r.

Paladins datamining: Patch 15

Więcej informacji o Kinessie i nowych mapach! Do tego... szykują się kolejne elementy, które nadają sensowności nazywania Paladins grą MOBA! Wygląda na to, że... pojawi się coś w rodzaju Barona Nashora!

Kinessa

  • [Tryb snajpera][-20% co poziom] Zmniejsza karę prędkości ruchu w trybie snajpera o 40/60/80/100%
  • [Tryb snajpera][-20% co poziom] Redukuje czas przejścia w tryb lunety o 25/50/75/100%
  • Czujnik
    • Kinessa rzuca urządzeniem z czujnikiem, które przymocowuje się do terenu i odkrywa dla niej przeciwników w promieniu 25 jednostek.
  • Mina Ciemiężcy
    • Kinessa wyrzuca do dwóch min, które aktywują się po wylądowaniu. Kiedy aktywna, Mina Ciemiężcy spowolni pojedynczego przeciwnika o 30% w promieniu 40 jednostek.
  • Urządzenia, karty albo cośtam
    • 25/50/75/100% luneta
    • 40/50/60/70% czujnik
    • Prędkość ruchu × Tryb Snajpera
  • Możliwe karty:
    • Snag (Przeszkoda)
      • Zwiększa spowolnienie na Minach Ciemiężcy o 25/50/75/100%. Nakładają również efekt cripple (uniemożliwia użycie umiejętności, które pozwalają się wydostać – przyp. red.)
    • Well Stocked (Dobrze Zaopatrzona)
      • Otrzymuje dodatkowy ładunek Min Ciemiężcy i pozwala na posiadanie aktywnych do trzech z nich. Zmniejsza czas generowania ładunków o 1/2/3/4s.
    • Amplitude (Amplituda)
      • Zwiększa zasięg Min Ciemiężcy o 40/60/80/100%.
    • Tracking (Namierzanie)
      • Przeciwnicy, którzy dotknęli Min Ciemiężcy, są ujawnieni dla Ciebie na 30/40/50/60s.
    • Power Supply (Zasilanie)
      • Zadaje 15/30/45/60% dodatkowych obrażeń w pobliżu jednej z Twoich Min Ciemiężcy.
    • Phantom (Fantom)
    • Meteoric (Błyskawiczny?)
    • Shatter (Roztrzaskanie?)
    • Gamma Slice (Cięcie Gamma)
    • Fortune Fury (Furia Fortuny)
    • Quagmire (Bagno/Trzęsawisko)
    • Sweet Tooth (Słodki Ząb)
    • Everglade (angielskie określenie charakterystycznych bagnistych terenów z wysoką trawą)
    • Camouflage (Kamuflaż)
    • Inflame (Rozpalenie)
    • Lightning Rod (Błyskawiczna Spluwa)
    • Purple Thunder (Purpurowy Grzmot)
    • Tempest (Nawałnica)
    • Undying (Nieumarły)
    • Starboun (?)
    • Aegis (Egida)
    • Mixed Berry (Zmieszana Jagoda)
    • Cobalt (Kobalt)

Nowe mapy testowe:

  • Conquest (Podbój)
  • Gold Rush (Gorączka Złota)
  • Mega Mode (Megatryb)
  • Crusade (Podbój)
  • Sinistral Siege (Podbój Lewostronny?)

Nowa mapa

  • Extinction (Zagłada; bardziej w kontekście dinozaurów)

Nowe… boty na mapie?! Albo Hi-Rez po prostu się bawi…

Wygląda na to, że do mapy Extinction dołączą dwa boty. Możliwe, że pojawi się coś w stylu Horde Mode albo ogólnie elementu, który nada Paladynom czegoś więcej z MOBA.

  • Jurassic Ted
    • Jurassic Ted, legendarny Tricerasaurus Raptor (błąd tłumaczenia albo nowy gatunek dinozaura od Hi-Rez) powstał ze zmarłych, aby zesłać na świat falę bezlitosnego cierpienia. Wraz ze swą hordą nieumarłych minionów wszystkich tych, którzy staną na jego drodze, zabije lub zmusi do oddania kryształów. Dopóty szlachetni Championi Realmu (nawiązanie do tytułu gry) nie zjednoczą się, by go pokonać, Jurassic Ted będzie pogrążać krainę w zapomnieniu. Posiada również ciastka. Mrr, ciasteczka.
  • Tragodar
    • Tragodar przybył, aby ostrzec Bohaterów przed nieuchronnym powrotem Jurassic Teda, jego dawnego mistrza. Ponieważ jest on nieśmiertelny, jedyny sposób na pokonanie go to cofnięcie się w czasie i powstrzymanie przeklętego nekromanty przed stworzeniem go.  Bez wiedzy naszych bohaterów, prawdziwymi intencjami Tragodara były powrót i zniewolenie Jurassic Teda, zamiast użycie go do podbicia galaktyki i uczynienia ciasteczek nielegalnymi po wsze czasy i w całej przestrzeni.

[latest_posts category=”paladins” count=”6″]