League of Legends r.

Patch 10.12 – opis zmian

Oficjalny opis zmian w patchu 10.12.

Nowe skórki

Skórki High Noon

Kiedy będą dostępne skórki High Noon?

Hextech Nocturne

Zmiany balansu

Akali

  • Five Point Strike (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 25/50/75/100/125 (+65% całkowitego AD)(+60% AP) do 30/55/80/105/130 (+65% całkowitego AD)(+65% AP).

Brand

  • Blaze (Passive)
    • Regeneracja many przy zabójstwie podpalonego celu zwiększona z 6-18 (na poziomach 1-18) do 20-40 (na poziomach 1-18).

Cassiopeia

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 575 do 560.
  • Bazowy pancerz zmniejszony z 20 do 18.
  • Bazowa odporność na magię zwiększona z 30 do 34.

Fiddlesticks

  • Bountiful Harvest (W)
    • Obrażenia dla minionów zmniejszone z 60% do 50%.

Senna

  • Naprawiono błąd powodujący, że trafienia krytyczne Senny nie skracały poprawnie animacji jej ataku podstawowego.
  • Absolution (Passive)
    • Szansa na wypadnięcie duszy przy zabójstwach zwiększona z 2% do 8,333%.

Trundle

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 616,28 do 616.
  • Mana zmniejszona z 281,6 do 281.
  • Regeneracja many zmniejszona z 7,508 do 7,5.
  • Frozen Domain (W)
    • Prędkość ruchu zmieniona z 30/35/40/45/50% na 20/28/36/44/52%.

Varus

  • AD na poziom zmniejszone z 3,11 do 3.
  • Piercing Arrow (Q)
    • Przelicznik całkowitego AD: 1,1 (1,65 przy maksymalnym naładowaniu) ⇒ 1 (1,5 przy maksymalnym naładowaniu).

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Przelicznik AP autoataku zwiększony z 55% do 60%.
    • Przelicznik AP tarczy zwiększony z 15% do 20% (wzmocniona tarcza: 24% ⇒ 32%).

Volibear

  • Ogólne:
    • Kratery uderzeniowe Sky Splitter (E) i Stormbringer (R) teraz rozchodzą się szybciej.
    • Poprawiono wizualną przejrzystość wielu umiejętności Volibeara, w tym Frenzied Maul (W), Sky Splitter (E) i Stormbringer (R).
    • Naprawiono błąd sprawiający, że Volibear zbyt często nucił.
    • Patronowie Volibeara są już dostępni.
  • Przyrost many zwiększony z 40 do 50.
  • Przyrost zdrowia zwiększony z 85 do 90.
  • Thundering Smash (Q)
    • Nie można już przerwać ataku wzmocnionego Thundering Smash efektami kontroli tłumu, jeśli ten został rozpoczęty.
    • Atak wzmocniony Thundering Smash teraz skaluje się z prędkością ataku.
    • Thundering Smash Volibeara teraz zawsze będzie resetowało jego atak podstawowy, jeśli zostanie przerwane i szybko użyte ponownie.
  • Frenzied Maul (W)
    • Volibear teraz będzie automatycznie atakował swój cel po przerwaniu animacji Frenzied Maul lub Sky Splitter (E).
    • Volibear teraz będzie dalej atakował swój cel, nawet jeśli użyje na nim Frenzied Maul.
    • Zwiększono efekt wizualny oznaczenia i poprawiono jego pozycję przy pasku zdrowia celu.
  • Stormbringer (R)
    • Czas działania wyłączenia wież zmieniony z 2/4/6 sekund na 3/4/5 sekund.
    • Środkowy obszar zwiększony z 250 do 300 jednostek.
    • Obrażenia zwiększone z 250/475/700 do 300/500/700.
    • Naprawiono błąd sprawiający, że Volibear automatycznie wymierzał atak podstawowy w cel po wylądowaniu za pomocą Stormbringer.
    • Nieznacznie zmniejszono rozmiar modelu.
    • Wieże wyłączone za pomocą Stormbringer są teraz znacznie ciemniejsze, żeby lepiej podkreślić ich stan.

Xayah

  • Featherstorm (R)
    • Obrażenia zwiększone z 100/150/200 do 125/250/375.

