postaci

Caitlyn

  • Ace in the Hole (R) obrażenia zwiększone z 250/475/700 do 265/490/715
 

Draven

  • Spinning Axe (Q) obrażenia zwiększone z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
  • Stand Aside (E) obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215
  • Whirling Death (R) obrażenia zwiększone z 175/275/375 do 185/285/385

Ezreal

  • Arcane Shift (E) obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280
  • Trueshot Barrage (R) obrażenia zwiększone z 350/500/650 do 355/505/655

Graves

  • End of the Line (Q)
    • Początkowe obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
    • Obrażenia detonacji zwiększone z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
  • Collateral Damage (R)
    • Obrażenia na przejściu przez cele zwiększone z 250/400/550 do 260/410/560
    • Obrażenia eksplozji zwiększone z 200/320/440 do 210/330/450


Hecarim

  • Rampage (Q) obrażenia zwiększone z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
Jinx
  • Super Mega Death Rocket! (R) obrażenia zwiększone z 250/350/450 do 260/360/460
 
Kayn
  • Reaping Slash (Q) obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
  • Blade’s Reach (W) obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 85/130/175/220/265
  • Umbral Tresspass (R) obrażenia zwiększone z 150/250/350 do 160/260/360
 
Kindred
  • Dance of Arrows (Q) obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
  • Mounting Dread (E) bonusowe obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145
 
Lucian 
  • Piercing Light (Q) obrażenia zwiększone z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225
 
Pantheon
  • Spear Shot (Q) obrażenia zwiększone z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
  • Heartseeker Strike (E) obrażenia zwiększone z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300
Talon
  • Noxian Diplomacy (Q) obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
  • Rake (W) obrażenia na powrocie zwiększone z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
  • Shadow Assault (R) obrażenia zwiększone z 90/135/180 do 95/140/185

Tristana

  • Explosive Change (E) obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
 
Varus
  • Hail of Arrows (E) obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210
 
Vayne
  • Condemn (E) obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
Xayah

Xayah

  • Double Daggers (Q) obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 to 45/65/85/105/125
  • Bladecaller (E) obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 to 55/65/75/85/95
  • Featherstorm (R) obrażenia zwiększone z 100/150/200 to 110/160/210

Zed

  • Razor Shuriken (Q) 
    • obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 to 80/115/150/185/220
    • “drugie” obrażenia zwiększone z 42/63/84/105/126 to 45/66/87/108/129
  • Shadow Slash (E) obrażenia zwiększone z 65/90/115/140/165 to 70/95/120/145/170

Zmiany przedmiotów

Sterak’s Gage

  • [+50% Bazowego AD jest teraz unikalną pasywką]