Kolejny cykl PBE czas zacząć - dzisiaj mnóstwo nowych rzeczy, w tym rework Evelynn czy nowe skórki Super Galaxy Squad. Do tego masa zmian postaci - nic, tylko patrzeć i się cieszyć!
Rework Evelynn
Głos
- Angielski
- Polski
Nowe skórki
Super Galaxy Annie
Super Galaxy Elise
Super Galaxy Gnar
Super Galaxy Nidalee
Nowe Chromy
- Dreadnova Gankplank
- Dragonblade Talon
Nowe ikony
- Nienazwana jeszcze nowa ikona
- Nowe ikony dla weteranów LoL-a
Defender of the League
Champion of the League
Conqueror of the League
Nowe emotki!
(ergo – nikogo)
Nowy skin do warda
xxx
Nowe runy!
Nowe runy są już dostępne na PBE!
Drobnostki
- Ekran wczytywania Tango TF-a został zaktualizowany.
Zmiany balansu
Zmiany czarów przywoływacza
- Przez zmianę systemu levelowania poziomy, na których można zacząć używać poszczególnych summonerek, się zmieniły:
- Cleanse poziom zwiększony z 6 do 9.
- Flash poziom zmniejszony z 8 do 7.
- Smite poziom zmniejszony z 10 do 9.
- Teleport poziom zwiększony z 1 do 6.
- Clarity (ARAM) poziom zwiększony z 1 do 6.
- Ignite poziom zmniejszony z 10 do 9.
- Mark (ARAM) poziom zwiększony z 1 do 6.
Zmiany bohaterów
Brand
- Blaze (Pasywka)
- [Nowy efekt] Jeżeli Brand zabije przeciwnika, który już posiada blaze na sobie, Brand zyskuje x many.
Camille
- Tactical Sweep (W) obrażenia zwiększone z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190.
- Hookshot (E) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255.
Fiora
- Lunge (Q) obrażenia zwiększone z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110.
Graves
- Bazowa regeneracja zdrowia zwiększona z 1,3352 do 1,5.
- End of the Line (Q) AD na początkowych obrażeniach zwiększone z 80% bAD do 100% bAD.
Janna
- Tailwind (Passive) MS zmniejszony z 8% do 5%.
- Dragon Strike (Q) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255.
- Cataclysm (R) obrażenia zwiększone z 200/325/450 do 210/335/460.
Jax
- Counter Strike (E) minimalne obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155.
- Leap Strike (Q) obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235.
Jayce
- To The Skies (Q Hammer) obrażenia zwiększone z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180.
- Shock Blast (Q Cannon) obrażenia zwiększone z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275.
Kled
- Beartrap on a Rope (Q mounted) obrażenia pułapki na niedźwiedzie (kocham tę nazwę ~Split) zwiększone z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130.
- Violent Tendencies (W) bonusowe obrażenia zwiększone z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65.
- Jousting (E) obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125.
- Chaaaaaaaarge!!! (R)
- procent HP celu jako obrażenia zwiększony z 12/15/18% do 14/17/20%.
- maksymalna wartość tarczy zwiększona z 200/300/400 do 225/325/425.
Lee Sin
- Sonic Wave (Q1) obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175.
- Tempest (E1) obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205.
- Dragon’s Rage (R) obrażenia zwiększone z 150/300/450 do 170/320/470.
Olaf
- Undertow (Q) obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255.
Ornn
- Bellows Breath (W) początkowe obrażenia ognia zmienione z [15/17,5/20/22,5/25% ilości HP, którą ma przeciwnik w danym momencie] na [10/11,5/13/14,5/16% maksymalnego zdrowia przeciwnika].
- Searing Charge (E) !
Rek’Sai
- Furious Bite (E Unburrowed) obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95.
- Queen’s Wrath (Q Unburrowed) obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40.
Renekton
- Cull The Meek (Q)
- Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185.
- Heal zwiększony z 9/13,5/18/22,5/27 do 9,5/14/18,5/23/27,5.
- Ruthless Predator (W)
- Obrażenia za uderzenie zwiększone z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50.
- [Całkowite obrażenia zwiększone z 10/30/50/70/90 do 20/40/60/80/100].
- Wzmocnione obrażenia zwiększone z 15/45/75/105/135 do 30/60/90/120/150.
- Obrażenia za uderzenie zwiększone z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50.
- Slice / Dice (E) obrażenia zwiększone z 30/60/90/120/150 do 35/65/95/125/155.
Rengar
- Savagery (Q) obrażenia za uderzenie zwiększone z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110.
- Bola Strike (E) obrażenia zwiększone z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235.
Riven
- Ki Burst (W) obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175.
- Valor (E) wartości tarczy zwiększone z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215.
- Two-Shiv Poison (E) obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155.
Yasuo
- Last Breath (R) obrażenia zwiększone z 200/300/400 do 210/310/410.
Zmiany przedmiotów
Guardian Angel
- Koszt połączenia zmniejszony z 800 do 200.
Hunter’s Talisman
- Wysysanie zdrowia zwiększone z 25 do 35.
Hunter’s Machete
- [Nowy Efekt] Podstawowe AA teraz dają 20% bonusowego AS na 2 sekundy.
Jaurim’s Fist
- Zdrowie zwiększone z 150 do 200.
- Maksymalne stacki z unikalnej pasywki zmniejszone z 30 do 20.
Sterak’s Gage
- Zdrowie zwiększone z 400 do 450.
- Bazowe AD zwiększone z 30% do 50%.
- [Zmieniony efekt] Unikalna pasywka – Lifeline
- Tarcza teraz zaczyna zanikać po 0,75 s.
- Pasywka Lifeline została zmieniona z “+30% bazowego AD” na +30% Tenacity”.