r.

PBE – 10 Października – Zmiany na Sezon 5! Zmiany Smoka, Nowe Przedmioty oraz nagrody za S4

Przełomowy patch na PBE, który zwiastuje zmiany sezonu 5. Zmian jest na tyle dużo, że postanowiliśmy najpierw je wypisać tekstowo, a na koniec dopiero dodać obrazki, tak aby zapewnić Wam jak największą przejrzystość tekstu. Dodatkowo na PBE pojawiły się nagrody (avatary oraz ramki) za sezon 4. 

Objectives

Fontanna

  • Leczy tylko 25 % obecnej wartości jednak cztery razy szybciej status HP jest aktualizowany

Przyrost statysty co poziom

  • Postacie będą startować z dodatkowymi statystykami wynoszącymi 68 % obecnej wartości
  • Co poziom postacie będą zyskiwać od 72 do 128 % swoim statystyk na poziom w porównaniu do obecnych wartości
  • Ma to na celu wyeliminować różnice w early game

Zmiana w złocie za zabójstwa

  • Kasa za zabójstwo nie jest redukowana przed 4 minutą
  • Kasa za asystę skaluje się od 25 do 50 % przez pierwsze 210 sekund gry

Czas śmierci

  • Czas śmierci zwiększa się teraz o 2 % co 30 sekund startując od 35 sekundy. Wcześniej ten współczynnik wynosił 2 % i zwiększał się co 60 sekund startując od 25 minuty

Wieże

  • Wieże nie będą zyskiwały pancerza i obrony magicznej z czasem gry. Zamiast tego będą zyskiwać siłę ataku
  • Każda wieża od teraz będzie posiadała 100 pancerza i odporności na magię
  • HP wież będzie wynosić:
    • Pierwsza linia: 2000 HP
    • Druga linia: 2000 HP
    • Trzecia linia (przy Inhibitorach): 2500 HP
    • Czwarta linia (przy Nexusie): 2000 HP
  • Druga Linia wież zyska nową mechanikę – Shielding:
    • Po 60 sekundach bez ataku otrzymają tarczę a ich HP zacznie się regenerować
    • Bohaterowie znajdujący się w pobliżu również zostaną objęci tym efektem
  • Trzecia Linia wież (przy Inhibitorach) zyska nową mechanikę – Beam:
    • Będą one atakowały cel laserem do 4 sekund
    • Ich obrażenia będą zwiększały, gdy rozpoczną atak z 100 do 260 % na odcinku 6.5 sekund
    • Ich obrażenia będą ignorowały pancerz celu od 40 do 100 % na odcinku 6.5 sekund
    • Laser się resetuje, gdy wieża zmieni cel
  • Bazowa regeneracja wież zostanie zredukowana do 5 HP na 5 sekund z 15 HP na 5 sekund

Miniony

  • Nie będą one zyskiwały pancerza i odporności na magię
  • Ich maksymalne HP się zwiększy, jednakże obrażenia potrzebne na ich zniszczenie po uwzględnieniu obniżenia pancerza i odporności na magię będzie podobne do obecnego stanu

Blue Buff

  • Czas trwania obniżono do 120 z 150 sekund

Red Buff

  • Będzie regenerował 1 % maksymalnego HP co 5 sekund
  • Czas trwania obniżono do 120 z 150 sekund
  • Spowolnienie zostało obniżone do 5-10 % / 8-15 % (zasięgowe postacie / walczące w zwarciu) z 5-15 % / 8-24 %
  • Zmieniono obrażenia do 5-56 z 10-44
  • Dodatkowe obrażenia będą działały na wieże

Nowy Powerup: Still Water

  • Przy górnej oraz dolnej alei w 20 minucie pojawi się powerup i będzie się on respił co 3 minuty. Zebranie go zapewni:
    • 50 prędkości ruchu, gdy jesteśmy out of combat
    • Gdy ustaniemy w miejscu na 0,5 sekundy wizja naszego bohatera zwiększy się  25 %, dodatkowo będzie ona obejmowała miejsca znajdujące się za ścianą

Elixiry

  • Czerwony i niebieski eliksir został usunięty
  • Będzie można korzystać tylko z jednego eliksiru jednocześnie
  • Eliksir będzie można zakupić po zdobyciu 9 poziomu postaci
  • Cena będzie wynosić 400 złota
  • Do zakupu dostaniemy:
    • Elixir of Ruin: Zapewnia HP, + % obrażeń w wieże. Pobliskie miniony zyskują również + % obrażeń w wieże oraz zyskają 90% prędkości ruchu bohatera (maksymalnie 500)
    • Elixir of Iron: Zwiększa Rozmiar (?!), tenacity oraz odporność na spowolnienia. Zyskamy talent, który zwiększa prędkość ruchu współtowarzyszy o 10 %
    • Elixir of Sorcery: Zapewnia AP, Regenerację many oraz dodatkowe nieuniknione obrażenia (true damage), gdy atakujemy wroga lub wieżę
    • Elixir of Wrath: Zapewnia AD, 10 % fizycznego spellvampu. Zabójstwo lub asysta wydłuża czas trwania o 30 sekund