Yasuo

  • Bazowe zdrowie zmniejszone z 523 do 490.
  • Way of the Wanderer (pasyw)
    • Tarcza zwiększona ze 100-510 (na poziomach 1-18) do 115-525 (na poziomach 1-18).
  • Wind Wall (W)
    • Cooldown zwiększony z 26/24/22/20/18 sekund do 30/27/24/21/18 sekund.

Szczeliny żywiołów

Cloud Rift

  • Dodano Rozkwity Wróżbity przed bramami w obydwu bazach.
  • Dodano Rozkwity Wróżbity w rzece przed oboma potrójnymi zaroślami.
  • Podniebne strefy dają teraz 35% prędkości ruchu, gdy nie walczycie z bohaterami (zwiększono ze stałych 20%).

Infernal Rift

  • Dodano Wybuchowe Szyszki w pobliżu potrójnych zarośli obok Ponurnika.
  • Dodano Wybuchowe Szyszki obok obozu Mrocznych Wilków.
  • Dodano Wybuchowe Szyszki przed bramami w obydwu bazach.
  • Dodano Wybuchowe Szyszki w niszach.

Runy

Approach Velocity

  • Zmieniono efekt bierny:
    • Stary efekt: Zyskujecie 15% dodatkowej prędkości ruchu, kierując się w stronę sojuszników, których ruchy są ograniczone, albo wrogów, których ruchy ograniczyliście.
    • Nowy efekt: Zyskujecie 7,5% dodatkowej prędkości ruchu, kierując się w stronę wrogiego bohatera, którego ruchy są ograniczone. Premia zwiększa się do 15%, jeśli to wy ograniczyliście ruchy wrogiego bohatera. (Zniesiono maksymalny zasięg działania tej runy, wynoszący 1000 jedn. w przypadku bohaterów, na których samemu nałożyliście efekt kontroli tłumu).

Guardian

  • Zasięg: 175 ⇒ 350.
  • Aktywator: otrzymanie jakichkolwiek obrażeń ⇒ otrzymanie 90-250 czystych obrażeń w ciągu ostatnich 2,5 sekund lub otrzymanie śmiertelnych obrażeń.
  • Tarcza: 70-150 ⇒ 80-200.
  • Prędkość ruchu usunięta.

Predator

  • Cooldown: 150-100 ⇒ 100-70.
  • Obrażenia: 60-180 (+0,4 bonusowego AD)(+0,25 AP) ⇒ 30-90 (+0,2 bonusowego AD)(+0,1 AP).
  • Efekt użycia Predatora nie jest już nieaktywny przez pierwsze 150 sek. gry.
  • Po naładowaniu Predatora daje on teraz 45% dodatkowej prędkości ruchu, gdy kierujecie się w stronę wrogich bohaterów będących w zasięgu 3000 jednostek, wliczając w to wrogich bohaterów poza waszą wizją.
  • Efekt użycia nie jest już przerywany, jeśli użyjecie umiejętności albo wdacie się w walkę (aby zadać dodatkowe obrażenia i osiągnąć pełną prędkość ruchu wciąż potrzeba 1,5 sekundy ładowania).
  • Efekt Predatora teraz zadaje obrażenia i kończy swoje działanie tylko wtedy, gdy zostanie użyty na wrogich bohaterach.
  • Czas działania zmniejszony z 15 sekund do 10 sekund.

Taste of Blood

  • Będzie mieć ikonę pomagającą w śledzeniu cooldownu.

Unflinching (R4)

  • Zmieniono efekt bierny:
    • Stary efekt: Zyskujecie 10% odporności na spowolnienia i 10% nieustępliwości za każdy odnawiający się czar przywoływacza do maksymalnie 20%. Po rzuceniu czaru przywoływacza zyskujecie 15% odporności na spowolnienia i 15% nieustępliwości na 10 sekund.
    • Nowy efekt: Zyskujecie 10% odporności na spowolnienia i 10% nieustępliwości. Zyskujecie do 20% więcej odporności na spowolnienia i nieustępliwości, zależnie od waszego brakującego zdrowia.

