League of Legends r.

Jak patch 6.6 wpłynął na win ratio postaci?

Z ostatnim patchem weszło - naturalnie - nieco buffów i nerfów. Jak one wpłynęły na zmienionych bohaterów? Sprawdźcie!
BohaterRodzaj zmianyWin ratio przed patchemNowe win ratioZmianaZmiana play ratio
Alistar_MIN AlistarNerf48.6%46.3%-2,3%-2,7%
Fiora_MIN Fiora Nerf49,5%45,0%-4,5%-4,1%
Janna_MIN JannaNerf54.2%52.2%-2,0%-4,2%
Kalista_MIN Kalista Nerf 51,1% 46,8%-4,3%-4,3%
Karma_MIN Karma Buff 47,3% 49,8%2,5%5,6%
KhaZix_MIN Kha’ZixBuff46,8%48,4%1,6%7,5%
Lux_MIN Lux Zmiana 51,8%47,8%-4,0%-2,8%
Maokai_MIN Maokai Buff 48,0% 50,9%2,9%3,5%
MasterYi_MIN Master Yi Nerf 52,4%50,5%-1,9%-0,8%
Orianna_MINOrianna Buff 44,2% 45,7%1,5%1,3%
Shyvana ShyvanaNerf54,0%50,3%-3,7%-4,1%

Podsumowując więc:

  • buffy faktycznie okazały się buffami i nie tylko sprawiły, że zwiększyło się win ratio ulepszonych postaci, ale też doprowadziły do zwiększenia częstotliwości ich wybierania – najbardziej w tej kwestii skorzystał Kha’Zix, gdyż jego pick ratio wzrosło aż o 7,5%
  • buffy najbardziej przysłużyły się Maokaiowi, zwiększając jego win ratio o prawie 3% (jednocześnie przekroczyło ono 50%)
  • nerfy mocno uderzyły w częstotliwość pojawiania się w grach Kalisty (pick ratio spadło o 4,3%), Janny (4,2%), Fiory i Shyvany (każda po 4,1%)
  • osłabienie bohaterów najbardziej wpłynęły na częstotliwość zwycięstw Fiory (spadek o 4,5%), Kalisty (4,3%) oraz Lux (4,0%)

A jak Wam się gra tymi postaciami w nowym patchu?

784x250

[latest_posts category=”leagueoflegends” count=”9″]