League of Legends r.

PBE 10.16 – 21 lipca – nowe skórki Spirit Blossom

Nowy cykl PBE i nowe skórki Spirit Blossom!

Spirit Blossom Ahri

1820 RP (legendarna)

The famed Spirit of Salvation, and the fox all mortals are beckoned towards when their souls arrive to the spirit realm. A capricious, whimsical spirit who sees the fate of the living as a game of chase, she offers the chance for souls to find their final rest… but will not intervene if they stray from the path.

Spirit Blossom Ahri – voiceover

Spirit Blossom Ahri – chromy

 

Spirit Blossom Cassiopeia

1350 RP

Rumored to have once been a beautiful princess, legend says Cassiopeia vanished into the mountains when her sister staged a coup, never to return. So great was her beauty, and so renowned her cunning, that a shrine was built to honor this ‘spirit of temptation’, until her story was accepted into popular folklore.

Spirit Blossom Cassiopeia – chromy

Spirit Blossom Kindred

1350 RP

In the Ionian tradition, the Kindred are interpreted as a child and her beastly companion, endlessly playing games with one another until they are called to perform their duties. The two do not know where they came from, but it is said they feel a sense of loss for someone they knew long ago…

Spirit Blossom Kindred – chromy

Spirit Blossom Riven

1350 RP

A brave warrior from an ancient land, Riven was ignobly cut down in the heat of battle thousands of years ago, her sword shattering in the process. Unable to find peace, she obsessively scours an otherworldly battlefield for pieces of her broken blade, possessed by a horrific darkness that guides her into oblivion.

Spirit Blossom Riven – chromy

Ikony

Emotki

Małe Legendy

Spirit Blossom Kami Featherknight

Spirit Blossom Yokai Featherknight

Spirit Blossom Kami Melisma

Spirit Blossom Yokai Melisma

Spirit Blossom Kami Hushtail

Spirit Blossom Yokai Hushtail

Teamfight Tactics

Cechy

Battlecast

  • 4 jednostki: uzdrowienie lub obrażenia zwiększone z 180 do 200.
  • 6 jednostek: uzdrowienie lub obrażenia zwiększone z 480 do 550.
  • 8 jednostek: uzdrowienie lub obrażenia zwiększone z 880 do 1100.

Celestial

  • 2 jednostki: uzdrowienie zmniejszone z 20% do 15%.

Dark Star

  • 8 jednostek: AD i moc umiejętności zwiększone z 38 do 48.

Infiltrator

  • 6 jednostek: prędkość ataku zwiększona z 120% do 150%.

Rebel

  • 9 jednostek: wartość tarczy zwiększona z 330 do 400.
  • 9 jednostek: AD zwiększone z 15 do 20.

Star Guardian

  • 9 jednostek: mana zwiększona z 45 do 60.

Postacie

Tier 1

Illaoi

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 125/200/325 do 125/200/500.
  • Kradzież pancerza i odporność na magię zwiększone z 30/40/60 do 30/50/90.

Leona

  • Redukcja obrażeń z umiejętności zwiększona z 40/80/200 do 40/80/400.

Malphite

  • Tarcza zwiększona z 40/45/60% do 40/45/70%.

Nocturne

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/250/400 do 200/250/500.

Poppy

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/150/200 do 100/150/225.
  • Wartość tarczy zwiększona z 200/300/400 do 200/300/450.

Tier 2

Ahri

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 175/250/375 do 175/250/425.

Annie

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 300/400/600 do 300/400/700.
  • Wartość tarczy zwiększona z 400/500/700 do 400/500/800.

Blitzcrank

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 200/350/850 do 200/350/1500.

Darius

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 400/550/800 do 400/550/850.

Mordekaiser

  • Wartość tarczy zwiększona z 350/500/800 do 350/500/950.

Nautilus

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/200/400 do 100/200/500.
  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 3/3/5 do 3/3/6.

Shen

  • Czas trwania umiejętności zwiększony z 2,5/3/5 sekund do 2,5/3/6 sekund.
  • Odporność na magię zwiększona z 15/30/45 do 15/30/90.

Zed

  • Kradzież AD zwiększona z 20/25/40% do 20/33/50%.

Tier 3

Ezreal

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/150/400 do 100/175/800.

Rumble

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 500/750/1500 do 500/750/1800.

Vayne

  • AD umiejętności zwiększone z 175/200/225% do 175/200/275%.

Vi

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 350/550/1100 do 350/550/1350.
  • Obrażenia podrzucenia zwiększone z 150/200/500 do 150/200/600.

Tier 4

Gnar

  • Zdrowie Mega-Gnara zwiększone z 750/1250/4000 do 750/1250/5000.

Riven

  • Obrażenia umiejętności zwiększone z 100/150/450 do 100/150/600.
  • Wartość tarczy zwiększona z 200/350/1000 do 200/350/1200.

Soraka

  • Uzdrowienie zmniejszone z 375/550/20000 do 325/500/20000.

Wukong

  • Czas trwania ogłuszenia zwiększony z 2/2/5 sekund do 2/2/7 sekund.