Przełomowy patch na PBE, który zwiastuje zmiany sezonu 5. Zmian jest na tyle dużo, że postanowiliśmy najpierw je wypisać tekstowo, a na koniec dopiero dodać obrazki, tak aby zapewnić Wam jak największą przejrzystość tekstu. Dodatkowo na PBE pojawiły się nagrody (avatary oraz ramki) za sezon 4.
Objectives
Fontanna
- Leczy tylko 25 % obecnej wartości jednak cztery razy szybciej status HP jest aktualizowany
Przyrost statysty co poziom
- Postacie będą startować z dodatkowymi statystykami wynoszącymi 68 % obecnej wartości
- Co poziom postacie będą zyskiwać od 72 do 128 % swoim statystyk na poziom w porównaniu do obecnych wartości
- Ma to na celu wyeliminować różnice w early game
Zmiana w złocie za zabójstwa
- Kasa za zabójstwo nie jest redukowana przed 4 minutą
- Kasa za asystę skaluje się od 25 do 50 % przez pierwsze 210 sekund gry
Czas śmierci
- Czas śmierci zwiększa się teraz o 2 % co 30 sekund startując od 35 sekundy. Wcześniej ten współczynnik wynosił 2 % i zwiększał się co 60 sekund startując od 25 minuty
Wieże
- Wieże nie będą zyskiwały pancerza i obrony magicznej z czasem gry. Zamiast tego będą zyskiwać siłę ataku
- Każda wieża od teraz będzie posiadała 100 pancerza i odporności na magię
- HP wież będzie wynosić:
- Pierwsza linia: 2000 HP
- Druga linia: 2000 HP
- Trzecia linia (przy Inhibitorach): 2500 HP
- Czwarta linia (przy Nexusie): 2000 HP
- Druga Linia wież zyska nową mechanikę – Shielding:
- Po 60 sekundach bez ataku otrzymają tarczę a ich HP zacznie się regenerować
- Bohaterowie znajdujący się w pobliżu również zostaną objęci tym efektem
- Trzecia Linia wież (przy Inhibitorach) zyska nową mechanikę – Beam:
- Będą one atakowały cel laserem do 4 sekund
- Ich obrażenia będą zwiększały, gdy rozpoczną atak z 100 do 260 % na odcinku 6.5 sekund
- Ich obrażenia będą ignorowały pancerz celu od 40 do 100 % na odcinku 6.5 sekund
- Laser się resetuje, gdy wieża zmieni cel
- Bazowa regeneracja wież zostanie zredukowana do 5 HP na 5 sekund z 15 HP na 5 sekund
Miniony
- Nie będą one zyskiwały pancerza i odporności na magię
- Ich maksymalne HP się zwiększy, jednakże obrażenia potrzebne na ich zniszczenie po uwzględnieniu obniżenia pancerza i odporności na magię będzie podobne do obecnego stanu
Blue Buff
- Czas trwania obniżono do 120 z 150 sekund
Red Buff
- Będzie regenerował 1 % maksymalnego HP co 5 sekund
- Czas trwania obniżono do 120 z 150 sekund
- Spowolnienie zostało obniżone do 5-10 % / 8-15 % (zasięgowe postacie / walczące w zwarciu) z 5-15 % / 8-24 %
- Zmieniono obrażenia do 5-56 z 10-44
- Dodatkowe obrażenia będą działały na wieże
Nowy Powerup: Still Water
- Przy górnej oraz dolnej alei w 20 minucie pojawi się powerup i będzie się on respił co 3 minuty. Zebranie go zapewni:
- 50 prędkości ruchu, gdy jesteśmy out of combat
- Gdy ustaniemy w miejscu na 0,5 sekundy wizja naszego bohatera zwiększy się 25 %, dodatkowo będzie ona obejmowała miejsca znajdujące się za ścianą
Elixiry
- Czerwony i niebieski eliksir został usunięty
- Będzie można korzystać tylko z jednego eliksiru jednocześnie
- Eliksir będzie można zakupić po zdobyciu 9 poziomu postaci
- Cena będzie wynosić 400 złota
- Do zakupu dostaniemy:
- Elixir of Ruin: Zapewnia HP, + % obrażeń w wieże. Pobliskie miniony zyskują również + % obrażeń w wieże oraz zyskają 90% prędkości ruchu bohatera (maksymalnie 500)
- Elixir of Iron: Zwiększa Rozmiar (?!), tenacity oraz odporność na spowolnienia. Zyskamy talent, który zwiększa prędkość ruchu współtowarzyszy o 10 %
- Elixir of Sorcery: Zapewnia AP, Regenerację many oraz dodatkowe nieuniknione obrażenia (true damage), gdy atakujemy wroga lub wieżę
- Elixir of Wrath: Zapewnia AD, 10 % fizycznego spellvampu. Zabójstwo lub asysta wydłuża czas trwania o 30 sekund
Baron Nashor Buff
- Nie zapewnia już regeneracji HP (Bonus do AP/AD bez zmian)
