Rito.. Rito kocha osatnio buffy! Przez zmiany w systemie run, buffy dostają... wszystkie raki, oraz porządne postaci - może znajdziecie tam swoje ukochane champy!
Zmiany podstawowego skina Evelynn w grze
- Mała zmiana podstawowego skina Eve w grze, teraz jest odrobinę ciemniejsza
- Porównanie, na górze stary model, a na dole nowy:
Zmiany run
- “Last hitting” – Postacie zyskują +5 obrażeń na każdym AA przeciwko minionom na linii
- “Sudden Impact” teraz aktywuje podczas opuszczania stealth’a lub kamuflażu
- “Celestial Body” kara na obrażenia zwiększona do 8%. Kara na obrażenia teraz zmniejsza obrażenia potworom, jak i postaciom.
- “Overheal” Uzdrowienia od innych = 100-300% (rośnie w trakcie gry), nie ma już rozdzielenia pomiędzy postaciami zasięgowymi jak i postaciami melee
Zmiany postaci
Caitlyn
- Ace in the Hole (R) obrażenia zwiększone z 250/475/700 do 265/490/715
Draven
- Spinning Axe (Q) obrażenia zwiększone z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
- Stand Aside (E) obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215
- Whirling Death (R) obrażenia zwiększone z 175/275/375 do 185/285/385
Ezreal
- Arcane Shift (E) obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280
- Trueshot Barrage (R) obrażenia zwiększone z 350/500/650 do 355/505/655
Graves
- End of the Line (Q)
- Początkowe obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
- Obrażenia detonacji zwiększone z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
- Collateral Damage (R)
- Obrażenia na przejściu przez cele zwiększone z 250/400/550 do 260/410/560
- Obrażenia eksplozji zwiększone z 200/320/440 do 210/330/450
- Rampage (Q) obrażenia zwiększone z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
Jinx
- Super Mega Death Rocket! (R) obrażenia zwiększone z 250/350/450 do 260/360/460
Kayn
- Reaping Slash (Q) obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Blade’s Reach (W) obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 do 85/130/175/220/265
- Umbral Tresspass (R) obrażenia zwiększone z 150/250/350 do 160/260/360
Kindred
- Dance of Arrows (Q) obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
- Mounting Dread (E) bonusowe obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145
Lucian
- Piercing Light (Q) obrażenia zwiększone z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225
Pantheon
- Spear Shot (Q) obrażenia zwiększone z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
- Heartseeker Strike (E) obrażenia zwiększone z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300
Talon
- Noxian Diplomacy (Q) obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
- Rake (W) obrażenia na powrocie zwiększone z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
- Shadow Assault (R) obrażenia zwiększone z 90/135/180 do 95/140/185
Tristana
- Explosive Change (E) obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Varus
- Hail of Arrows (E) obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210
Vayne
- Condemn (E) obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
Xayah
- Double Daggers (Q) obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 to 45/65/85/105/125
- Bladecaller (E) obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 to 55/65/75/85/95
- Featherstorm (R) obrażenia zwiększone z 100/150/200 to 110/160/210
Zed
- Razor Shuriken (Q)
- obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 to 80/115/150/185/220
- “drugie” obrażenia zwiększone z 42/63/84/105/126 to 45/66/87/108/129
- Shadow Slash (E) obrażenia zwiększone z 65/90/115/140/165 to 70/95/120/145/170
Zmiany przedmiotów
Sterak’s Gage
- [+50% Bazowego AD jest teraz unikalną pasywką]