Chciałbym najpierw podziękować każdemu, kto jest zainteresowany udziałem, pomocą i obserwacją naszej społeczności tworzącej Paladins Torunament prowadzonym przez PaladinsWorld! To naprawdę niezwykłe, by widzieć, jak gra stawia pierwsze kroki w kierunku utworzenia sceny e-sportowej.
Od czasu ogłoszenia pierwszego oficjalnego turnieju o 100 000 dolarów przez Hi-Rez Studios (więcej info), pojawiło się mnóstwo pytań w kwestii tego, kiedy się to zaczyna, jakie są zasady i tak dalej… ale dość już tego czekania! W tym wpisie wyjaśnię wszystkim (cóż, przynajmniej większości) zasady i to, w jaki sposób będzie działać turniej.
Strona techniczna turnieju:
Od teraz zapisy są oficjalnie otwarte. To oznacza, że możesz zarejestrować swoją drużynę na naszej stronie w zakładce eSports, w odpowiednim dla niej rejonie (Europa lub Ameryka Północna). Twoja aplikacja zostanie dodana w ciągu kilku dni do naszej bazy danych zespołów offline, skąd zostanie przeniesiona na stronę. Ważne: team może brać udział w tym samym czasie w tylko jednym z dwóch turniejów.
Aby spełnić wszystkie warunki zawodów, musisz wypełnić WSZYSTKIE informacje w formularzu rejestracyjnym (możesz odpuścić tylko stronę drużyny). Jeśli dane te nie spełniają wymogów, poinformujemy Cię o tym. Szczególnie ważną informacją jest dla nas adres e-mail lidera grupy, który pozwoli nam być w kontakcie i poinformować Was o szczegółach turnieju.
Chcąc dokonać jakichkolwiek modyfikacji lub mając jakiekolwiek dalsze pytania, skontaktuj się z nami przez nasz dedykowany formularz tutaj.
Zapisanie się przez PaladinsWorld nie oznacza oficjalnego dołączenia do naszego turnieju. Dzień przed nim liderzy zespołów otrzymają e-mail, w którym znajdą link do oficjalnego kanału Discord, z którym współpracujemy i na którym znajdzie się również kanał pomocy. Będą oni musieli dołączyć do niego, by kolejny raz się zapisać i otrzymać informacje dotyczące tego, przeciwko komu będą grać w nadchodzących match-upach. Wyciągniemy jednak konsekwencje z tego, gdy zarejestrujesz się i nie pokażesz na Discord bez żadnego powodu.
TL;DR
- TeamHow2Paladins zapisuje się na stronie PaladinsWorld za pomocą formularza.
- TeamHow2Paladins zostaje dodany do bazy danych online, dzięki której ludzie mogą się czegoś o nim dowiedzieć.
- Lider TeamHow2Paladins zostanie poproszony mailem o dołączenie na kanał Discord, aby potwierdzić rejestrację na ten tydzień. Jeśli coś wtedy wypadnie drużynie, nie zrobimy jej żadnej krzywdy.
- Lider TeamHow2Paladins czeka na to, aż zrobią to również inne drużyny.
- Lider TeamHow2Paladins dostaje wiadomość od admina, że w kolejnym meczu zawalczy przeciwko TeamHow2Winladins.
- Lider TeamHow2Paladins odbywa kolejkę meczy przeciwko TeamHow2Winladins i gra BO3.
- Po zwycięstwie w BO3 liderzy zespołów muszą powiadomić o wynikach meczów.
- Wygrany przechodzi do kolejnej rundy i tak do wyłonieni zostają zwycięzcy.
Informacje ogólne:
Stream na żywo:
Przez pierwszych kilka tygodni turniej będzie wiedziony offline – oznacza to, że nie będzie streamowany. Dzieje się to zarówno z faktu, że obecnie nie ma żadnej obsługi obserwatorów, ale również przez to, że chcielibyśmy się upewnić, iż wysokiej klasy turniej odbędzie się bez żadnych problemów technicznych.
Granica drużyn:
Na początku turnieju przedstawimy maksymalnie 16 drużyn. Wdrożono tę zasadę, by zmniejszyć długość i przerwy w trakcie turnieju. Jeśli zauważymy, że zainteresowanie będzie większe, zwiększymy tę granicę. Miejsca drużyn utrzymane będą na zasadzie: “kto pierwszy przychodzi, ten ustala zasady“. Jeśli zapiszesz się po tym, jak maksimum grup zostanie osiągnięte, zostaniesz dodany do listy rezerwowej. Oznacza to, że jeśli któryś z zapisanych teamów odpadnie, wciąż będzie dla Ciebie szansa w udziale w turnieju.
Mecze:
Wszystkie gry zostaną rozegrane w formacie BO3 – oprócz finałów, które rozegrają się jako BO5.
Discord:
Jest on wymagany, by wziąć udział w turnieju. Możesz pobrać aplikację z oficjalnej strony lub użyć wersji przeglądarkowej.
Punkty turniejowe:
Na PaladinsWorld znajdzie się działająca tablica wyników dla każdego rejonu.
Punkty zostaną przyznane na podstawie następującego systemu:
MIEJSCE PUNKTY 1 10 2 6 3-4 3 5-8 2 9-16 1 Nagrody:
Na początku turniejów nie będzie ich ze względu na obecny brak opcji giftów. Kiedy zaimplementujemy ten dodatek, zajmiemy się nagrodami dla zwycięzców.
Dodatkowe informacje na temat szczegółowych zasad i dat turnieju zostaną dodane w innych postach, które niedługo się pojawią, gdyż musimy nadal określić, jaki czas będzie najlepszy dla obu regionów.
Na swój sposób to zabawne – PaladinsWorld oficjalnie pisze o tym, że w ich grze obecnie nie ma podstawowych systemów wymaganych do e-sportu (m.in. obserwowanie meczów czy system prezentów), a i tak zachowuje się tak, jakby nie był to żaden problem. Co sądzicie?
[latest_posts category=”paladins” count=”6″]