Baron Nashor Buff

  • Nie zapewnia już regeneracji HP (Bonus do AP/AD bez zmian)
  • Dostaniemy ulepszony recall, który sprawi, że będzie on wynosił 4 sekundy. Gdy zrecallujemy się otrzymamy natychmiastową regenerację HP oraz bonus do prędkości ruchu na 8 sekund
  • Dostaniemy aurę, która będzie działała na miniony zwiększając ich prędkość ruchu o 90 % naszej własnej prędkości poruszania się. Dodatkowo konkretne miniony zyskają określone buffy
    • Walcząc w zwarciu: otrzymają 80 % redukcji obrażeń
    • Walczące na dystans: będą zadawały większe obrażenia, na większy dystans
    • Oblężnicze: Zyskają zasięg (większy od wież). Ich atak będzie o 50 % wolniejszy, jednak będzie zadawał obrażenia obszarowe, a wieże oberwą 4  razy mocniej
    • Super Miniony: Zyskają 75 % prędkości ruchu a najbliższe jednostki 25 % prędkości ataku

Smok

  • Po każdym zabiciu smoka zespół zyska ładunek o nazwie “Dragonslayer”. Zapewnia on określone statystyki w zależności od liczby zabitych smoków
    • 1 Ładunek: Zwiększona regeneracja
    • 2 Ładunki: Zwiększone AD/AP
    • 3 Ładunki: Zwiększona prędkość ruchu
    • 4 Ładunki: Zwiększone HP
    • 5 Ładunków: Wszystkie powyższe bonusy zostają potrojone
  • Smok zapewnia 50 % mniej doświadczenia aniżeli obecnie
  • Smok nie daje globalnego złota
  • Smok zadaje 20 % więcej obrażeń za każde jego zabójstwo przez team
  • Smok redukuje 7 % obrażeń za każde zabójstwo przez team

Zmiany w przedmiotach

  • Ulepszenie butów: Kapitan – nie zapewnia dodatkowej prędkości ruchu mionom
  • Każdy przedmiot zapewniający pancerz lub odporność na magię może być budowany z Cloth Armor/Null Magic Mentle. Wszelkie recepty i koszty zostaną dostosowane do tej zmiany
  • Przedmioty regenerujące HP i Manę co 5 sekund będą teraz % regenerowały te statystyki. Będą one skalowały się wraz z poziomem postaci.

Nowe Przedmioty

  • Crystalline Bracer
    • Recepta: Rejuvenation Bead + Ruby Crystal
    • Zapewnia HP i jego regenerację
  • Righteus Glory
    • Recepta: Catalyst + Crystalline Bracer
    • Zapewnia HP/Manę oraz ich regenerację
    • Aktywnie: Dodaje 60 % prędkości ruchu Tobie i najbliższym współtowarzyszom, gdy poruszają się w kierunku wroga na okres 2 sekund. Gdy buff skończy się emituje falę uderzeniową, która spowalnia wrogów o 80 % na okres 1 sekundy
  • Warmog’s Armor
    • Obniżono HP do 800 z 1000
    • Regeneracja jest zwiększona trzykrotnie, gdy znajdujemy się z dala od walki
    • Koszt został redukowany
  • Raptor’s Cloak
    • Recepta: Rejuvenation Bead + Cloth Armor + Rejuvenatin Bead
    • Zapewnia dodatkową prędkość ruchu przy wieżach lub Zzrot Gates
  • Zzorot’s Gate
    • Recepta: Raptor Cloak + Negatron Cloak
    • Aktywnie: Stawia w danym miejscu wrota, które przywołują potwory. Potwory podążają najbliższą linią atakując miniony oraz wieże
  • Ohmwrecker
    • Recepta: Raptor Cloak + Kindlegem
    • Aktywnie: Zwiększa obrażenia najbliższych wież o 100 % oraz zapewnia im tarczę chroniącą przed atakami

Jungle

Smite

  • Używanie Smite na dużym potworze z danego campu zapewni dodatkowy zastrzyk doświadczenia oraz specyficzny bonys w zależności od zabitego stwora
    • Elder Lizard (Red Buff): odzyskanie dużej ilości HP
    • Ancient Golem (Blue Buff): odzyskanie dużej ilości Many
    • Krugs (te małe golemy): “execute damage”, które ułatwi dobijanie przeciwników
    • Gromp (Duża wiedźma przy blue buffach): zapewni tarczę, która będzie zatruwać wrogów podczas ataku
    • Raptors (Duża wiedźma przy red buffach): przez pewien okres czasu będziesz alarmowany o tym, że zostałeś wykryty przez przeciwny ward
    • Murkywolf (Duży wilk): wilk stanie się duchem, który będzie patrolował junglę przez pewien okres czasu. Będzie on alarmował, jeśli znajdzie wroga w jungli

