r.

Patchnote 4.17

Niedługo zawita do nas kolejne uaktualnienie gry, dlatego przygotowaliśmy dla Was podsumowanie tego co będziecie mogli wkrótce zobaczyć na serwerach live.

Zmiany w balansie bohaterów

Cassiopeia

Cassiopeia

  • Bazowa mana zostaje zwiększona do 270 z 250
  • Mana na poziom zostaje zwiększona do 60 z 50
  • Noxious Blast [Q] – AP Ratio zostaje zwiększone do 0.45 z 0.35

Garen

Garen

  • Persevarance [Pasyw] – od teraz na 11 poziomie ataku neutralnych potworów nie przerywają jego działania. Na 11 i 16 poziomie skuteczność umiejętności wzrasta.
    • Na 11 poziomie cooldown spada do 6 sekund a regeneracja na sekundę zwiększa się do 0.8 % HP
    • Na 16 poziomie cooldown spada do 4 sekund a regeneracja na sekundę zwiększa się do 2 % HP

LeBlanc

Leblanc

 

  • Mirror Image [Pasyw] – LeBlanc będzie niewidzialna przez 1 sekundę zamiast o.5 s.
  • Distortion [W] – Czas, w którym możemy reaktywować umiejętność został zwiększony do 4 sekund z 3 s. 

Maokai

Maokai

  • Vengeful Mealstorm [R] – Maksymalne bonusowe obrażenia obniżone do 150/200/250 z 200/250/300

Nidalee

NidaleeSquare

  • Bazowe AD obniżono do 44 z 49
  • Bazowy AS obniżono do 0.638 z 0.670
  • Takedown [Puma Q] – obniżono przelicznik AD do 0.8/2.0/2.67 z 1/2.5/3.33 [min/max/maxHunt]
  • Takedown [Puma Q] – zwiększono przelicznik AP do 0.3/0.75/1 z 0.24/0.6/0.8 [min/max/maxHunt]
  • Pounce [Puma W] – została dodana mechanika redukująca cooldowny na celach z Hunt
  • Pounce [Puma W] – mechanika redukcji cooldownów została zwiększona do 1.5 sekundy z 1s. 
  • Pounce [Puma W] – na umiejętność działa teraz CDR
  • Swipe [Puma E] – usuniętą mechanikę redukującą cooldown, gdy zostanie użyty na celu z Hunt

Rammus

Rammus

  • Power Ball [Q] oraz Defensive Ball Curl [W] – umiejętności dezaktywują się po jedenej sekundzie zamiast natychmiastowo

Sona

Sona

  • Hymn of Valor [Q] – zwiększono zasięg do 850 z 700

Soraka

Soraka

Ogólnie

  • HP na poziom zwiększone do 80 z 76
  • Bazowa mana zwiększona do 250 z 240
  • Prędkość ruchu zwiększona do 345 z 325
  • Odporność na magię zwiększona do 32 z 30
  • Pancerz zwiększony do 18 z 17
  • Bazowa regeneracja HP na sekundę zmniejszona do 0.7 do 0.9
  • Przyrost regeneracji HP na poziom został zwiększony do 0.16 z 0.11
  • Regeneracja Many na sekundę zwiększona do 1.56 z 1.36

[Pasyw] Luminary

  • Salvation: Soraka zyskuje 70 % bonusowej prędkości ruchu, gdy biegnie w kierunku współtowarzysza z poniżej 40 % zdrowia

[Q] Starcall

  • Koszt many: 70/80/90/100/110
  • Cooldown: 7/6.5/6/5.5/5 sekund
  • Wrogowie otrzymują 70/110/150/190/230 (+0.35 AP) obrażeń magicznych na wyznaczonym obszarze
  • Jeśli wrogowie znajdą się w centrum eksplozji otrzymają 150 % obrażeń i zostaną spowolnieni o 20/25/30/35/40 % na okres 2 sekund
  • Umiejętność jest castowana szybciej nim bliżej Soraki zostanie ona wyczarowana

