Niedługo zawita do nas kolejne uaktualnienie gry, dlatego przygotowaliśmy dla Was podsumowanie tego co będziecie mogli wkrótce zobaczyć na serwerach live.
Zmiany w balansie bohaterów
Cassiopeia
- Bazowa mana zostaje zwiększona do 270 z 250
- Mana na poziom zostaje zwiększona do 60 z 50
- Noxious Blast [Q] – AP Ratio zostaje zwiększone do 0.45 z 0.35
Garen
- Persevarance [Pasyw] – od teraz na 11 poziomie ataku neutralnych potworów nie przerywają jego działania. Na 11 i 16 poziomie skuteczność umiejętności wzrasta.
- Na 11 poziomie cooldown spada do 6 sekund a regeneracja na sekundę zwiększa się do 0.8 % HP
- Na 16 poziomie cooldown spada do 4 sekund a regeneracja na sekundę zwiększa się do 2 % HP
LeBlanc
- Mirror Image [Pasyw] – LeBlanc będzie niewidzialna przez 1 sekundę zamiast o.5 s.
- Distortion [W] – Czas, w którym możemy reaktywować umiejętność został zwiększony do 4 sekund z 3 s.
Maokai
- Vengeful Mealstorm [R] – Maksymalne bonusowe obrażenia obniżone do 150/200/250 z 200/250/300
Nidalee
- Bazowe AD obniżono do 44 z 49
- Bazowy AS obniżono do 0.638 z 0.670
- Takedown [Puma Q] – obniżono przelicznik AD do 0.8/2.0/2.67 z 1/2.5/3.33 [min/max/maxHunt]
- Takedown [Puma Q] – zwiększono przelicznik AP do 0.3/0.75/1 z 0.24/0.6/0.8 [min/max/maxHunt]
- Pounce [Puma W] – została dodana mechanika redukująca cooldowny na celach z Hunt
- Pounce [Puma W] – mechanika redukcji cooldownów została zwiększona do 1.5 sekundy z 1s.
- Pounce [Puma W] – na umiejętność działa teraz CDR
- Swipe [Puma E] – usuniętą mechanikę redukującą cooldown, gdy zostanie użyty na celu z Hunt
Rammus
- Power Ball [Q] oraz Defensive Ball Curl [W] – umiejętności dezaktywują się po jedenej sekundzie zamiast natychmiastowo
Sona
- Hymn of Valor [Q] – zwiększono zasięg do 850 z 700
Soraka
Ogólnie
- HP na poziom zwiększone do 80 z 76
- Bazowa mana zwiększona do 250 z 240
- Prędkość ruchu zwiększona do 345 z 325
- Odporność na magię zwiększona do 32 z 30
- Pancerz zwiększony do 18 z 17
- Bazowa regeneracja HP na sekundę zmniejszona do 0.7 do 0.9
- Przyrost regeneracji HP na poziom został zwiększony do 0.16 z 0.11
- Regeneracja Many na sekundę zwiększona do 1.56 z 1.36
[Pasyw] Luminary
- Salvation: Soraka zyskuje 70 % bonusowej prędkości ruchu, gdy biegnie w kierunku współtowarzysza z poniżej 40 % zdrowia
[Q] Starcall
- Koszt many: 70/80/90/100/110
- Cooldown: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
- Wrogowie otrzymują 70/110/150/190/230 (+0.35 AP) obrażeń magicznych na wyznaczonym obszarze
- Jeśli wrogowie znajdą się w centrum eksplozji otrzymają 150 % obrażeń i zostaną spowolnieni o 20/25/30/35/40 % na okres 2 sekund
- Umiejętność jest castowana szybciej nim bliżej Soraki zostanie ona wyczarowana
[W] Astral Infusion
- Koszt: 10 % maksymalnego życia Soraki i 20/25/30/35/40 Many
- Cooldown: 4/3.5/3/2.5/2 sekundy
- Przywraca 120/150/180/210/240 (+0.6 AP) życia sprzymierzonemu celowi. Umiejętność nie może zostać użyta jeśli Soraka ma poniżej 5 % HP
- Pasywnie: Każdy trafiony z Starcall [Q] przeciwnik przywróci Sorace 25/35/46/55/65-50/70/00/110/130 (0.4 AP) życia
[E] Equinox
- Koszt: 80 many
- Cooldown: 18/17/16/15/14
Tworzy strefę w wybranym miejscu na okres 1.5 sekundy. Każdy kto w nią wejdzie zostanie uciszony do czasu, aż z niej wyjdzie. Gdy strefa zacznie znikać unieruchomi wszystkich przeciwników się w niej znajdujących na okres 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy. Otrzyma on również 80/100/120/140/180 (0.4 AP) obrażeń zarówno momencie położenia umiejętności jak i jej wygaśnięcia.