Przedmioty do junglowania

  • Hunter’s Machete: będzie zapewnia 30 magicznych obrażeń co AA rozłożone na 2 sekundy. Dodatkowo będzie co sekundę przywracać 8 życia i 2 many podczas walki w jungli. Przedmiot będzie mógł być kupiony tylko jeśli gracz posiada Smite.
  • Maczeta będzie mogła być ulepszona w 4 kolejne przedmioty:
    • Stalker’s Blade: Po zabiciu trzech potworów można użyć Smite na wroga, zadając mu małą ilość nieuniknionych obrażeń (true damage) i spowalniając jego prędkość ruchu o 50 % na 2 sekundy
    • Poacher’s Knife: Otrzymamy redukcję cooldownu na Smite, gdy zabijemy dużego potwora. Dodatkowo będziemy otrzymywać dodatkowe złoto jeśli będziemy używać go na potworach z przeciwnej jungli
    • Skirmisher’s Saber: Smite można użyć na przeciwnika. Gdy tak się stanie będzie zapewniona na niego wizja na długi okres czas, a Twoje ataki będą zadawać bonusowe nieuniknione obrażenia (true damage)
    • Ranger’s Traiblazer: Użycie Smite zada dodatkowe 50 % obrażeń obszarowych oraz zestunuje najbliższe potwory na 1.5 sekundy
  • Każdy z powyższych przedmiotów może być ulepszony (podobnie jak obecnie buty)
    • Warrior:  AD + Lifestreal
    • Magus: AP + CDR
    • Juggernaut: HP + CDR + MS
    • Slayer: AS + CDR  i kumulujący się AS buff

Nowy Potwór

  • Giant Enemy Crab – Zabicie go sprawi, że pojawi na rzece kapliczka zwiększająca prędkość ruchu oraz zwiększy wizję

Zmiany u bohaterów

Janna

Janna

  • Zephyr [W] – Cooldown zmieniony na 12 sekund z 12/11/10/9/8

Kennen

Kennen

  • Lightning Rush [E] – Zapewni 10/20/30/40/50 pancerza i odporności na magię, jednak przyspieszenie Kennena będzie szybko spadać. Kennen ignoruje kolizcje. Zada on 85/125/165/205/245 (+0.6 AP obrażeń) jeśli przejdzie przez wroga (połowa tych obrażeń w przypadku minionów). Czas trwania zostanie wydłużony o,5 sekundy za każdy nowy cel, który przeniknie Kennen.

Quinn

Quinn

  • Zwiększono bazowy zasięg do 550 z 525
  • Blinding Assault [Q] – oślepia cel na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 zamiast 1.5 sekundy
  • Tag Team [R] – Valor zamienia się miejscami z Quinn i staje się postacią walczącą w zwarciu. Będzie on ignorować kolizje. Zyska 80/100/120 % prędkości ruchu. Bonus ten spadnie do 5/10/15 % podczas walki. Przy ponownym użyciu umiejętności Quinn powraca a jej cooldown na Heightened Senses [W] zostaje zresetowany. Koszt many obniżono do 80 z 100. Cooldown obniżono do 40/20/1 z 140/110/80 sekund.

Singed

Singed

  • Jeśli cel zostanie przerzucony Flingiem na plamę zostanie on unieruchomiony na 1 sekundę
  • Buffa dostanie jego ultimate na 3 poziomie

Zilean

Zilean

  • Heightened Learning [Bierna] – Zwiększa bonus zdobywanego przez Zileana doświadczenia o 10 % oraz zapewnia bonus AP, który zwiększa się na 6/11/16 poziomie

Nagrody za sezon 4

Avatary

[table “” not found /]

Obramówki do profili oraz Loading screen

be image 4 image 5

image 27image 6

image 18image 8

Splash Arty Udyra i Singeda

Singed_0 Udyr_0Singed_Splash_0   Udyr_Splash_0

Udyr_Square_0Singed_Square_0

Nowy Look Singeda

bane2 hex2 riot2 singed2 surfer2

Galeria Nowych Rzeczy

Wieże

shield zappp

 

Power-up i dodatkowa wizja po jego zebraniu

heatlhrelic

asdrfgdsa

 

Smok

dragg

aggg

Baron na minionach

bazza

Jungla

sss crabb wolf murk sdfda grrr toadstol gromp razzz bird

Nowe przedmioty i SmitePoacher's Knife Ranger's Trailblazer Skirmisher's Sabre Stalker's Blade

cha quick smite qweqw

de9f8dd21bfb4fadb7e56dff61b6c329 582a8bd580b0052f0cf08b03cc6a43c4 21b88d635eabf0de965aca8da86fd5fd 7e71bde1ab7fe733fb799e605d080286 Righteous Glory Raptor Cloak Crystalline Bracer