r.

Patchnote 4.15 – 4 buffy, 4 nerfy

Prezentujemy Wam krótkie podsumowanie nerfów i buffów z dzisiejszego patcha 4.15! Zobaczcie, co się zmieniło na dobre, a co na złe!

BOHATEROWIE

FIDDLESTICKS

  • W – Czerpanie
    • Połączenie Czerpania ma teraz zasięg 750 ⇒ 800
    • Czerpanie aktualizuje się teraz co 0,5 sek. ⇒ 0,25 sek. (obrażenia pozostały niezmienione)

 

GNAR

  • 3 pkt. zdrowia co 5 sekund ⇒ 5 pkt. zdrowia co 5 sekund
  • Q – Rzut Bumerangiem
    • Usprawniono powrót bumerangu, aby lepiej podążał za Gnarem
    • SZEROKOŚĆ RZUTU 45 jedn. ⇒ 60 jedn
    • SZEROKOŚĆ POWROTU 70 jedn. ⇒ 75 jedn.
    • MINIMALNA PRĘDKOŚĆ 1000 jedn. ⇒ 1400 jedn.
    • PRZEJRZYSTOŚĆ BUMERANGU Usprawniono cząsteczki przy powrocie bumerangu!
  • Q – Daj Kamienia!
    • Kamień zadaje teraz obrażenia obszarowe w niewielkim promieniu, gdy wyląduje i nie trafi przeciwników
    • PRĘDKOŚĆ KAMIENIA 2000 jedn. ⇒ 2100 jedn.
    • SZEROKOŚĆ KAMIENIA 80 jedn. ⇒ 90 jedn.
    • Gnar podnosi kamień w 0,5 sek. ⇒ 0,3 sek., zanim nim rzuci
  • R – GNAR!
    • Teraz skaluje się z 0,0 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,5 pkt. mocy umiejętności
    • Gnar może teraz się poruszać i wykonywać czynności po użyciu GNAR! po 0,5 ⇒ 0,4 sek.

 

SHYVANA

  • E – Ognisty Podmuch
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Ognisty Podmuch zadawał dodatkowe 20 pkt. obrażeń na 1. poziomie. Obrażenia Shyvany są teraz zgodne z opisem (60 pkt.).

SIVIR

  • Q – Ostrze–Bumerang
    • Broń Sivir zadaje teraz obrażenia, gdy środek pocisku ⇒ krawędź pocisku trafi przeciwnika
    • ZASIĘG 1175 jedn. ⇒ 1250 jedn. (aby dopasować do grafiki)

 

URGOT

  • Prędkość pocisku podstawowego ataku wynosi teraz 1300 jedn. ⇒ 1600 jedn.
  • Q – Kwasowy Łowca
    • Teraz zwraca połowę kosztu many, gdy Kwasowy Łowca zabije przeciwnika
    • ELEGANCKIE CZĄSTECZKI Teraz z dodatkowym wirowaniem i śladem
  • R – Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji
    • CZAS ODNOWIENIA 120 sek. na wszystkich poziomach ⇒ 120/110/100 sek.
    • KOSZT 120 pkt. many ⇒ 100 pkt. many
    • HIPERKINETYCZNY PRZECHADZACZ PRZEZ RZECZY Urgot może teraz przenikać przez jednostki przez 1 sekundę po skutecznym użyciu Hiperkinetycznego Odwracacza Pozycji
    • Teraz daje dodatkowy pancerz i odporność na magię po 0,25 sek. ⇒ natychmiast

 

TWISTED TREELINE/DOMINION

CASSIOPEIA

  • W – Miazmat
    • PODSTAWOWE OBRAŻENIA MAGICZNE CO SEKUNDĘ 25/35/45/55/65 pkt. ⇒ 20/30/40/50/60 pkt.
    • MAKSYMALNE POTENCJALNE OBRAŻENIA MAGICZNE 225/315/405/495/585 pkt. ⇒ 180/270/360/450/540 pkt.

 

LEONA

  • R – Rozbłysk Słoneczny
    • CZAS ODNOWIENIA 90/75/60 sek. ⇒ 100/90/80 sek.

 

JARVAN IV

  • Bierna – Bojowy Rytm
    • CZAS ODNOWIENIA 10/8/6 sek. ⇒ 10/9/8 sek.
  • Q – Cios Smoka
    • OBNIŻENIE WARTOŚCI PANCERZA 10/14/18/22/26% ⇒ 10/12/14/16/18%