League of Legends r.

PBE – 21 października – migotanie podczas niewidzialności, zmiany Fizza, Katy i Kha

Na PBE pojawiło się szumnie zapowiadane migotanie podczas zadawania obrażeń niewidzialnym jednostkom!

Migotanie podczas niewidzialności

Dodano nowy efekt przy zadawaniu obrażeń niewidzialnej jednostce.

2cd6776fb8a981167337c988887e263c

4564645

shimmer1

System powtórek

Ponownie włączono system powtórek. Zwiększono długość przechowywania powtórek do 3 dni (tylko na PBE).

5de2yrg

c9w4bfm

cvvmnspusaaciuv

cvvwlmxwiaa9gbn

pusp7br

Ikony nowych przedmiotów

Knight’s Vow:

124_gladiators_pride

Control Ward:

2055_jammer

Redemption:

3049_prismatic_sphere

Zmiany balansu

Alistar_OB

Alistar

  • Trample [E]
    • zaktualizowano wskazówkę, brak zmian gameplay’u

alistare

Fizz_OB

Fizz

  • Seastone Trident [W]
    • AP ratio:
      • pasywne: zwiększone do 33% z 30%
      • aktywne: nienaładowane uderzenie – zwiększone do 33% z 30%
      • aktywne: naładowane uderzenie – zwiększone do 100% z 90%
    • zwrot many zwiększony do 100% z 50%
    • koszt many zwiększony do 30/40/50/60/70 z 30 na wszystkich poziomach
    • cooldown zmieniony na 10/9/8/7/6/5 z 10/9.5/9/8.5/8
  • Playful/Trickster [E]
    • koszt many zmieniony na 90/95/100/105/110 z 90/100/110/120/130
  • Chum the Water [R]
    • pasyw W jest nakładany wszystkim wrogom uderzonym przez rekina
    • większy zasięg R przez zwiększenie promienia, w którym rekin przeczepi się do wroga
    • obrażenia rekina zmienione:
      • minimalne: 140/290/440 (50% AP) → 150/300/450 (60% AP)
      • maksymalne: 350/490/640 (100% AP) → 350/550/650 (120% AP)

Katarina_OB

Katarina

  • Death Lotus [R]
    • AP ratio zmniejszone do 19% z 22%

KhaZix_OB

Kha’Zix

  • Void Spike [W]
    • bonusowe AD ratio przywrócone do 100% z 85%
  • Void Assault [R]
    • czas trwania niewidzialności zmniejszony do 1.25 sekundy z 1.5 sekundy
    • czas trwania rozwiniętego R w krzakach zmniejszone do 2.5 sekundy z 3 sekund

Specjalizacje

Courage of the Colossus

  • pokazuje teraz odpowiednie wartości w grze:
    • Daje tarczę o wartości 10 + 10 na poziom + 7% twojego maksymalnego zdrowia na 4 sekundy za każdego wroga w pobliżu, kiedy uderzysz przeciwnika ciężkim CC.