League of Legends r.

Patch 10.5 – podsumowanie cyklu PBE

Czas podsumować zmiany, które pojawiły się na PBE oraz te zapowiedziane przez Marka Yettera.

Aktualizacje PBE w cyklu 10.5:

Patch 10.5 – kiedy?

Patch 10.5 jest zaplanowany na środę, 4 marca 2020 r.

Nowe skórki

Blackfrost Alistar

1350 RP

Chromy

 

 

Blackfrost Rek’Sai

1350 RP

Chromy

Blackfrost Renekton

1350 RP

Chromy

Hextech Sejuani

10 Gemstone’ów

Nowe ikony

Light’s End Icon

Infinity calls.

Ikony TFT

Ikony są prawdopodobnie powiązane z Galaktykami TFT (nowe Małe Legendy?).

Zakładka lootu

Zakładka lootu została zaktualizowana.

Zmiany balansu

Postacie

Alistar

  • Bazowe zdrowie zwiększone z 575 do 600.
  • Triumphant Roar (pasyw)
    • Może zbierać ładunki, jeśli nie znajduje się na cooldownie ⇒ może zbierać ładunki w każdym momencie.

Amumu

  • Curse of the Sad Mummy  (R)
    • Cooldown zwiększony ze 130/115/100 sekund do 150/125/100 sekund.

Bard

  • Traveler’s Call  (pasyw)
    • Obrażenia za 5 Świętych Dzwonków zmniejszone z 15 do 12.

Blitzcrank

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 40 do 37.

Darius

  • Hemorrhage (pasyw)
    • Obrażenia dla potworów zwiększone z 120% do 175%.

Graves

  • Odporność na magię zwiększona z 30 + 1 na poziom do 32 + 1,25 na poziom.
  • End of the Line (Q)
    • Koszt many zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 60.
    • Cooldown zmniejszony z 13/12/11/10/9 sekund do 12/11/19/9/8 sekund.

Kai’Sa

  • Icathian Rain (Q)
    • Przelicznik AP zmniejszony z 0,4 do 0,25.
    • Liczba pocisków po ulepszeniu zwiększona z 10 do 12.
  • Void Seeker (W)
    • Obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 (+0,6 AP) (+1,5 całkowitego AD) do 30/55/80/105/130 (+0,7 AP) (+1,3 całkowitego AD).
    • Zwrot cooldownu po ulepszeniu zwiększony z 50% do 70%.

Kayn

  • The Darkin Scythe (pasyw)
    • Częstotliwość wypadania orbów zwiększa się w minucie 0/8/12 ⇒ regularny przyrost (ogólnie gracz powinien otrzymywać ok. 3% więcej orbów).
  • Blade’s Reach (W)
    • Spowolnienie zwiększone z 60% do 70%.

Lissandra

  • Ice Shard (Q)
    • Przelicznik AP zwiększony z 0,7 do 0,8.

Mordekaiser

  • Darkness Rise (pasyw)
    • Maksymalne obrażenia dla potworów zwiększone z 25-120 do 28-164.

Neeko

  • Prędkość ataku na poziom zwiększona z 3 do 3,5%.
  • Przelicznik prędkości ataku zwiększony z 0,645 do 0,67.
  • Shapesplitter (W)
  • Tangle-Barbs (E)
    • Przelicznik AP zwiększony z 0,4 do 0,6.
  • Pop Blossom (R)
    • Tarcza zwiększona z 50/80/110 (+0,5 AP) do 75/100/125 (+0,75 AP).

Ornn

  • Living Forge (pasyw)
    • Przedmioty z Masterwork
      • Przedmiot dla Ornna – poziom: 12 ⇒ 13.
      • Przedmiot dla sojusznika – poziom: 13 ⇒ 14.
  • Bellow’s Breath (W)
    • Obrażenia Brittle zmniejszone z 12-20,5% maksymalnego HP (skalowanie na poziomach 1-18) do 10-18% maksymalnego HP.

Poppy

  • Hammer Shock (Q)
    • Maksymalne obrażenia dla wrogów niebędących bohaterami zwiększone z 40/60/80/100/120 do 50/80/110/140/170.

Rammus

  • Przelicznik prędkości ataku zmniejszony z 0,656 do 0,625.

Sett

  • Bazowy pancerz zmniejszony z 37 do 33.
  • Bazowa regeneracja HP zmniejszona z 8 do 7.
  • Regeneracja HP na poziom zmniejszona z 0,75 do 0,5.
  • The Show Stopper (R)
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszony z 1,5 sekundy do 1 sekundy.

Sivir

  • Boomerang Blade (Q)
    • Obrażenia przy przejściu przez wroga zmienione z 35/55/75/95/115 (+70/80/90/100/110% całkowitego AD) (+50% AP) na 35/50/65/80/95 (+70/85/100/115/130% całkowitego AD) (+50% AP).
  • On the Hunt (R)
    • Minimalna prędkość ruchu zwiększona z 20% do 20/25/30%.

Sona

  • Bazowe AD zwiększone z 45 do 49.
  • AD na poziom zwiększone z 2 do 3.
  • Song of Celerity (E)
    • Bonusowa prędkość ruchu zwiększona z 10/11/12/13/14% do 20% na wszystkich poziomach.

Twisted Fate

[Zmiany z listy Marka Yettera]

  • Niebieska karta
    • Przelicznik AP zwiększony z 0,5 do 0,9.
  • Czerwona karta
    • Przelicznik AP zwiększony z 0,5 do 0,7.

