Uaktualnienie 4.16 zawita do nas niebawem wraz z nim: nowy bohater Azir, rework Cassiopeii, nowy tryb gry Wyniesienie oraz skórka dla Kha'zixa. Zapraszamy! Rozgrywka w nowym trybie odbywa się na zmodyfikowanej mapie Cryystal Scar. Grę zaczynamy na oddzielnej platformie. Możemy ruszyć się z niej tylko po użyciu odpowiedniego trinketa, aby teleportować na specjalną plaformę, która prowadzi do pola bitwy. Każdy z zespołów posiada dwie platformy dedykowane wyłącznie dla nich i jedną wspólną dla obu teamów. Niemalże cała mapa spowita jest szalejąca pustynną burzą, która ogranicza wizję. Rozgrywka jest typowym "deathmatchem", w którym dodatkowe punkty można zdobywać za realizowanie dodatkowych celów. Drużyna, która zdobędzie 200 punktów wygrywa mecz. Punkty można zdobywać na jeden z trzech sposobów


Azir
Niestety ucięło 3 pierwsze sekundy filmu =) Wybaczcie- Pasyw - Will of the Emperor
- Azir zyskuje 1.5 % prędkości ataku za każdy 1 % CDR. Czyli maksymalnie + 60 % AS
- Pasyw - Disc of the Sun
- Azir może przyzwać słoneczny dysk w miejsce zniszczonej wieży. Cooldown 3 minuty. Dysk działa jak normalna wieża, jednakże rozpada się po okresie jednej minuty.
- Conquering Sands [Q]
- Azir rozkazuje piaskowym żołnierzom atak w danym kierunku. Zadają oni obrażenia magiczne 60/90/120/150/180 (+0.5) AP. Cele trafione otrzymają 25 % spowolnienia prędkości ruchu oraz będą otrzymywały dodatkowe obrażenia magiczne od żołnierzy 15/22,5/30/37,5/45 (+12.5 AP)
- Arise! [W]
- Azir przywołuje żołnierza na okres 9 sekund. Gdy Azir zaatakuje przeciwnika w zasięgu żołnierza ten zaatakuje zamiast Azira zadając 50/55/60/65/70/75/80/85/90/95/100/110/120/130/140/150/160/170 (+0.7 AP) obrażeń magicznych wszystkim przeciwnikom znajdującym się w linii. Azir może maksymalnie przechowywać 2 żołnierzy jako ładunki. Żołnierze znikają dwa razy szybciej jeśli znajdują się pobliżu przeciwnej wieży. Żołnierzy można wykorzystać do zaatakowania bezpośrednio przeciwnej wieży, jednak ich obrażenia zostaną zmniejszone i zadadzą tylko jeden atak
- Shifting Sands [E]
- Azir doskakuje do wybranego piaskowego żołnierza. Jeśli trafi wrogiego bohatera zatrzyma się i zada mu obrażenia magiczne 60/90/120/150/180 (+0.4 AP). Podrzuci dodatkowo trafionego wroga w powietrze na okres 0.5 sekundy, a sam Azir otrzyma tarczę w wysokości 60/100/140/180/220 (+15 % premii zdrowia)
- Emperor's Divide [R]
- Azir wzywa falangę żołnierzy z tarczą, którzy szarżują i odrzucają przeciwników zadając im obrażenia magiczne 150/225/300 (+0.6 AP). Gdy żołnierze zakończa szarżę tworzą mur, który blokuje wrogich bohaterów. Sojusznicy mogą przez niego przejść zyskując 20 % do prędkości ruchu. Żołnierze nie poruszają się ani nie atakują.
Cassiopeia
- Cassiopeia dostała nowe tekstury, która sprawiają, że zarówno ona jak i jej umiejętności wyglądają o wiele lepiej
- Nowy Pasyw - Aspect of the Serpent
- Cassiopeia gromadzi ładunki Aspect of the Serpent. Ładunek może zdobywać je na kilka sposobów:
- Za każdą sekundę, gdy przeciwny bohater jest zatruty (umiejętności [Q] i [W]
- Za każdą jednostkę (minion, neutralny potwór), która zostanie zabita podczas zatrucia
- Za każde użycie Twin Fang [E] na przeciwnym bohaterze
- Gdy Cassiopeia uzbiera określoną ilość ładunków zyska bonusy:
- 75 ładunków: 5 % dodatkowego AP oraz użycie Twin Fang [E] będzie przywracało 6/8/10/12/16 (+0.1 AP) HP
- 200 ładunków: 10 % dodatkowego AP oraz 25 % CDR
- 400 Ładunków: 30 % dodatkowego AP
- Cassiopeia gromadzi ładunki Aspect of the Serpent. Ładunek może zdobywać je na kilka sposobów:
- Noxious Blast [Q]
- Zredukowano przelicznik do 0.35 AP z 0,8 AP
- Zmieniono bonus do prędkości ruchu do 10/15/20/25/30 % z 15/17,5/20/22,5/25 %
- Zwiększono cooldown do 4 z 3 sekund
- Koszt many zmieniono na 40/45/50/55/60 z 35/45/55/65/75
- Opóźnienie umiejętności zwiększono do 0.65 z 0.6 sekundy
- Miasma [W]
- Zmieniono obrażenia na sekundę do 10/15/20/25/30 (+1.0 AP) z 25/35/45/55/65 (+0.15 AP)
- Zwiększono cooldown do 14/13/12/11/10 sekund z 9
- Zmniejszono koszt many do 40/50/60/70/80 z 70/80/90/100/110
- Zwiększono spowolnienie do 25/30/35/40/45% z 15/20/25/30/35 %
- Twin Fang [E]
- Zmieniono obrażenia na 55/80/105/130/155 (+0.4/0.45/0.5/0.55/0.6 AP) z 50/85/120/155/190 (+0.55 AP)
- Koszt many zmieniono na 30/45/60/75/90 z 50/60/70/80/90
- Jeśli zabijemy jednostkę z [E] Cassiopeia odzyska 3 % swojej maksymalnej many
- Wykrywa o wiele lepiej czy przeciwnik jest zatruty
- Petryfying Gaze [R]
- Obniżono obrażenia do 150/250/350 (+0.5 AP) z 200/325/450 (+0.6 AP)
- Cooldown obniżono do 120/110/100 z 130/120/110 sekund
Nowy tryb gry - Wyniesienie
oraz skórka Kha'zixa
- Zabijając przeciwnego bohatera: 1 punkt za normalne zabójstwo, 2 punkty gdy zabijemy "wyniesionego" przeciwnika
- Gdy zdobędziemy relikwię Shurimy: są one w okolicach przyspieszających punktów, za zdobycie każdej z nich otrzymamy 3 punkty
- Zabijając wyniesionego: na środku mapy pojawia się Xerath. Zabicie go da naszemu zespołowi 5 punktów a osoba, która wykona na nim "last hit" zostanie "Wyniesiona". Przez krótki czas wyniesiony bohater zyska ogromną premię do statystyk (AD, AP, HP), jednak będzie miał on zredukowaną możliwość leczenia się.

Kosmetyczne Zmiany
- Nowe Splash Arty dla Orianny, Renektona oraz Akali. Dodatkowo podrasowanie modelu Renektona




- Nowe efekty na [Q] Urgota oraz [R] Zileana

