r.

Patch 5.1 – Sezeon 5 nadchodzi – Patchnote!

Riot ogłosił, że dzisiejszej nocy nastąpi przerwa techniczna spowodowana wprowadzeniem uaktualnienia sygnowanego numerem 5.1
  • O godzinie 01:30 zostaną wyłączone kolejki rankingowe na serwerach EUW oraz EUN&E o godzinie 3:30 zostaną wyłączone serwery, które powinny zacząć ponownie działać o 06:30
  • Aktualizacja będzie zawiera pliki pozwalające twórcom na rozpoczęcie sezonu 5. Prognozowane otwarcie nowych zmagań nastąpi jeszcze w tym tygodniu
  • Poniżej przedstawiamy pełen zapis zmian z serwera PBE, który nastąpił w cyklu 5.1 – 99 % z nich powinno się pokrywać z oficjalnym patchnote, który Riot ogłosi dziś w nocy

Patchnote

Nowe skórki

Challenger Ahri (975 RP)

ahri1

El Tigre Braum (975 RP)

bbb (1)

Rework Wizualny Alistara

sweeperaliturnnew (1) infernalalisterturn (1) long (1) lh3 123 goldali3 blackali3 alistar

Poro Wardy

dragon under batt

Uaktualnienie tekstur Mogany i Volibeara

tl1 (1) tl2 (1) voli23 (1) blackthorn turnnew (1) blademorgturnnew (1) newcookmorgturn (1) exiledmorgturnnew (1)

 

basemorgturn (1)

Bramy w murach

Mogą przez nie przechodzić tylko osoby z teamu broniącego się, przeciwnicy nie będą mogli tego uczynić

dasdas

Zmieniony wygląd i dźwięki Zz’Rot Portal

Dla przypomnienia sam przedmiot:

xzczc

Ikony LCS

profileIcon769 profileIcon768 profileIcon767 profileIcon766 profileIcon765 profileIcon764 profileIcon763 profileIcon762 profileIcon761 profileIcon760 profileIcon759 profileIcon757 profileIcon756 profileIcon754 profileIcon755 profileIcon758 profileIcon752 profileIcon753 profileIcon751

Nowe ikony dla Alistara i Tristany

Alistar_R Alistar_E Alistar_W Alistar_Q Alistar_Passive

[R, E, W, Q, Bierna]

Tristana_R Tristana_E Tristana_W Tristana_Q Tristana_Passive

[R, E, W, Q, Bierna]

 

Zmiany w balansie postaci

 

Corki

Corki

  • Valkyrie [W] – zwiększono koszt many do 100 z 50

Elise

Elise

  • Neutrotoxin [Human Q] – zwiększono obrażenia w potwory do 75/100/125/150/175 z 50/75/100/125/150
  • Venomous Bite [Spider Q] – zwiększono obrażenia w potwory do 75/100/125/150/175 z 50/75/100/125/150

Evelynn

Evelynn

  • Shadow Walk [Bierna] – regeneruje 2 % brakującej many na sekundę zamiast 1 % maksymalnej many na sekundę
  • Revange [E] – będzie nakładało efekty on-hit

gnar

Gnar

  • Boomerang Throw [Mini Gnar Q] – redukcja cooldownu po złapaniu wynosi 45/50/55/60/% zamiast 60 % na każdym poziomie
  • GNAR! [R] – teraz poziom umiejętności wpływa na redukcję cooldownu boomerangu (powyżej)

Hecarim

Hecarim

  • Rampage [W] – koszt many obniżono do 20/23/26/29/32  z 24/26/28/30/32
  • Spirit of Dread [W] – maksymalne leczenie z potworów i minionów zwiększono do 90/120/150/180/210 z 60/90/120/150/180

Jayce

Jayce

  • Hyper Charge [Cannon W] – ataki będą zadawać 70/80/90//100/110 zamiast 70/85/100/115/130 % obrażeń

 

Janna1

 

Janna

  • Wyjąca wichura (Q) szerokość zmniejszona do 120 z 150.

[Uwaga: Wskaźnik wizualny również został odpowiednio dostosowany, mimo że została zmniejszona z 200 (co było niedokładne) do 120.]

Kalista_Square_0

Kalista

  • Sentiel [W] – pasywny efekt będzie się posiadał 6 zamiast 8 sekund cooldownu

NautilusSquare

Nautilus

  • Titan;s Wrath [W]
    • Bazowa wartość tarczy obniżona do 65/70/75/80/85 z 100/150/200/250/300
    • Skaluje się ona teraz z 7/9.5/12/14.5/17 % całkowitego HP bohatera zamiast z 15 % bonusowego HP

Rek'SaiSquare

Rek’Sai

  • Queen’s Wrath [Q] – obniżono przelicznik AD do 0.3 z 0.4
  • Prey Seeker [Podziemne Q] – obniżono przelicznik AP z 1.0 do 0.7