- Dostaniemy ulepszony recall, który sprawi, że będzie on wynosił 4 sekundy. Gdy zrecallujemy się otrzymamy natychmiastową regenerację HP oraz bonus do prędkości ruchu na 8 sekund
- Dostaniemy aurę, która będzie działała na miniony zwiększając ich prędkość ruchu o 90 % naszej własnej prędkości poruszania się. Dodatkowo konkretne miniony zyskają określone buffy
- Walcząc w zwarciu: otrzymają 80 % redukcji obrażeń
- Walczące na dystans: będą zadawały większe obrażenia, na większy dystans
- Oblężnicze: Zyskają zasięg (większy od wież). Ich atak będzie o 50 % wolniejszy, jednak będzie zadawał obrażenia obszarowe, a wieże oberwą 4 razy mocniej
- Super Miniony: Zyskają 75 % prędkości ruchu a najbliższe jednostki 25 % prędkości ataku
Smok
- Po każdym zabiciu smoka zespół zyska ładunek o nazwie “Dragonslayer”. Zapewnia on określone statystyki w zależności od liczby zabitych smoków
- 1 Ładunek: Zwiększona regeneracja
- 2 Ładunki: Zwiększone AD/AP
- 3 Ładunki: Zwiększona prędkość ruchu
- 4 Ładunki: Zwiększone HP
- 5 Ładunków: Wszystkie powyższe bonusy zostają potrojone
- Smok zapewnia 50 % mniej doświadczenia aniżeli obecnie
- Smok nie daje globalnego złota
- Smok zadaje 20 % więcej obrażeń za każde jego zabójstwo przez team
- Smok redukuje 7 % obrażeń za każde zabójstwo przez team
Zmiany w przedmiotach
- Ulepszenie butów: Kapitan – nie zapewnia dodatkowej prędkości ruchu mionom
- Każdy przedmiot zapewniający pancerz lub odporność na magię może być budowany z Cloth Armor/Null Magic Mentle. Wszelkie recepty i koszty zostaną dostosowane do tej zmiany
- Przedmioty regenerujące HP i Manę co 5 sekund będą teraz % regenerowały te statystyki. Będą one skalowały się wraz z poziomem postaci.
Nowe Przedmioty
- Crystalline Bracer
- Recepta: Rejuvenation Bead + Ruby Crystal
- Zapewnia HP i jego regenerację
- Righteus Glory
- Recepta: Catalyst + Crystalline Bracer
- Zapewnia HP/Manę oraz ich regenerację
- Aktywnie: Dodaje 60 % prędkości ruchu Tobie i najbliższym współtowarzyszom, gdy poruszają się w kierunku wroga na okres 2 sekund. Gdy buff skończy się emituje falę uderzeniową, która spowalnia wrogów o 80 % na okres 1 sekundy
- Warmog’s Armor
- Obniżono HP do 800 z 1000
- Regeneracja jest zwiększona trzykrotnie, gdy znajdujemy się z dala od walki
- Koszt został redukowany
- Raptor’s Cloak
- Recepta: Rejuvenation Bead + Cloth Armor + Rejuvenatin Bead
- Zapewnia dodatkową prędkość ruchu przy wieżach lub Zzrot Gates
- Zzorot’s Gate
- Recepta: Raptor Cloak + Negatron Cloak
- Aktywnie: Stawia w danym miejscu wrota, które przywołują potwory. Potwory podążają najbliższą linią atakując miniony oraz wieże
- Ohmwrecker
- Recepta: Raptor Cloak + Kindlegem
- Aktywnie: Zwiększa obrażenia najbliższych wież o 100 % oraz zapewnia im tarczę chroniącą przed atakami
Jungle
Smite
- Używanie Smite na dużym potworze z danego campu zapewni dodatkowy zastrzyk doświadczenia oraz specyficzny bonys w zależności od zabitego stwora
- Elder Lizard (Red Buff): odzyskanie dużej ilości HP
- Ancient Golem (Blue Buff): odzyskanie dużej ilości Many
- Krugs (te małe golemy): “execute damage”, które ułatwi dobijanie przeciwników
- Gromp (Duża wiedźma przy blue buffach): zapewni tarczę, która będzie zatruwać wrogów podczas ataku
- Raptors (Duża wiedźma przy red buffach): przez pewien okres czasu będziesz alarmowany o tym, że zostałeś wykryty przez przeciwny ward
- Murkywolf (Duży wilk): wilk stanie się duchem, który będzie patrolował junglę przez pewien okres czasu. Będzie on alarmował, jeśli znajdzie wroga w jungli
Przedmioty do junglowania
- Hunter’s Machete: będzie zapewnia 30 magicznych obrażeń co AA rozłożone na 2 sekundy. Dodatkowo będzie co sekundę przywracać 8 życia i 2 many podczas walki w jungli. Przedmiot będzie mógł być kupiony tylko jeśli gracz posiada Smite.
