r.

PBE – 24 Lutego – Part 2 – Bard oraz Headhunter Akali

Riot zaskoczył nas wydając w jednym dniu drugie uaktualnienie na PBE. Tym razem dostaliśmy do testów nowego bohatera oraz Headhunter Akali

Bard

Bard_Square_0

Bard_MeepsBard_PassiveBard_QBard_WBard_EBard_R

 

[Meeps, Bierna, Q, W, E, R]

  • Bierna: Traveler’s Call
    • Meeps: Bard przyciąga do siebie duszki zwane Meepami. Gdy Bard zaatakuje Meep rzuci się na cel i zada mu dodatkowe obrażenia (30 + 0.3 AP)
    • Chemies: Na mapie pojawiają się losowo dzwonki do zebrania. Zapewniają one doświadczenie, manę (8 % brakującej wartości oraz +15) i zwiększą prędkość ruchu Barda, gdy ten będzie znajdował się po za walką.
      • 5 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 25 % na 1 sekundę
      • 10 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (55)
      • 15 dzwonków: Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
      • 20 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (80)
      • 25 dzwonków: Meepy przelatują przez cel zdają obrażenia stojącym celom za nimi
      • 30 dzwonków – Meepy zdają dodatkowo 30 obrażeń  (110)
      • 35 dzwonków – Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
      • 40 dzwonków – Meepy zdają dodatkowo 30 obrażeń (140)
      • 45 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 45 %
      • 50 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (175)
      • 55 dzwonków: Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
      • 60 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (210)
      • 65 dzwonków: Meepy zadają tak w małym stożku, co sprawi, że będą zadawać obrażenia obszarowo
      • 70 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (245)
      • 75 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
      • 80 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (280)
      • 85 dzwonków Meepy spowalniają cel o 60%
      • 90 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 35 obrażeń (315)
      • 95 dzwonków:  Za Bardem może podążać jeden Meep więcej
      • 100 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 30 obrażeń (345)
      • 105 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
      • 110 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 30 obrażeń (375)
      • 115 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 70 %
      • 120 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (400)
      • 125 dzwonków: Meepy pojawiają się ponownie jedną sekundę szybciej
      • 130 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 25 obrażeń (425)
      • 135 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 75 %
      • 140 dzwonków: Meepy zadają dodatkowo 20 obrażeń (445)
      • 145 dzwonków: Meepy spowalniają cel o 80 %
      • 150 dzwonków:  Meepy zadają dodatkowo 20 obrażeń (465)
      • Każde następne 5 dzwonków zwiększy obrażenia o 25 
  • Cosmic Binding [Q]
    • Koszt many: 60
    • Cooldown: 10 sekund
    • Bard strzela przed siebie pociskiem energii zadając 85/115/145/175/205 (+0.5 AP) obrażeń magicznych jednemu lub dwóm celom. Pierwszy cel zostanie spowolniony na 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekundy. Jeśli pocisk trafi kolejnego przeciwnika albo ścianę przechodząc przez cel to zamiast spowolnienia zostaną on/oni ogłuszeni na okres 1/1.2/1.4/1.6/1.8 sekundy
  • Caretaker’s Shrine [W]
    • Koszt many: 100/105/110/115/120
    • Cooldown: 12 sekund
    • Bard stawia kapliczkę, która natychmiast przywraca 30/60/90/120/150 (+0.2 AP) oraz dodatkowo rozłożone w czasie 70/110/150/190/230 (+0.45 AP) przez 10 kolejnych sekund. Dodatkowo przejście przez kapliczkę zapewni 50 % premii do prędkości ruchu na okres 1.5 sekundy. Maksymalnie Bard może posiadać trzy kapliczki, wrogowie mogą je natychmiast zniszczyć stając na nich.
  • Magical Journey [E]
    • Koszt many: 30
    • Cooldown: 26/24/22/20/18 sekund
    • Bard otwiera jedno kierunkowy portal w danej ścianie. Może przez niego przejść każdy współtowarzysz oraz wróg klikając na niego prawym przyciskiem myszy. Współtowarzysze przechodzą przez niego o 10/20/30/40/50 % szybciej aniżeli wrogowie. Portal znika po 10 sekundach
  • Tempered Fate [R]
    • Koszt many: 100
    • Cooldown: 130/115/90 sekund
    • Bard kładzie magiczny okrąg na danym obszarze. Każda jednostka, która się w nim znajdzie zostanie unieruchomiona, nienamierzana i niewrażliwa na jakiekolwiek obrażenia oraz efekty CC. Jednostki te same nie będą mogły również podejmować żadnych akcji przez okres 2.5 sekundy.

Elderwood Bard (975 RP)

eb1

Headhunter Akali (1350 RP)

akaliturn