r.

Patchnote 4.13 – 15 buffów, 14 nerfów, 1 rework

Jak zawsze dzień przed oficjalnym patchnote przedstawiamy Wam zmiany, które zaszły w grze do tej pory na serwerze PBE. Zazwyczaj 90 % z nich pokrywa się z faktycznymi zmianami. Oto one:

Bohaterowie

BraumSquare (1)

Braum

  • Concussive Blows [pasyw] – obniżono obrażenia przy stunie do 32 + 8 na poziom z 38 + 12 na poziom
  • Stand Behind Me [W] – koszt many zwiększono do 50/55/60/65/70 z 30/40/50/60/70
  • Glacial Fissure [R] – spowolnienie, które otrzymuje się gdy przemierza się szczelinę trwa 0,25 sekundy zamiast 1,5
  • Glacial Fissure [R] – czas podbicia zredukowany do 1/1.3/1.5 sekundy z 1.5
  • Glacial Fissure [R] – spowolnienie w szczelinie zredukowane do 40/50/60 % z 60 %

EliseSquare

Elise

  • Cocoon [E] – szerokość umiejętności obniżona do 55 70
  • Rappel [E] – zasięg obniżony do 700 z 925

Evelynn

Evelynn

  • Hate Spike [Q] – obniżono obrażenia do 30/45/60/75/90 z 40/60/80/100/120
  • Hate Spike [Q] – AP skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.35/0.40/0.45/0.50/0.55 zamiast 0.45
  • Hate Spike [Q] – AD skaluje się w zależności od poziomu umiejętności 0.50/0.55/0.60/0.65/0.75 zamiast 0.50
  • Hate Spike [Q] – obniżono koszt many do 12/18/24/30/36 16/22/28/34/40

Gragas

Gragas

  • Barrel Roll [Q] – zadaje 70 % obrażeń w miniony
  • Drunken Rage [W] – koszt many zwiększony do 30 z 0
  • Drunken Rage [W] – redukcja obrażeń trwa 2,5 sekundy zamiast 3 sekund
  • Drunken Rage [W] – cooldown zmniejszony na 8/7/6/5/4 z 8/7.5/7/6.5/6

Graves

Graves

  • Buckshot [Q] – przeciwnicy trafieni kilkakrotnie pociskami otrzymają 40 % obrażeń z każdego z nich zamiast 30 %
  • Collateral Damage [R] – zwiększono obrażenia podstawowe do 250/400/550 z 250/350/450
  • Colleteral Damage [R] – zwiększono obrażenia wybuchu do 200/320/400  z 200/280/360

Hecarim

Hecarim

  • Rampage [Q] – zmniejszono koszt many do 24/26/28/30/32 z 24/28/32/36/40

Janna

Janna

  • Tailwind [Passive] – zwiększony zasięg do 1000 800
  • Howling Gale [Q] – maksymalny czas podrzutu wynosi 1.25 sekundy zamiast sekundy
  • Howling Gale [Q] – cooldown teraz zaczyna się liczyć od początku castowania

KayleSquare (1)

Kayle

  • Righteous Fury [E] – zwiększono Ratio z 0.2 do 0.25 zarówno na głównych obrażeniach jak i na splashu
  • Intervention [R] – cooldown obniżony do 100/90/80 z 110/95/80

KogMaw

Kog’maw

  • Bazowe HP obniżone do 400 z 440
  • HP co poziom zwiększone do 87 z 84
  • Caustic Spittle [Q] – redukcja pancerza i odporności na magię obniżone do 12/16/20/24/28 z 20/22/24/26/28

Leblanc

LeBlanc

  • Distortion [W] – koszt many obniżony do 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120

LeeSinSquare

Lee Sin

  • Bazowe regeneracja zdrowia na sekundę wzrosła do 1.65 z 1.25
  • Safeguard [W] – czas tarczy obniżony do 2 sekund z 4
  • Cripple [E] – nie obniża prędkości ataku

Lissandra

Lissandra

  • Ice Shard [Q] – cooldown obniżony do 6/5.25/4.5/3.75/3 z 6/5.5/5/4.5/4
  • Ring of Frost [W] – AP Ratio obniżone do 0.4 z 0.6
  • Frozen Tomb [R] – Spowolnienie zwiększone do 30/45/75 % z 20/30/40 %

LucianSquare (1)

Lucian

  • Relentless Pursit [E] – nie anuluje spowolnien
  • Relentless Pursit [E] – cooldown zwiększony do 18/17/16/15/14 14/13/12/11/10 sekund

Lulu

Lulu

  • Glitterlance [Q] – nie posiada więcej przelicznika spowolnienia opadającego wraz z czasem
  • Whimsy [W] – obniżono czas trwania przyspieszenia do 3/3.5/4/4.5/5 sekund z 
  • Whimsy [W] – koszt many obniżony do 65 65/70/75/80/85

Lux

Lux

  • Illumination [Pasyw] – bazowe obrażenia obniżone do 10 + (8 za poziom) z 10 + (10 za poziom)
  • Illumination [Pasyw] – posiada od teraz przelicznik 0.2 AP

NamiSquare

Nami

  • Bazowa prędkość ruchu obniżona do 335 z 340
  • Ebb and Flow [W] – zwiększony cooldown do 10 sekund z 9