Czary przywoływacza

Ghost

  • Ghost teraz natychmiastowo przyznaje prędkość ruchu.
  • Czas działania zwiększonej prędkości ruchu Ghosta jest teraz przedłużany o 4-7 sekund (na poziomach 1-18), ilekroć weźmiecie udział w zabójstwie.
  • Prędkość ruchu: 28-45% ⇒ 20-40%.
  • Cooldown: 180 sekund ⇒ 210 sekund.

Naprawione błędy

  • Nazwy, tagi i loga drużyn Clash będą teraz pojawiały się na ekranie wczytywania i tablicy wyników w grze podczas turniejów Clash.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ramki ekranu wczytywania nie były poprawne, gdy ponownie włączano kolejki.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że Kled tracił prędkość ruchu szybciej, niż powinien, kiedy wrogowie wychodzili poza jego wizję.
  • Opis Q — Szału Hecarima w zakładce Kolekcji został zaktualizowany tak, aby poprawnie odzwierciedlał najnowszy stan tej umiejętności.
  • Opis R — Demonicznego Wzejścia / Rozbłysku Demona Swaina w zakładce Kolekcji został zaktualizowany tak, aby poprawnie odzwierciedlał najnowszy stan tej umiejętności.
  • Opis Duszy Podniebnego Smoka teraz poprawnie odzwierciedla jej najnowszy stan.
  • Nazwa i opis umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika Rengara pojawiają się już w opisie śmierci.
  • Teraz gdy Wędrujący Krab jest uziemiony, poprawnie używa animacji uciekania, a nie odjeżdża w siną dal.
  • Nazwa i opis umiejętności biernej — Zewu Wędrowca Barda pojawiają się już w opisie śmierci.
  • Mordekaiser nie blokuje już wrogom możliwości użycia Teleportacji (ani żadnego innego czaru przywoływacza, który został wymieniony) przyznanej przez Rozpieczętowaną Księgę Czarów do końca gry, kiedy zatrzyma Teleportację za pomocą R — Wymiaru Śmierci.
  • Q — Przerażenie Fiddlesticksa teraz poprawnie aktywuje się i przestrasza potwory, gdy Fiddlesticks używa na nich W — Obfitych Żniw.
  • Kiedy Aurelion Sol używa Q — Gwiezdnej Fali przy użyciu minimapy, teraz poprawnie ciska gwiazdą w kierunku celu na mapie, a nie w kierunku elementu terenu schowanego pod minimapą (najczęściej znajdującego się w prawym dolnym rogu ekranu).
  • Q — Gniew Żywiołów Qiyany wzmocniony żywiołem zarośli teraz poprawnie zostawia za sobą pasmo pozwalające Qiyanie ukrywać się, gdy ta odrodzi się dzięki np. Aniołowi Stróżowi albo R — Zagięciu Czasu Zileana.
  • Opis Q — Żrącej Plwociny Kog’Mawa w grze został zaktualizowany, żeby odzwierciedlał najnowszy stan tej umiejętności.
  • Efekty wizualne R — Lodowcowej Szczeliny Brauma nie są już nieodpowiednio ustawione, gdy Braum użyje tej umiejętności pod sobą.
  • Opis Q — Dziesiątkującego Uderzenia Siona teraz poprawnie mówi o tym, że jego modyfikator całkowitych obrażeń od ataku jest zwiększany po użyciu tej umiejętności.
  • Opis Q — Połamanych Skrzydeł Riven został poprawiony, żeby nie było w nim mowy o zyskiwaniu prędkości ataku.
  • W — Pokuszenie Evelynn teraz działa poprawnie na wszystkich poziomach i z każdej odległości, kiedy zostanie użyte na Baronie Nashorze.
  • R — Zew Łowów Rengara nie zmniejsza już pancerza wież.
  • Q — Rzut Oszczepem Nidalee teraz poprawnie aktywuje jej umiejętność bierną — Grasowanie, gdy zostanie użyty na Baronie Nashorze z dowolnej odległości.
  • Umiejętność bierna — Żywa Kuźnia Ornna teraz zawsze działa, jeśli sojusznik otrzymujący ulepszony przedmiot zginie, kiedy pocisk sygnalizujący efekt tej umiejętności jest w locie.