Statystyki ogólne
Na tą chwilę nie ma.
- Prędkość ruchu: 335
- Zasięg ataku: 175
- Bazowe HP: 565,64
- Przyrost HP: 85
- Bazowa mana: —
- Przyrost many: 45
- Bazowa regeneracja many: —
- Przyrost regeneracji many: —
- Obrażenia ataku: 59,72
- Przyrost obrażeń ataku: 3,5
- Bazowa regeneracja HP: 1,436
- Przyrost regeneracji HP: 0,12
- Bazowy pancerz: 24,04
- Przyrost pancerza: 3
- Bazowa odporność na magię: 32,1
- Przyrost prędkości ataku: 1,25
Umiejętności:
Pasyw: Żywa Kuźnia i Mistrz Rzemiosł
Żywa Kuźnia: Ornn może wydać złoto, aby wykuć dla siebie przedmioty w dowolnym momencie, gdy nie walczy. Dla wygody sugerowane przedmioty wyświetlają się w specjalnym menu. Ornn może również samodzielnie otworzyć sklep, aby stworzyć przedmiot.
Mistrz Rzemiosł: Ornn i członkowie jego drużyny mają dostęp do specjalnych ulepszeń wybranych przedmiotów ze sklepu. Każdy gracz może wybrać jedno z tych ulepszeń.
- Infinity Edge -> Molten Edge
- Koszt: +1000g
- +30 AD
- Trinity Force -> Trinity Fusion
- Koszt: +1000g
- +100 Zdrowia
- +100 Many
- +10 AD
- +10% Attack Speed
- +3% Movement speed
- Abyssal Mask -> Infernal Mask
- Koszt: +1000g
- +200 Zdrowia
- +35 MR
- Rabadon’s Deathcap -> Rabadon’s Deathcrown
- Koszt: +1000g
- +55 AP
- The Black Cleaver -> The Obsidian Cleaver
- Koszt: +1000g
- +150 Zdrowia
- +20 AD
- Sunfire Cape -> Forgefire Cape
- Koszt: +1000g
- +200 HP
- +30 Armor
- Redemption -> Salvation
- Koszt: +500g
- +100 Zdrowia
- +100% Bazowego Odnowienia Zdrowia
- +50% Bazowego Odnowienia Many
- LotIS -> Circlet of the Iron Solari
- Koszt: +500g
- +20 Pancerza
- +15 MR
Q: Wulkaniczna Wyrwa
Koszt many: 55/60/65/70/75
CD: 9/8,5/8/7,5/7
Ornn uderza w ziemię, tworząc rozpadlinę, która zadaje obrażenia 20/50/80/110/140 (+100% pełnego AD) fizyczne i spowalnia wrogów o 40/45/50/55/60% na 2 sek. Po krótkim opóźnieniu w docelowym miejscu pojawia się słup magmy, który przez 4 sekundy funkcjonuje jako mała ściana.
W: Ognisty Miech
Koszt many: 45/50/55/60/65
CD: 12/11/10/9/8
Ornn staje się niepowstrzymany, osłaniając się za (12% maks. zdrowia) na X sekund i buchając płomieniami. Zadają one obrażenia magiczne w wysokości 15/17,5/20/22,5/25% obecnego poziomu zdrowia przeciwnika (minimum 80/130/180/230/280). Wrogowie trafieni przez ostatni z płomieni stają się Krusi. Podstawowe ataki Ornna odrzucają Kruche cele.
Kruchość
Krusi wrogowie trafieni przez unieruchamiający efekt otrzymują dodatkowe obrażenia przez 6 sekund w wysokości części swojego maksymalnego zdrowia. Oprócz tego efekty unieruchamiające na Kruchych wrogach trwają o 30% dłużej i zadają 7-16% (oparte na poziomie Ornna) ich maksymalnego zdrowia, jako obrażenia magiczne
E: Żarliwa Szarża
Koszt many: 60
CD: 16/15/14/13/12
Ornn szarżuje, zadając obrażenia równe 20/40/60/80/100 (+ 40% pancerza)(+ 40% MR) mijanym wrogom. Gdy podczas szarży Ornn zderzy się z terenem, tworzy falę uderzeniową, która zadaje 40/80/120/160/200 (+40% pancerza)(+40% MR) fizycznych obrażeń i podrzuci przeciwników na 1 sekundę. Umiejętność ta niszczy elementy terenu stworzone przez gracza.
R: Zew Boga Kuźni
Koszt many: 100
CD: 150/115/80
W wybranym miejscu Ornn przyzywa potężnego żywiołaka ognia. Zbliża się on w jego kierunku z rosnącą prędkością. Wrogowie, których po drodze trafi, otrzymują obrażenia magiczne równe 125/175/225, są spowolnieni o 40/60/80% na 2 sekundy i stają się Krusi na 6 sekund.
Ornn może ponownie użyć tej umiejętności, aby zaszarżować. Jeśli podczas szarży trafi w żywiołaka, zmieni jego kierunek. Żywiołak ze zmienionym kierunkiem podrzuci trafionych wrogów, zadając im takie same obrażania jak wcześniej (125/175/225) i nakładając efekt Kruchości.