League of Legends r.

PBE 10.9 – 21 kwietnia – zapowiadane zmiany postaci; zmiany TFT (Chrono, Celestial, Sorcerer)

Na PBE trafiły zapowiadane zmiany postaci, a także kolejne zmiany TFT.

Poprzednie aktualizacje w cyklu 10.9:

Zmiany balansu

Szczegółowe plany na patch 10.9

Postacie

Cho’Gath

  • Vorpal Spikes (E)
    • Obrażenia zwiększone z 22/34/46/58/70 do 22/37/52/67/82.

Fiddlesticks

  • Reap (E)
    • Obrażenia zwiększone z 70/100/130/160/190 do 70/105/140/175/210.

Gnar

  • Mega-Gnar
    • Boomerang Throw (Q)
      • Zwrot cooldownu zwiększony z 60% do 70%.
    • Hop (E)
      • Obrażenia zwiększone z 50/85/120/155/190 do 80/115/150/185/220.

Karthus

  • Prędkość ruchu zmniejszona z 335 do 325.

Kayn

  • Reaping Slash (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 7/6,5/6/5,5/5 sekund do 6/5,5/5/4,5/4 sekund.
    • Bonusowe obrażenia nakładane są także na miniony.
  • Blade’s Reach (W)
    • Spowolnienie zmienione z 70% na 90% (wygasające).

Lissandra

  • Ice Shard (Q)
    • Cooldown zmniejszony z 10/8,5/7/5,5/4 sekund ⇒ 8/7/6/5/4 sekund.

Nami 

  • Bazowe HP zmniejszone z 489,32 do 475.
  • Bazowa mana zmniejszona z 277,24 do 265.
  • Surging Tides (pasyw)
    • Prędkość ruchu zmniejszona z 60 do 45.

Quinn

  • Blinding Assault (Q)
    • Czas trwania krótkowzroczności zwiększony z 1,5 sekund do 1,75 sekund.

Trundle 

  • Subjugate (R)
    • Cooldown zwiększony ze 100/80/60 sekund do 120/100/80 sekund.

Wukong

  • Pancerz zmniejszony z 34 do 31.
  • Crushing Blow (Q)
    • Obrażenia zmniejszone z 30/55/80/105/130 do 20/45/70/95/120.
  • Warrior Trickster (W)
    • Obrażenia klona zmniejszone z 40/45/50/55/60% do 35/40/45/50/55%.

Przedmioty

Sanguine Blade

  • Całkowity koszt zmniejszony z 3100 sztuk złota do 3000 sztuk złota.
  • Koszt złożenia zmniejszony z 1100 sztuk złota do 1000 sztuk złota.
  • Obrażenia ataku zwiększone z 50 do 55.

Teamfight Tactics

Klasy i pochodzenia

Chrono

  • Prędkość ataku zmniejszona z 20% do 15%.
  • 6 jednostek: cooldown bonusu zmniejszony z 2,5 sekundy do 2 sekund.

Celestial

  • 4 jednostki: uzdrowienie zmniejszone z 40% do 35%.
  • 6 jednostek: uzdrowienie zmniejszone z 65% do 60%.

Sorcerer

  • 6 jednostek: efektywność mocy zaklęć zwiększona z 70 do 75.
  • 8 jednostek: efektywność mocy zaklęć zwiększona ze 105 do 120.

Postacie

Syndra

  • Obrażenia umiejętności przywrócone z 150/250/400 do 80/120/200.