League of Legends r.

PBE – 17 maja – nerfy Luciana

Na PBE nowe skórki i duuużo nerfów!

El Leon Gnar

750 RP

CirOavlUYAA_JCx

El Macho Mundo

1350 RP

CirOyPcUYAIDM2x

El Rayo Volibear

750 RP

Skórka niedostępna w dzisiejszej aktualizacji. Możecie zobaczyć ją tutaj: klik!

Nowe skórki wardów

wardskin

wardskin_58

Zmiany balansu

streszczenie historii Azir

Azir

  • Emperor’s Divide [R]nie daje już dłużej 20% prędkości ruchu na 1 sekundę przy przekraczaniu ściany przez Azira lub sojuszników

Ekko_OB

Ekko

  • Timewinder [Q]
    • wychodzące obrażenia zmniejszone do 40/55/70/85/100 (+.2 AP) z 60/75/90/105/120 (+.1 AP)
    • spowolnienie zmienione na 30% + [10% na 100 AP] z 32/39/46/53/60%
  • Chronobreak [R]
    • podstawowe obrażenia zmniejszone do 150/300/450 z 200/350/500
    • AP ratio zwiększone do 1.5 z 1.3

Kindred_OB

Kindred

  • Dance of Arrows [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180
  • Mounting Dread [E] – spowolnienie zmniejszone do 45% z 70%

Lucian_OB

Lucian

  • Piercing Light [Q]
    • cooldown zwiększony do 9/8.5/8/7.5/7 z 9/8/7/6/5
    • zasięg przejścia zmniejszony do 900 z 1100
  • Ardent Blaze [W] – zasięg zmniejszony do 900 z 1000

 

Maokai_OB

Maokai

  • bazowa regeneracja zdrowia zmniejszona do 1.4 z 1.7356
  • wzrost regeneracji zdrowia zmniejszony do .15 z .17
  • Arcane Smash [Q] – cooldown zwiększony do 8/7.5/7/6.5/6 z 6 na wszystkich poziomach

Nidalee_OB

Nidalee

  • Prowl (pasyw) – zasięg 30% przyśpieszenia ruchu przeciwko widzialnym bohaterom zmniejszony do 1400 z 5500
  • Pounce [W] – reset cooldownu na W z Hunted Targets i zabijania jednostek w formie zwierzęcej wynosi teraz 3.5/2.5/1.5/3.5 zamiast 1.5 s (70%) na wszystkich poziomach

Ryze_OB

Ryze

  • Overload [Q] – obrażenia zmniejszone do 60/90/120/150/180 z 60/95/130/165/200
  • Desperate Power [R] – cooldown zwiększony do 50 sekund z 50/40/30

 

Przedmioty

Berserker’s Greaves

  • prędkość ataku zwiększona do 35% z 30%

Boots of Swiftness

  • cena zwiększona do 1000 z 900

Ninja Tabi

  • pancerz zwiększony do 35 z 30

Stinger

  • prędkość ataku zmniejszona do 35% z 50%
  • cena zmniejszona do 1100 z 1200
  • teraz tworzy Trinity Force

Trinity Force

  • powstaje ze Stringera zamiast Zeala
  • całkowita cena zmniejszona do 3600 z 3800
  • prędkość ataku zwiększona do 40% z 15%
  • redukcja cooldownu zwiększona do 20% z 10%
  • szansa na uderzenie krytyczne zmniejszona do 0% z 20%

Wit’s End

  • całkowity koszt zmniejszony do 2500 z 2800

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]