Na PBE pojawiło się kilka zmian bohaterów, w tym Jhina. Zobaczcie!
Zmiany balansu
Bohaterowie
Ezreal
- Trueshot Barrage [R] – cooldown zwiększony do 120 sekund z 80
Jhin
- regeneracja zdrowia na sekundę zwiększona do 1.2 z 1.1
- wzrost regeneracji zdrowia na sekundę zwiększony do 0.11 z .1
- bazowy pancerz zwiększony do 22 z 20
- prędkość ruchu zwiększona do 330 z 325
Malphite
- podstawowa regeneracja zdrowia na sekundę obniżona do 1.4 z 1.6748
Rumble
- Electro-Harpoon [E]
- zwraca połowę cooldownu, jeśli nie odpali drugiego harpuna
- spowolnienie obniżone do 10% z 20%
- czas ładowania trwa 6 sekund dla każdego strzału, można przechowywać dwa ładunki (skrócono z 6 sekund)
- każdy wystrzał generuje 10 Ciepła (wcześniej było 20 przy użyciu czaru)
Shen
- Shadow Dash [E] – może teraz zadawać obrażenia neutralnym stworom
Soraka
- Starcall [Q] – zwrot zdrowia i many następuje po 3 sekundzie trwania, zamiast przez cały ten czas
Urgot
- Zaun-Touched Bolt Augmenter (pasyw)
- redukcja obrażeń zmniejszona do 5% z 15%
- stackuje się do 3 razy
- czas trwania zwiększony do 3 sekund z 2.5
- Terror Capacitor [W]
- wartość tarczy zmniejszona do 40/80/120/160/200 z 60/100/140/180/220
- czas trwania zmniejszony do 5 sekund z 7
- AP ratio .8 usunięte
- Hyper-Kinetic Position Reverser [R]
- teraz także przeraża wrogów na 1.5 sekundy
Urgot targets an enemy champion and channels his Hyper-Kinetic Position Reverser for 1 second, swapping locations with his target afterward and terrifying nearby enemies for 1.5 seconds. His target is suppressed for the duration of the channel.
Viktor
- Death Ray [E]
- bazowe obrażenia zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
- obrażenia eksplozji Augment zmniejszone do 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
Przedmioty
Sterak’s Gage
- zdrowie zmniejszone do 400 z 500
[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]