[R] Wish
- Koszt: 100 many
- Leczy wszystkich współtowarzyszy za 150/250/350 (0.55 % AP). Leczy o 50 % więcej współtowarzyszy poniżej 40 % zdrowia
Talon
- Cutthroat [E]: od teraz będzie spowalniać o 99% na okres 0.25 sekundy zamiast uciszać
Tristana
- Buster Shot [R]: Cooldown zostaje zwiększony do 100/85/70 sekund z 60 na każdym poziomie
Viktor
- Viktor zaczyna grę z Hex Core. Może być on ulepszany 3 razy. Każde ulepszenie kosztuje 1000 złota. Każde ulepszenie zapewnia +25 AP, 150 many oraz 1 AP za poziom postaci. Gdy kupimy ostatnie ulepszenie otrzymamy dodatkowo 500 many. Każde zakupione ulepszenie pozwali Viktorowi ulepszyć jedną z bazowych umiejętności. Gdy wszystkie z nich zostaną ulepszone (Q,W,E) dodatkowy bonus otrzyma również jego umiejętność specjalna.
[Q] Siphon Power
- Zwiększono zasięg o 100
- Zmieniono cooldown na 10/8.5/7/5.5/4 sekund
- Obniżono obrażenia do 40/60/80/100/120 (0.2 AP)
- Po użyciu umiejętności Viktor będzie mógł zadać wzmocniony Auto-atak o wartości 15-200 (w zależności od poziomu Viktora) (+0.5 AP) obrażeń Magicznych
- Wartość tarczy została zmieniona na 30/50/70/90/110 (+0.2 AP)
- Czas trwania tarczy oraz prędkość do ruchu (30 %) (po ulepszeniu Hex Core) będzie trwała 2.5 sekundy. Będą one trwały od momentu wyczarowania umiejętności
[W] Gravity Field
- Zwiększono zasięg do 700
- Pułapka szybciej się rozkłada
- Przy ulepszeniu Hex Core zestunowani wrogowie zostaną przyciągnięci do środka pułapki
[E] Death Ray
- Po ulepszeniu Hex Core po linii lasera rozpocznie się eksplozja zadająca takie same obrażenia jakie dokonała podstawa umiejętności wcześniej nie trafionym celom. Jeśli cel został trafiony podstawą umiejętności eksplozja zada 40 % obrażeń
[R] Chaos Storm
- Obniżono czas castowania do 0.25 sekundy (wcześniej 0.33)
- Cooldown zmniejszono do 120/110/100 sekund
- Chmura będzie poruszać się z maksymalną prędkością w kierunku Viktora
- Obszar umiejętności zwiększono do 325 (wcześniej 250)
- Zmniejszono obszar w którym zadawane są obrażenie rozłożone w czasie do 325 (wcześniej 350)
- Obrażenie rozłożone w czasie zmieniono na 30/60/90 (+0.2 AP)
- Obrażenia rozłożone w czasie będą zadawane co 0.5 sekundy (wcześniej 0.25)
- Umiejętność nie będzie uciszała jednak będzie przerywać “channelingi”
- Przy ulepszeniu Hex Core chmura będzie poruszać się 20 % szybciej