League of Legends r.

PBE – 26 września – rework Evelynn, nowe skórki Super Galaxy Squad, buffy wielu postaci, m.in. Riven, Renektona, Kleda, Gravesa

Kolejny cykl PBE czas zacząć - dzisiaj mnóstwo nowych rzeczy, w tym rework Evelynn czy nowe skórki Super Galaxy Squad. Do tego masa zmian postaci - nic, tylko patrzeć i się cieszyć!

Rework Evelynn

Shadow Evelynn

Masquerade Evelynn

Tango Evelynn

Safecracker Evelynn

Głos

  • Angielski

  • Polski

Nowe skórki

Super Galaxy Annie

Super Galaxy Elise

Super Galaxy Gnar

Super Galaxy Nidalee

Nowe Chromy

  • Dreadnova Gankplank

  • Dragonblade Talon

Nowe ikony

  • Nienazwana jeszcze nowa ikona

  • Nowe ikony dla weteranów LoL-a

Defender of the League

Champion of the League

Conqueror of the League

Nowe emotki!

(ergo – nikogo)

Nowy skin do warda

xxx

Nowe runy!

Nowe runy są już dostępne na PBE!

Drobnostki

  • Ekran wczytywania Tango TF-a został zaktualizowany.

Zmiany balansu

Zmiany czarów przywoływacza

  • Przez zmianę systemu levelowania poziomy, na których można zacząć używać poszczególnych summonerek, się zmieniły:
    • Cleanse poziom zwiększony z 6 do 9.
    • Flash poziom zmniejszony z 8 do 7.
    • Smite poziom zmniejszony z 10 do 9.
    • Teleport poziom zwiększony z 1 do 6.
    • Clarity (ARAM) poziom zwiększony z 1 do 6.
    • Ignite poziom zmniejszony z 10 do 9.
    • Mark (ARAM) poziom zwiększony z 1 do 6.

Zmiany bohaterów

Brand

  • Blaze (Pasywka)
    • [Nowy efekt] Jeżeli Brand zabije przeciwnika, który już posiada blaze na sobie, Brand zyskuje x many.

Camille 

  • Tactical Sweep (W) obrażenia zwiększone z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190.
  • Hookshot (E) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255.

Fiora 

  • Lunge (Q) obrażenia zwiększone z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110.

Graves

  • Bazowa regeneracja zdrowia zwiększona z 1,3352 do 1,5.
  • End of the Line (Q) AD na początkowych obrażeniach zwiększone z 80% bAD do 100% bAD.

Janna

  • Tailwind (Passive) MS zmniejszony z 8% do 5%.


Jarvan IV

  • Dragon Strike (Q) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255.
  • Cataclysm (R) obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 210/335/460.

Jax

  • Counter Strike (E) minimalne obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155.
  • Leap Strike (Q) obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235.

Jayce

  • To The Skies (Q Hammer) obrażenia zwiększone z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180.
  • Shock Blast (Q Cannon) obrażenia zwiększone z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275.

Kled 

  • Beartrap on a Rope (Q mounted) obrażenia pułapki na niedźwiedzie (kocham tę nazwę ~Split) zwiększone z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130.
  • Violent Tendencies (W) bonusowe obrażenia zwiększone z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65.
  • Jousting (E) obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125.
  • Chaaaaaaaarge!!! (R) 
    • procent HP celu jako obrażenia zwiększony z 12/15/18% do 14/17/20%.
    • maksymalna wartość tarczy zwiększona z 200/300/400 do 225/325/425.

Lee Sin

  • Sonic Wave (Q1) obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175.
  • Tempest (E1) obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205.
  • Dragon’s Rage (R) obrażenia zwiększone z 150/300/450 do 170/320/470.

Olaf

  • Undertow (Q) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255.

Ornn

  • Bellows Breath (W) początkowe obrażenia ognia zmienione z [15/17,5/20/22,5/25% ilości HP, którą ma przeciwnik w danym momencie] na [10/11,5/13/14,5/16% maksymalnego zdrowia przeciwnika].
  • Searing Charge (E) !

Rek’Sai

  • Furious Bite (E Unburrowed) obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95.
  • Queen’s Wrath (Q Unburrowed) obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40.
 

Renekton

  • Cull The Meek (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185.
    • Heal zwiększony z 9/13,5/18/22,5/27 do 9,5/14/18,5/23/27,5.
  • Ruthless Predator (W)
    • Obrażenia za uderzenie zwiększone z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50.
      • [Całkowite obrażenia zwiększone z 10/30/50/70/90 do 20/40/60/80/100].
    • Wzmocnione obrażenia zwiększone z 15/45/75/105/135 do 30/60/90/120/150.
  • Slice / Dice (E) obrażenia zwiększone z 30/60/90/120/150 do 35/65/95/125/155.
 

Rengar

  • Savagery (Q) obrażenia za uderzenie zwiększone z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110.
  • Bola Strike (E) obrażenia zwiększone z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235.

Riven

  • Ki Burst (W) obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175.
  • Valor (E) wartości tarczy zwiększone z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215.


Shaco

  • Two-Shiv Poison (E) obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155.

Yasuo 

  • Last Breath (R) obrażenia zwiększone z 200/300/400 do 210/310/410.

Zmiany przedmiotów

Guardian Angel

  • Koszt połączenia zmniejszony z 800 do 200.

Hunter’s Talisman

  • Wysysanie zdrowia zwiększone z 25 do 35.

Hunter’s Machete

  • [Nowy Efekt] Podstawowe AA teraz dają 20% bonusowego AS na 2 sekundy.

Jaurim’s Fist

  • Zdrowie zwiększone z 150 do 200.
  • Maksymalne stacki z unikalnej pasywki zmniejszone z 30 do 20.

Sterak’s Gage

  • Zdrowie zwiększone z 400 do 450.
  • Bazowe AD zwiększone z 30% do 50%.
  • [Zmieniony efekt] Unikalna pasywka – Lifeline
    • Tarcza teraz zaczyna zanikać po 0,75 s.
    • Pasywka Lifeline została zmieniona z “+30% bazowego AD” na +30% Tenacity”.