Przedmioty

Blade of the Ruined King

  • Unikalny pasyw – postacie typu melee zadają teraz także obrażenia w wysokości 12% obecnego zdrowia celu.

Boots of Swiftness

  • Bonus prędkości ruchu zwiększony z 55 do 60.

Boots of Mobility

  • Koszt zwiększony z 900 do 1000 szt. złota.

Death’s Dance

  • Nowy przepis: Aegis of the Legion + Vampiric Scepter + Caulfield’s Warhammer + 400 szt. złota.
  • Koszt całkowity bez zmian.
  • AD zmniejszone z 80 do 60.

Frostfang

  • AP zmniejszone z 20 do 15.
  • [Nowość] Teraz daje +70 zdrowia.
  • Złoto na 10 sekund zwiększone z 2 do 3.
  • [Zmienione] Unikalny pasyw – Tribute: Gdy znajduje się w pobliżu sojuszniczego bohatera, umiejętności zadające obrażenia i ataki przeciwko bohaterom lub strukturom dają 15 sztuk złota. Efekt może wystąpić do trzech razy w ciagu 30 sekund.
    • Nie zadaje już dodatkowych obrażeń na unikalny spellcast przeciwko bohaterom lub strukturom.
    • Zwiększona ilość złota.
    • Musi się znajdować w pobliżu sojusznika.

Harrowing Crescent

  • [Zmienione] Unikalny pasyw – Tribute: Gdy znajduje się w pobliżu sojuszniczego bohatera, umiejętności zadające obrażenia i ataki przeciwko bohaterom lub strukturom dają 15 sztuk złota.

Ravenous Hydra

Spectral Sickle

  • [Zmienione] Unikalny pasyw – Tribute: Unique Passive: Gdy znajduje się w pobliżu sojuszniczego bohatera, umiejętności zadające obrażenia i ataki przeciwko bohaterom lub strukturom dają 15 sztuk złota.

Spellthief’s Edge

  • AP zmniejszone z 10 do 8.
  • [Nowość] Teraz daje +10 zdrowia.
  • Gdy znajduje się w pobliżu sojuszniczego bohatera, umiejętności zadające obrażenia i ataki przeciwko bohaterom lub strukturom dają 15 sztuk złota. Efekt może wystąpić do trzech razy w ciagu 30 sekund.
    • Nie zadaje już dodatkowych obrażeń za unikalny spellcast bohaterom lub strukturom.
    • Zwiększone złoto.
    • Musi znajdować się w pobliżu sojusznika.

Titanic Hydra

  • Unikalny pasyw – Cleave
    • Obrażenia podstawowe zwiększone z [5 + 1% twojego maksymalnego zdrowia] do [5 + 1,5% twojego maksymalnego zdrowia].
    • Rozpryskujące się obrażenia zwiększone z [40 + 2,5% twojego maksymalnego zdrowia] do [40 + 3% twojego maksymalnego zdrowia].

Systemy

Opancerzenie wież

[Zmiany z listy Marka Yettera]

  • Złoto za opancerzenie zwiększone do 160 z 120.
  • Opancerzenie wieży przyjmuje -20% obrażeń od bohaterów walczących na dystans.
  • Odporności za stacki Bulwark za każdego okolicznego przeciwnego bohatera zwiększone do 45 z 35.

Spellthief’s Edge, Spectral Sickle

[Zmiany z listy Marka Yettera]

  • Efekty mogą być nałożone tylko, kiedy w pobliżu znajduje się sojusznik.

Teamfight Tactics

Klasy i żywioły

Berserker

  • 6 jednostek: AD zwiększone z 25 do 30.

Blademaster

  • Szansa na aktywowanie dodatkowych ataków zwiększona z 35% do 40%.

Electric

  • 3 jednostki: obrażenia zwiększone z 250 do 275.
  • 4 jednostki: obrażenia zwiększone z 500 do 550.

Glacial

  • 6 jednostek: obrażenia magiczne zwiększone z 350 do 475.

Shadow

  • 6 jednostek: zwiększone obrażenia bohaterów zmniejszone z 165% do 150%.

Postacie

Amumu

  • Czas trwania ogłuszenia zmieniony z 1,5/2/5 sekund na 1,5/2/10 sekund.

Diana

  • Czas trwania tarczy zwiększony z 3 sekund do 4 sekund.
  • Liczba kulek zwiększona z 3/4/5 do 3/4/7.

Dr Mundo

  • Obrażenia zwiększone z 50/100/150 do 50/100/200.

Ezreal

  • Obrażenia zmienione z 225/450/900 na 250/450/900.

Janna

  • Uzdrowienie zwiększone z 20/30/100% do 25/35/200%.

Karma

  • Prędkość ataku zmieniona z 40/60/80% na 35/50/100%.

Leona

  • Czas trwania redukcji obrażeń zmniejszony z 5 sekund do 4 sekund.

Lux

  • Obrażenia zmienione z 550/900/9999 na 200/550/900/99999.

Nocturne

  • Procentowe uzdrowienie zwiększone z 40/45/50% do 50/60/70%.

Rek’Sai

  • Obrażenia zwiększone z 250/550/850 do 250/550/1000.

Sion

  • Obrażenia zmniejszone z 200/400/800 do 200/375/750.

Syndra

  • Obrażenia zwiększone z 175/350/600 do 225/375/650.

Zyra

  • Liczba roślin zwiększona z 2/3/4 do 2/3/5.