Dzisiaj na PBE możemy ujrzeć kolejne zmiany Ekko w jungli - tak, kolejne.. czyżby Riot nie mógł się zdecydować? A - dodatkowo zmiany Galio oraz Urgota i jeszcze kilka rzeczy!
Zmiany nowych run
Resolve
- Aftershock
- Pancerz i MR zwiększone z [10 + 30%] do [20 + 30%]
Precision
- Legend: Bloodline
- Kradzież życia zwiększona z .6% do .8%
Domination
- Predator
- Przelicznik AD zwiększony z .2 do.4
- Przelicznik AP zmniejszony z .3 do .25
Inspiration
- Unsealed Spellbook – kiedyś Summoner Specialist
Zmiany postaci
Ekko
- Z-Drive Resonance
- [Nowy Efekt] “Obrażenia są podwojone przeciwko potworom (Maks. 600”
- Skrócenie CD przeciwko minionom oraz potworom cofnięte z 0 do 5.
Galio
- Colossal Smash (Passive) Przelicznik AP zwiększony z 40% do 70%
~Spliter – co? ;-;
- Winds of War (Q)
- Przelicznik AP na podmuchach wiatru zwiększony z 75% do 90%
- Obrażenia zmniejszone z 60/95/130/130/165/200 do 50/80 110/140/170
- % maksymalnego zdrowia jako obrażenia (tornado) zwiększony z 2% do 3%
- Shield of Durand (W)
- [Zmiana Efektu] Efekt wynikający z pierwszego użycia zmieniony – “Galio zaczyna ładować swoją tarczę, zyskując 20/25/30/35/40 (+8% MR)(+5% AP)% redukcji obrażeń od obrażeń magicznych oraz połowę tej wartości jako redukcja obrażeń fizycznych. Kiedy Galio ładuje ta umiejętność, spowalnia się on o 30%”.
- Justice Punch (E)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 90%
- Obrażenia zmniejszone z 100/140/180/220/260 do 100/130/160/190/220
- Hero’s Entrance (R)
- Przelicznik AP zwiększony z 70% do 85%
- Czas podrzucenia w centrum zmniejszony z 1.25s do 1s
- Czas podrzucenia poza centrum zmniejszony z .75s do .5s
- Fury of the North (Pasywka)
- Frost Armor: czas który Seju ma minąć bez otrzymania obrażeń zmieniony z 15/12/9 sek. na 12 sekund.
- Czas otrzymania się Frost Armora zmniejszony z 1/2/3 sekund do 2 sekund.
- Bonusowa odporność z Frost Armora zwiększona z 20/60/100 do 20/70/120
Urgot
- Echoing Flames (P)
- CD nóg zmieniony z 30/25/20/15/10 na poziomach 1/6/9/11/13 to 30/20/10/5/2.5
- CD na nogę (bleh, wiem – ale ciężko jest wymyślić jakieś inne tłumaczenie ~Split) nie jest już redukowany przez statystykę CDR.
- Obrażenia za nogę zmniejszone z 4.5/5.25/6/7/8% maks. HP celu na poziomach 1/6/9/13/15 do 2/3/4/6/8% na poziomach 1/6/9/11/13
- CD nóg zmieniony z 30/25/20/15/10 na poziomach 1/6/9/11/13 to 30/20/10/5/2.5
- Corrosive Charge (Q)
- Koszt many zmieniony z 35/40/45/50/55 do 50 na wszystkich rangach.
- Czas przed detonacją zmniejszony z .85 na wszystkich poziomach, do .5
- Fear Beyond Death (R)
- Prędkość pocisku zwiększona z 2100 do 3200
Zmiany przedmiotów
Archangel’s Staff, Manamune, Tear of the Goddess
- Unikalna Pasywka – Dodatkowa mana za rzucanie czarów zmieniona z 2 razy co 8 sekund, na 4 razy co 16 sekund.