[W] Astral Infusion

  • Koszt: 10 % maksymalnego życia Soraki i 20/25/30/35/40 Many
  • Cooldown: 4/3.5/3/2.5/2 sekundy
  • Przywraca 120/150/180/210/240 (+0.6 AP) życia sprzymierzonemu celowi. Umiejętność nie może zostać użyta jeśli Soraka ma poniżej 5 % HP
  • Pasywnie: Każdy trafiony z Starcall [Q] przeciwnik przywróci Sorace 25/35/46/55/65-50/70/00/110/130 (0.4 AP) życia

[E] Equinox

  • Koszt: 80 many
  • Cooldown: 18/17/16/15/14

Tworzy strefę w wybranym miejscu na okres 1.5 sekundy. Każdy kto w nią wejdzie zostanie uciszony do czasu, aż z niej wyjdzie. Gdy strefa zacznie znikać unieruchomi wszystkich przeciwników się w niej znajdujących na okres 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy. Otrzyma on również 80/100/120/140/180 (0.4 AP) obrażeń zarówno momencie położenia umiejętności jak i jej wygaśnięcia.

[R] Wish

  • Koszt: 100 many
  • Leczy wszystkich współtowarzyszy za 150/250/350 (0.55 % AP). Leczy o 50 % więcej współtowarzyszy poniżej 40 % zdrowia

Talon

Talon

 

  • Cutthroat [E]: od teraz będzie spowalniać o 99% na okres 0.25 sekundy zamiast uciszać

Tristana

Tristana

  • Buster Shot [R]: Cooldown zostaje zwiększony do 100/85/70 sekund z 60 na każdym poziomie

Viktor

Viktor

[Pasyw] Glorius Evolution

  • Viktor zaczyna grę z Hex Core. Może być on ulepszany 3 razy. Każde ulepszenie kosztuje 1000 złota. Każde ulepszenie zapewnia +25 AP, 150 many oraz 1 AP za poziom postaci. Gdy kupimy ostatnie ulepszenie otrzymamy dodatkowo 500 many. Każde zakupione ulepszenie pozwali Viktorowi ulepszyć jedną z bazowych umiejętności. Gdy wszystkie z nich zostaną ulepszone (Q,W,E) dodatkowy bonus otrzyma również jego umiejętność specjalna.

[Q] Siphon Power

  • Zwiększono zasięg o 100
  • Zmieniono cooldown na 10/8.5/7/5.5/4 sekund
  • Obniżono obrażenia do 40/60/80/100/120 (0.2 AP)
  • Po użyciu umiejętności Viktor będzie mógł zadać wzmocniony Auto-atak o wartości 15-200 (w zależności od poziomu Viktora) (+0.5 AP) obrażeń Magicznych
  • Wartość tarczy została zmieniona na 30/50/70/90/110 (+0.2 AP)
  • Czas trwania tarczy oraz prędkość do ruchu (30 %) (po ulepszeniu Hex Core) będzie trwała 2.5 sekundy. Będą one trwały od momentu wyczarowania umiejętności

[W] Gravity Field

  • Zwiększono zasięg do 700
  • Pułapka szybciej się rozkłada
  • Przy ulepszeniu Hex Core zestunowani wrogowie zostaną przyciągnięci do środka pułapki

[E] Death Ray

  • Po ulepszeniu Hex Core po linii lasera rozpocznie się eksplozja zadająca takie same obrażenia jakie dokonała podstawa umiejętności wcześniej nie trafionym celom. Jeśli cel został trafiony podstawą umiejętności eksplozja zada 40 % obrażeń

[R] Chaos Storm

  • Obniżono czas castowania do 0.25 sekundy (wcześniej 0.33)
  • Cooldown zmniejszono do 120/110/100 sekund
  • Chmura będzie poruszać się z maksymalną prędkością w kierunku Viktora
  • Obszar umiejętności zwiększono do 325 (wcześniej 250)
  • Zmniejszono obszar w którym zadawane są obrażenie rozłożone  w czasie do 325 (wcześniej 350)
  • Obrażenie rozłożone w czasie zmieniono na 30/60/90 (+0.2 AP)
  • Obrażenia rozłożone w czasie będą zadawane co 0.5 sekundy (wcześniej 0.25)
  • Umiejętność nie będzie uciszała jednak będzie przerywać “channelingi”
  • Przy ulepszeniu Hex Core chmura będzie poruszać się 20 % szybciej