Olaf

Olaf

  • Udertow [Q] – zredukowano cooldown do 7 sekund z 8
  • Vicious Strikes [W] – zwiększono leczenie do 1 % za każde 2 % brakującego HP z 1 % za każde 2,5 % brakujacego HP
  • Ragnarok [R] – obniżono cooldown do 100/80/80 z 120/100/80

Sivir

Sivir

  • On The Hunt [R] – czas opadania prędkości ruchu zwiększony do 2/4/6 sekund z 2/3/4

Sona

Sona

  • Bazowe życie obniżone do 353 z 380
  • Życie na poziom zwiększone do 77 z 70

Sona.Akord_Potęgi

  • Power Chord (um. pasywna)
    • obrażenia zmniejszone do +50% obrażeń z 100 % obrażeń

Sona.Hymn_Odwagi

  • Hymn of Valor (Q)
    • tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
      • Sona oraz sojusznicy wykonując następny autoatak, zadają dodatkowo 20/30/40/50/60 (+0.25 AP) obrażeń magicznych
      • Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
    • czas odnowienia zwiększony do 8 z 7
    • już nie dodaje AP oraz AD

Sona.Aria_Wytrwałości

  • Aria of Perseverance  (W)
    • leczy Sone oraz najbardziej zranionego przeciwnika o 20/40/60/80/100 (+ 0.20 AP) HP
    • wartość leczenia jest zwiększona o 1%, za każdy brakujący procent zdrowia sojusznika oraz Sony
    • tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
      • Sona oraz sojusznicy otrzymują tarczę pochłaniającą 35/55/75/95/115 (+0.2 AP) obrażeń
      • Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
    • czas odnowienia zwiększony do 10 z 7
    • już nie dodaje MR oraz armoru
    • koszt many zwiększony o 5 na każdym poziomie (65/70/75/80/85)

Sona.Pieśń_Prędkości

  • Song of Celerity (E)
    • dodaje sojusznikom 13%/14%/15%/16%/17% + (7.5%/100 AP) szybkości ruchu
    • tworzy aurę o wielkości 300 jednostek na 3 sekundy
      • sojusznicy dotknięci aurą otrzymują 10%/11%/12%/13%/14% szybkości ruchu
      • Czas aury zostaje wydłużony o.5 sekundy za każdego współtowarzysza, na którego zostanie rzucona
    • czas odnowienia zwiększony do 12 z 7

Sona.Crescendo

  • Crescendo (R)
    • zwiększanie poziomu tej umiejętności, zwiększa siłę aur w innych skillach
    • samo ulti działa jak wcześniej stunując przeciwników
    • +10/20/30 dodatkowych obrażeń dla Hymn of Valor
    • +10/20/30 dodatkowej tarczy dla Aria of Perseverance
    • +2%/4%/6% szybkości ruchu dla Song of Celerity

Thresh

Thresh

  • Dark Passage [W] – Od teraz daje tarcze tylko Threshowi oraz jednemu współtowarzyszowi zamiast wszystkim w zasięgu
  • The Box [R] – kolejne rozbite przez ten sam tarcze nie będą zadawały obrażeń

Tristana

Tristana

  • Rocket Jump [W] – spowolnienie trwa 1/1.5/2/2.5/3 sekundy zamiast 2.5 sekundy
  • Explosive Shot [E] – obniżone obrażenia do 80/125/175/215/260 z 110/150/190/230/270

Varus

Varus

  • Chain of Corruption [R] – cooldown zmniejszony do 110/90/70 z 120/105/90

Vayne

Vayne

  • Prędkość ataku co poziom zwiększona do 4 z 3.1
  • Final Hour [R] – premia do AD zwiększona do 30/50/70 z 25/40/55

Velkoz

Vel’koz

  • Void Rift [W] – zwiększono szerokość czasu
  • Life From Disintegration Ray [R] – zwiększono zasięg o 50 

YasuoSquare (1)

Yasuo

  • Wind Wall [W] – nie buduje % swojej maksymalnej płynności na każdy dash

ZiggsSquare (2)

Ziggs

  • Mega inferno Bomb [R] – zwiększony cooldown do 120 z 120/105/90

Przedmioty

Banshee's_Veil_item

Banshee Veil

  • Czas odnowienia tarczy zwiększony do 40 sekund z 25

Chalice_of_Harmony_item

Chalice of Harmony

  • Odporność na magię zmniejszona do 20 z 25

Deathfire_Grasp_item

Deathfire Grasp

  • Cooldown zwiększony do 90 z 60 sekund

Frostfang_item

Frostfang

  • Złoto na 10 sekund zmniejszone do 2 z 4

Frost_Queen's_Claim_item

Frost Queen’s clam

  • Złoto na 10 sekund zmniejszone do 2 z 4

Nomad's_Medallion_item

Nomad’s Medalion

  • Regeneracja many zmniejszona do 5 z 7
  • Daje teraz +10 do prędkości ruchu

Rylai's_Crystal_Scepter_item

Rylai’s Crystal Scepter

  • HP zmniejszone do 400 z 500
  • AP zwiększone do 100 z 80

Talisman_of_Ascension_item

Talisman of Ascension

  • Regenracja HP zwiększona do 15 z 10
  • Redukcja Cooldownów zmniejszona do 10 % z 20 %
  • Zapewnia +20 do prędkości ruchu

Czary przywoływacza

Exhaust

Exhaust

  • Redukcja obrażeń zmniejszona do 40 % z 50 %
  • Dodatkowo redukuje 10 pancerza i odporności na magię

Heal

Heal

  • Leczy za 90-345 zamiast 95-475