League of Legends r.

PBE 10.21 – 7 października – loot Odyssey, zapowiadane zmiany postaci

Na PBE trafił loot związany ze skórkami Odyssey.

Poprzednie aktualizacje PBE w cyklu 10.21:

Odyssey Sivir

Little Devil Fizz

Loot

Ikonka Odyssey + ramka

Aatrox, Karma, Kha’Zix

Twisted Fate, Sivir

 

Merc Chroma + ikona

Odyssey Aatrox, Odyssey Karma, Odyssey Kha’Zix

Odyssey Twisted Fate, Odyssey Sivir, Odyssey Kayn

Galaxy Slayer Zed

Zmiany balansu

Zobacz: Nerfy i buffy w patchu 10.21

Camille

  • Wall Dive (E)
    • Prędkość ataku zmniejszona z 40/50/60/70/80% do 40/45/50/55/60%.

Corki

  • Phosphorus Bomb (Q)
    • Przelicznik bonusowego AD zwiększony z 50% do 70%.

Graves

  • Quickdraw (E)
    • Pancerz za stack zmniejszony z 8/11/14/17/20 do 6/9/12/15/18.

Hecarim

  • Devastating Charge (E)
    • Obrażenia bazowe zmniejszone z 45/75/105/135/165 do 35/65/95/125/155.
    • Maksymalne bazowe obrażenia zmniejszone z 90/150/210/270/330 do 70/130/190/250/310.

Karma

  • Gathering Fire (pasyw)
    • Zwrot cooldownu Mantry dla umiejętności zwiększony z 2/3/4 sekund na poziomach 1/7/13 do 2/4/6 sekund na poziomach 1/6/11.
    • Zwrot cooldownu Mantry dla ataków zmieniony z 1/1,5/2 sekund na 1 sekundę na wszystkich poziomach.
  • Mantra (R)
    • Cooldown zmniejszony z 45/42/39/36/36 do 40/38/36/34/34.

Lee Sin

  • AD na poziom zwiększone z 3,2 do 3,7.

Nidalee

  • AD zmniejszone z 61 do 58.

Pantheon 

  • Comet Spear (Q)
    • Obrażenia zmienione z 75/110/145/180/215 (+100% bonusowego AD) na 70/100/130/160/190 (+115% bonusowego AD).
    • Skalowanie bonusowych obrażeń Mortal Will zwiększone ze 100% do 115% bonusowego AD.

Samira

  • Wild Rush (E)
    • Cooldown zwiększony z 15/14/13/12/11 sekund do 20/18/16/14/12 sekund.
    • Prędkość ataku zmniejszona z 30/35/40/45/50% do 20/25/30/35/40%.

Trundle

  • King’s Tribute (pasyw)
    • Uzdrowienie zwiększone z 2/3/4/5/6% na poziomach 1/5/9/12/15 do 2-7% (płynne skalowanie wraz z poziomami).
  • Frozen Domain (W)
    • Cooldown zmieniony z 15 sekund na 15/14/13/12/11 sekund.

Udyr

  • Phoenix Stance (R)
    • Całkowite obrażenia fali zwiększone z 40/80/120/160/200/240 do 50/100/150/200/250/300.

Runy

Nimbus Cloak (S2)

  • Prędkość ruchu zmieniona z 10/20/30% na 5/20/35%.
  • Czas trwania zmniejszony z 2,5 sekundy do 2 sekund.

Teamfight Tactics

Cechy

Divine

  • 6 jednostek: czas trwania zmniejszony z 11 sekund do 10 sekund.
  • 8 jednostek: czas trwania zmniejszony z 16 sekund do 14 sekund.

Shade

  • 2 jednostki: bonusowe obrażenia zmniejszone ze 150 do 125.