- Maczeta będzie mogła być ulepszona w 4 kolejne przedmioty:
- Stalker’s Blade: Po zabiciu trzech potworów można użyć Smite na wroga, zadając mu małą ilość nieuniknionych obrażeń (true damage) i spowalniając jego prędkość ruchu o 50 % na 2 sekundy
- Poacher’s Knife: Otrzymamy redukcję cooldownu na Smite, gdy zabijemy dużego potwora. Dodatkowo będziemy otrzymywać dodatkowe złoto jeśli będziemy używać go na potworach z przeciwnej jungli
- Skirmisher’s Saber: Smite można użyć na przeciwnika. Gdy tak się stanie będzie zapewniona na niego wizja na długi okres czas, a Twoje ataki będą zadawać bonusowe nieuniknione obrażenia (true damage)
- Ranger’s Traiblazer: Użycie Smite zada dodatkowe 50 % obrażeń obszarowych oraz zestunuje najbliższe potwory na 1.5 sekundy
- Każdy z powyższych przedmiotów może być ulepszony (podobnie jak obecnie buty)
- Warrior: AD + Lifestreal
- Magus: AP + CDR
- Juggernaut: HP + CDR + MS
- Slayer: AS + CDR i kumulujący się AS buff
Nowy Potwór
- Giant Enemy Crab – Zabicie go sprawi, że pojawi na rzece kapliczka zwiększająca prędkość ruchu oraz zwiększy wizję
Zmiany u bohaterów
Janna
- Zephyr [W] – Cooldown zmieniony na 12 sekund z 12/11/10/9/8
Kennen
- Lightning Rush [E] – Zapewni 10/20/30/40/50 pancerza i odporności na magię, jednak przyspieszenie Kennena będzie szybko spadać. Kennen ignoruje kolizcje. Zada on 85/125/165/205/245 (+0.6 AP obrażeń) jeśli przejdzie przez wroga (połowa tych obrażeń w przypadku minionów). Czas trwania zostanie wydłużony o,5 sekundy za każdy nowy cel, który przeniknie Kennen.
Quinn
- Zwiększono bazowy zasięg do 550 z 525
- Blinding Assault [Q] – oślepia cel na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 zamiast 1.5 sekundy
- Tag Team [R] – Valor zamienia się miejscami z Quinn i staje się postacią walczącą w zwarciu. Będzie on ignorować kolizje. Zyska 80/100/120 % prędkości ruchu. Bonus ten spadnie do 5/10/15 % podczas walki. Przy ponownym użyciu umiejętności Quinn powraca a jej cooldown na Heightened Senses [W] zostaje zresetowany. Koszt many obniżono do 80 z 100. Cooldown obniżono do 40/20/1 z 140/110/80 sekund.
Singed
- Jeśli cel zostanie przerzucony Flingiem na plamę zostanie on unieruchomiony na 1 sekundę
- Buffa dostanie jego ultimate na 3 poziomie
Zilean
- Heightened Learning [Bierna] – Zwiększa bonus zdobywanego przez Zileana doświadczenia o 10 % oraz zapewnia bonus AP, który zwiększa się na 6/11/16 poziomie
Nagrody za sezon 4
Avatary
[table “” not found /]Obramówki do profili oraz Loading screen
Splash Arty Udyra i Singeda
Nowy Look Singeda
Galeria Nowych Rzeczy
Wieże
Power-up i dodatkowa wizja po jego zebraniu