Na PBE nowe skórki i duuużo nerfów!
El Leon Gnar
750 RP
El Macho Mundo
1350 RP
El Rayo Volibear
750 RP
Skórka niedostępna w dzisiejszej aktualizacji. Możecie zobaczyć ją tutaj: klik!
Nowe skórki wardów
Zmiany balansu
Azir
- Emperor’s Divide [R] – nie daje już dłużej 20% prędkości ruchu na 1 sekundę przy przekraczaniu ściany przez Azira lub sojuszników
Ekko
- Timewinder [Q]
- wychodzące obrażenia zmniejszone do 40/55/70/85/100 (+.2 AP) z 60/75/90/105/120 (+.1 AP)
- spowolnienie zmienione na 30% + [10% na 100 AP] z 32/39/46/53/60%
- Chronobreak [R]
- podstawowe obrażenia zmniejszone do 150/300/450 z 200/350/500
- AP ratio zwiększone do 1.5 z 1.3
Kindred
- Dance of Arrows [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180
- Mounting Dread [E] – spowolnienie zmniejszone do 45% z 70%
Lucian
- Piercing Light [Q]
- cooldown zwiększony do 9/8.5/8/7.5/7 z 9/8/7/6/5
- zasięg przejścia zmniejszony do 900 z 1100
- Ardent Blaze [W] – zasięg zmniejszony do 900 z 1000
Maokai
- bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.4 z 1.7356
- wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do .15 z .17
- Arcane Smash [Q] – cooldown zwiększony do 8/7.5/7/6.5/6 z 6 na wszystkich poziomach
Nidalee
- Prowl (pasyw) – zasięg 30% przyśpieszenia ruchu przeciwko widzialnym bohaterom zmniejszony do 1400 z 5500
- Pounce [W] – reset cooldownu na W z Hunted Targets i zabijania jednostek w formie zwierzęcej wynosi teraz 3.5/2.5/1.5/3.5 zamiast 1.5 s (70%) na wszystkich poziomach
Ryze
- Overload [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/90/120/150/180 z 60/95/130/165/200
- Desperate Power [R] – cooldown zwiększony do 50 sekund z 50/40/30
Przedmioty
Berserker’s Greaves
- prędkość ataku zwiększona do 35% z 30%
Boots of Swiftness
- cena zwiększona do 1000 z 900
Ninja Tabi
- pancerz zwiększony do 35 z 30
Stinger
- prędkość ataku zmniejszona do 35% z 50%
- cena zmniejszona do 1100 z 1200
- teraz tworzy Trinity Force
Trinity Force
- powstaje ze Stringera zamiast Zeala
- całkowita cena zmniejszona do 3600 z 3800
- prędkość ataku zwiększona do 40% z 15%
- redukcja cooldownu zwiększona do 20% z 10%
- szansa na uderzenie krytyczne zmniejszona do 0% z 20%
Wit’s End
- całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 2800
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]