League of Legends r.

Ornn – przeliczniki i ulepszenia

Czas poznać przeliczniki nowej postaci, Ornna - czy będzie idealnym tankiem, czy może squishy kowalem?

Statystyki ogólne

Na tą chwilę nie ma.

  • Prędkość ruchu: 335
  • Zasięg ataku: 175
  • Bazowe HP: 565,64
  • Przyrost HP: 85
  • Bazowa mana: —
  • Przyrost many: 45
  • Bazowa regeneracja many: —
  • Przyrost regeneracji many: —
  • Obrażenia ataku: 59,72
  • Przyrost obrażeń ataku: 3,5
  • Bazowa regeneracja HP: 1,436
  • Przyrost regeneracji HP: 0,12
  • Bazowy pancerz: 24,04
  • Przyrost pancerza: 3
  • Bazowa odporność na magię: 32,1
  • Przyrost prędkości ataku: 1,25

Umiejętności:

Pasyw: Żywa Kuźnia i Mistrz Rzemiosł

Żywa Kuźnia: Ornn może wydać złoto, aby wykuć dla siebie przedmioty w dowolnym momencie, gdy nie walczy. Dla wygody sugerowane przedmioty wyświetlają się w specjalnym menu. Ornn może również samodzielnie otworzyć sklep, aby stworzyć przedmiot.

Mistrz Rzemiosł: Ornn i członkowie jego drużyny mają dostęp do specjalnych ulepszeń wybranych przedmiotów ze sklepu. Każdy gracz może wybrać jedno z tych ulepszeń.

  • Infinity Edge -> Molten Edge
    • Koszt: +1000g
    • +30 AD
  • Trinity Force -> Trinity Fusion
    • Koszt: +1000g
    • +100 Zdrowia
    • +100 Many
    • +10 AD
    • +10% Attack Speed
    • +3% Movement speed
  • Abyssal Mask -> Infernal Mask
    • Koszt: +1000g
    • +200 Zdrowia
    • +35 MR
  • Rabadon’s Deathcap -> Rabadon’s Deathcrown
    • Koszt: +1000g
    • +55 AP
  • The Black Cleaver -> The Obsidian Cleaver 
    • Koszt: +1000g
    • +150 Zdrowia
    • +20 AD
  • Sunfire Cape -> Forgefire Cape
    • Koszt: +1000g
    • +200 HP
    • +30 Armor
  • Redemption -> Salvation
    • Koszt: +500g
    • +100 Zdrowia
    • +100% Bazowego Odnowienia Zdrowia
    • +50% Bazowego Odnowienia Many
  • LotIS -> Circlet of the Iron Solari 
    • Koszt: +500g
    • +20 Pancerza
    • +15 MR

Q: Wulkaniczna Wyrwa

Koszt many: 55/60/65/70/75
CD: 9/8,5/8/7,5/7

Ornn uderza w ziemię, tworząc rozpadlinę, która zadaje obrażenia 20/50/80/110/140 (+100% pełnego AD) fizyczne i spowalnia wrogów o 40/45/50/55/60% na 2 sek. Po krótkim opóźnieniu w docelowym miejscu pojawia się słup magmy, który przez 4 sekundy funkcjonuje jako mała ściana.

W: Ognisty Miech

Koszt many: 45/50/55/60/65
CD: 12/11/10/9/8

Ornn staje się niepowstrzymany, osłaniając się za (12% maks. zdrowia) na X sekund i buchając płomieniami. Zadają one obrażenia magiczne w wysokości 15/17,5/20/22,5/25% obecnego poziomu zdrowia przeciwnika (minimum 80/130/180/230/280). Wrogowie trafieni przez ostatni z płomieni stają się Krusi. Podstawowe ataki Ornna odrzucają Kruche cele.

Kruchość

Krusi wrogowie trafieni przez unieruchamiający efekt otrzymują dodatkowe obrażenia przez 6 sekund w wysokości części swojego maksymalnego zdrowia. Oprócz tego efekty unieruchamiające na Kruchych wrogach trwają o 30% dłużej i zadają 7-16% (oparte na poziomie Ornna) ich maksymalnego zdrowia, jako obrażenia magiczne

E: Żarliwa Szarża

Koszt many: 60
CD: 16/15/14/13/12

Ornn szarżuje, zadając obrażenia równe 20/40/60/80/100 (+ 40% pancerza)(+ 40% MR) mijanym wrogom. Gdy podczas szarży Ornn zderzy się z terenem, tworzy falę uderzeniową, która zadaje 40/80/120/160/200 (+40% pancerza)(+40% MR) fizycznych obrażeń i podrzuci przeciwników na 1 sekundę. Umiejętność ta niszczy elementy terenu stworzone przez gracza.

R: Zew Boga Kuźni

Koszt many: 100
CD: 150/115/80

W wybranym miejscu Ornn przyzywa potężnego żywiołaka ognia. Zbliża się on w jego kierunku z rosnącą prędkością. Wrogowie, których po drodze trafi, otrzymują obrażenia magiczne równe 125/175/225, są spowolnieni o 40/60/80% na 2 sekundy i stają się Krusi na 6 sekund.

Ornn może ponownie użyć tej umiejętności, aby zaszarżować. Jeśli podczas szarży trafi w żywiołaka, zmieni jego kierunek. Żywiołak ze zmienionym kierunkiem podrzuci trafionych wrogów, zadając im takie same obrażania jak wcześniej (125/175/225) i nakładając efekt Kruchości.