Prezentujemy Wam krótkie podsumowanie nerfów i buffów z dzisiejszego patcha 4.15! Zobaczcie, co się zmieniło na dobre, a co na złe!
BOHATEROWIE
FIDDLESTICKS
- W – Czerpanie
- Połączenie Czerpania ma teraz zasięg 750 ⇒ 800
- Czerpanie aktualizuje się teraz co 0,5 sek. ⇒ 0,25 sek. (obrażenia pozostały niezmienione)
GNAR
- 3 pkt. zdrowia co 5 sekund ⇒ 5 pkt. zdrowia co 5 sekund
- Q – Rzut Bumerangiem
- Usprawniono powrót bumerangu, aby lepiej podążał za Gnarem
- SZEROKOŚĆ RZUTU 45 jedn. ⇒ 60 jedn
- SZEROKOŚĆ POWROTU 70 jedn. ⇒ 75 jedn.
- MINIMALNA PRĘDKOŚĆ 1000 jedn. ⇒ 1400 jedn.
- PRZEJRZYSTOŚĆ BUMERANGU Usprawniono cząsteczki przy powrocie bumerangu!
- Q – Daj Kamienia!
- Kamień zadaje teraz obrażenia obszarowe w niewielkim promieniu, gdy wyląduje i nie trafi przeciwników
- PRĘDKOŚĆ KAMIENIA 2000 jedn. ⇒ 2100 jedn.
- SZEROKOŚĆ KAMIENIA 80 jedn. ⇒ 90 jedn.
- Gnar podnosi kamień w 0,5 sek. ⇒ 0,3 sek., zanim nim rzuci
- R – GNAR!
- Teraz skaluje się z 0,0 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,5 pkt. mocy umiejętności
- Gnar może teraz się poruszać i wykonywać czynności po użyciu GNAR! po 0,5 ⇒ 0,4 sek.
SHYVANA
- E – Ognisty Podmuch
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ognisty Podmuch zadawał dodatkowe 20 pkt. obrażeń na 1. poziomie. Obrażenia Shyvany są teraz zgodne z opisem (60 pkt.).
SIVIR
- Q – Ostrze–Bumerang
- Broń Sivir zadaje teraz obrażenia, gdy środek pocisku ⇒ krawędź pocisku trafi przeciwnika
- ZASIĘG 1175 jedn. ⇒ 1250 jedn. (aby dopasować do grafiki)
URGOT
- Prędkość pocisku podstawowego ataku wynosi teraz 1300 jedn. ⇒ 1600 jedn.
- Q – Kwasowy Łowca
- Teraz zwraca połowę kosztu many, gdy Kwasowy Łowca zabije przeciwnika
- ELEGANCKIE CZĄSTECZKI Teraz z dodatkowym wirowaniem i śladem
- R – Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji
- CZAS ODNOWIENIA 120 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 120/110/100 sek.
- KOSZT 120 pkt. many ⇒ 100 pkt. many
- HIPERKINETYCZNY PRZECHADZACZ PRZEZ RZECZY Urgot może teraz przenikać przez jednostki przez 1 sekundę po skutecznym użyciu Hiperkinetycznego Odwracacza Pozycji
- Teraz daje dodatkowy pancerz i odporność na magię po 0,25 sek. ⇒ natychmiast
TWISTED TREELINE/DOMINION
CASSIOPEIA
- W – Miazmat
- PODSTAWOWE OBRAŻENIA MAGICZNE CO SEKUNDĘ 25/35/45/55/65 pkt. ⇒ 20/30/40/50/60 pkt.
- MAKSYMALNE POTENCJALNE OBRAŻENIA MAGICZNE 225/315/405/495/585 pkt. ⇒ 180/270/360/450/540 pkt.
LEONA
- R – Rozbłysk Słoneczny
- CZAS ODNOWIENIA 90/75/60 sek. ⇒ 100/90/80 sek.
JARVAN IV
- Bierna – Bojowy Rytm
- CZAS ODNOWIENIA 10/8/6 sek. ⇒ 10/9/8 sek.
- Q – Cios Smoka
- OBNIŻENIE WARTOŚCI PANCERZA 10/14/18/22/26% ⇒ 10/12/14/16/18%