Renekton

Renekton

  • Reign of Anger [Bierna]
    • Furia opada o 4 zamiast o 2 co sekundę
  • Cull the Meek [Q]
    • Cooldown 8 sekund
    • Renekton zamachuje się ostrzem zadając 60/90/120/150/180 (+0.8 Bonus AD) fizycznych obrażeń najbliższym wrogom lecząc się za 3/4.5/6/7.5/9 (+0.4 bonus  AS) życia w przypadku ataku w miniony. Jeśli uderzy bohaterów uleczy się za 9/13.5/18/22.5/27 (0.12 Bonus AD) życia za każdego trafionego wroga. Maksymalnie 50/75/100/125/150 HP. Dodatkowo wygeneruje on 2.5 furii za każdego trafioną jednostkę oraz 10 furii za każdego trafionego bohatera – maks 30 furii.
    • Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii obrażenia zwiększają się do 90/135/180/225/270 (+1.2 bonus AD). Leczenie zwiększy się do 9/13.5/18/22.5/27 (+0.12 bonus AD) w przypadku jednostek oraz 27/40.5/54/67.5/81 (+0.36 Bonus AD) w przypadku bohaterów. Maksymalnie 150/225/300/375/450 HP
  • Rutheless Predator [W]
    • Cooldown 13/12/11/10/9 sekund
    • Następny atak Renektona uderzy podwójnie ogłuszając cel na okres 0.75 sekundy i zadając 5/15/25/35/45 (+0.75 total AD) fizycznych obrażeń za każde z uderzeń (czyli łącznie podwójna wartość). Każde z uderzeń nakłada on-hit efekty oraz generuje dodatkowe 10 furii
    • Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii cel zostanie ogłuszony na okres 1.5 sekundy oraz otrzyma 15/45/75/105/135 (+2.25 total AD) obrażeń fizycznych (czyli łącznie podwójna wartość)
  • Slice and Dice [E]
    • Cooldown 18/17/16/15/13 sekund
    • Slice: Renekton dashuje się zadając 30/60/90/120/150 (+0.9 Bonus AD) obrażeń fizycznych. Jeśli trafi w przeciwną jednostkę będzie mógł użyć Dice w okresie 4 sekund
    • Dice: Renekton dashuje się zadajac 30/60/90/120/150 (+0.9 Bonus AD) obrażeń fizycznych. Dodatkowo wygeneruje 2.5 furii za każdą trafioną jednostkę oraz 10 furii za każdego trafionego bohatera. Maksymalnie 30 furii
    • Jeśli Renekton posiada ponad 50 Furii obrażenia wzrosną do 45/90/135/180/225 (+1.35 Bonus AD) a przeciwnicy trafieni umiejętnością będą mieli obniżony pancerz o 15/20/25/30/35 % na okres 4 sekund

SkarnerSquare

Skarner

  • Crystal Slash [Q] – koszt many obniżono do 16/17/18/19/20 z 16/18/20/22/24
  • Fracture [E] – zmniejszono cooldown do 12/11.5/11/10.5/10 z 12 sekund

Sona

Sona

  • Hymn of Valor [Q] – obniżono bonusowe obrażenia do 40 z 50 %
  • Szybkość ruchu została zmniejszona do 325 z 330

Syndra

Syndra

  • Dark Sphere [Q] – obniżono obrażenia do 50/95/140/185/230 z 70/110/150/190/230
  • Scatter the Weak [E] – umiejętność będzie miała mniejszy i węższy zasięg

Zmiany w przedmiotach

  • Farsight Orb
    • Zredukowany koszt do 250 z 475
  • Greater Stealth Totem
    • Cooldown zredukowany do 60 z 90 sekund
    • Koszt zredukowany do 250 z 475
  • Greater Vision Totem
    • Cooldown obniżono do 120 z 180 sekund
    • Koszt zredukowano do 250 z 475
  • Hunter’s Machete
    • Zapewnia 15 złota zamiast 10 w przypadku zabicia dużych potworów
  • Infinity Edge
    • Obniżono szansę na krytyczne uderzenie do 20 z 25 %
  • Morellonomicon
    • Zwiększono koszt o 200 (finalna recepta
  • Oracle’s Lens
    • Zwiększono cooldown do 75 z 60 sekund
  • Phantom Dancer
    • Zwiększono szansę na uderzenie krytyczne z 30 do 35 %
  • Skirmisher’s Sabre,  Ranger’s Trailblaizer, Stalker’s Blade, Poacher’s Knife
    • 30 zamiast 20 złota za zabijanie dużych potworów
  • Peacher’s Knife
    • Doda pół ładunku Smite zamiast skrócic czas oczekiwania o połowę
  • Stalker’s Blade
    • Kradnie 20 % prędkości ruchu przeciwnika zamiast spowalniać go o 50 % na okres 2 sekund
  • Zz’Rot Portal – Click!

Zmiany w Smite

Smite będzie posiadał od teraz ładunki. Będziemy zyskiwać takowy co 75 sekund. Ładunki kumulują się od 1:40. Między jednym a drugim Smite musi minąć 15 sekund