Płaczki doczekały się nerfów Rengara i Soraki? Czy to słuszna polityka Riotu? Sprawa dyskusyjna. Jednak przejdźmy do faktów, czyli zapisów z PBE
Na początek niesamowity Login Screen z Jhinem
Zmiany balansu
- Bazowe obrażenia ponownie wynoszą 61.27
- Przyrost HP na poziom ponownie wynosi 3
- Masochism [E]
- Zwiększenie AD obniżone do 20/40/60/80/100 z 40/55/70/85/100
- Wolf Frenzy [W]
- Zmniejszono obrażenia wilka do 15/20/25/30/35 z 25/30/35/40/45
- Mountain Dread [E]
- Obrażenia obniżone do 60/90/120/150/180 z 80/110/140/170/200
- Ice Blast [E]
- Obrażenia obniżone do 80/120/160/200/240 z 85/130/175/225/275
- Przelicznik AP obniżony do 0.9 z 1.0
- Zwiększono spowolnienie do 40/45/50/55/60 z 20/30/40/50/60 %
- Zmniejszono czas trwania obniżenie prędkości ruchu i ataku do 2 z 3 sekund
- Zmniejszono cooldown do 6/5.5/5/4.5/4 sekund z 6 na każdym poziomie
- Zmniejszono koszt many do 70/75/80/85/90 z 75/85/95/105/115
- Zwiększono pancerz do 27.88 z 25/.88
- Savagery [Q]
- Wzmocnione [Q] zada 130 % zamiast 150 % naszego AD
- Po zadaniu ataku bonus do naszego AD będzie wynosił 20 % zamiast 10 %
- TL;DR o wiele ciężej będzie 1-hitować w late game, jednakże po użyciu combo będziemy nieco mocniejsi
- Starcall [Q]
- Wrogowie w centrum nie dostają większych obrażeń
- Wszyscy wrogowie w obrębie umiejętności są spowolnieni
- Spowolnienie obniżono do 30 % z 30/35/40/45/50 %
- Jeśli Soraka trafi kogoś z [Q] odzyska X (+X) HP (przeniesiono pasyw z [W]
- Astral Infusion [W]
- Obniżono leczenie do 80/120/160/200/240 z 120/150/180/210/240
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]