League of Legends r.

Opis zmian w patchu 7.4

Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do przeczytania nieoficjalnego opisu zmian w patchu 7.4!

ARURF

Podczas trwania aktualizacji 7.4 w grze pojawi się nowy tryb – ARURF! Jeżeli chcecie dowiedzieć się o nim więcej, zapraszamy tutaj – klik!

  • Ekran wczytywania i oczekiwania na grę:

arurf tło

  • Muzyka odtwarzana w poczekalni i wyborze bohatera:

Festival Queen Anivia

975 RP

anivia skin festival queen

anivia skin festival queenanivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen anivia skin festival queen

Zmiany balansu

Ryze

  • Fluktuacja Magii [E]
    • dodatkowe obrażenia z bonusowego efektu Overload [Q] zmniejszone do 40/50/60/70/80% z 40/55/70/85/100%

 

Cho’Gath

  • Uczta [R]
    • Przelicznik AP – 50%
    • Bonusowe zdrowie otrzymywane za jednego stacka zmniejszono do 80/110/140 z 80/115/150
    • Cho’Gath może otrzymać tylko 5 stacków z minionów i potworów w jungli
    • Może posiadać on teraz więcej niż 6 stacków – aż 10
    • Cho’Gath nie traci już połowy stacków po śmierci
    • Nie otrzymuje już 2 stacków po zabiciu bohatera
    • Zjedzenie miniona/potwora nie zwraca już połowy many i czasu odnowienia
    • Bonus 10% HP do zadawanych obrażeń

 

Jhin

  • Kurtyna [R]
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszony do 0,5 sekundy z 0,75 sekundy
    • Pułapka [E] może być atakowana z dalszej odległości

 

Nidalee

  • Pułapka [W] może być atakowana z dalszej odległości

 

Shaco

  • Zabawka niespodzianka [W]
    • Pułapka jest uruchamiana, gdy zostanie ujawniona przez ward lub trinket
  • Pułapki [W] i [R] mogą być teraz atakowane z dalszej odległości

 

Teemo

  • Trująca pułapka [R]
    • Grzybek może być teraz atakowany z dłuższego dystansu
    • Dodano wskaźnik dookoła grzybów – wrogowie go zobaczą, gdy grzybki zostaną ujawnione

 

Kindred

  • Kiedy Kindred mają mniej niż 3 staki, tylko krab może być ich celem.

 

Maokai

  • Mistyczne uderzenie [Q]
    • Koszt many zmieniony na 45 z 45/50/55/60/65
  • Rzut sadzonką [E]
    • Nie zadaje obrażeń podczas Q

 

Corki

  • Missile Barrage [R]
    • Bazowe obrażenia zmniejszone z 100/130/160 do 75/100/125
    • Skalowanie AD rakiet zmniejszono z 20/60/100% do 15/45/75%
    • Skalowanie AP rakiet zmniejszono z 30% do 20%
    • „a Big One”, czyli ulepszona rakietka zadaje teraz 100% zamiast 50% dodatkowych obrażeń

 

Katarina

  • Bazową odporność na magię zmniejszono z 34,1 do 32,1

Zmiany w masterkach

Bounty Hunter

  • Bonus do obrażeń za każdego zabitego bohatera został obniżony z 1,5% do 1%

Double Edge Sword

  • Zmieniono z [zadaje 5% dodatkowych obrażeń, przyjmujesz dodatkowe 2,5% obrażeń] na [zadaje 3% dodatkowych obrażeń, przyjmujesz dodatkowe 1,5% obrażeń]

2bl enged sword

Battle Trance

  • efekt zmniejszony z [5% przez 5 sekund] do [3% przez 3 sekundy]

battle trance

Merciless

  • Efekt zmniejszono z [1/2/3/4/5%] do [0,6/1,2/1,8/2,4/3%]

merciless

Meditation

  • Efekt zmniejszono z [0,3/0,6/0,9/1,2/1,5%] do [0,25/0,5/0,75/1/1,25%]

meditation

Precision

  • Lethality: zmiana z [1,7/3,4/5,1/6,8/8,5] na [1,2/2,4/3,6/4,8/6]
  • Penetracja Magii: zmiana z:
    • Podstawowej: [0,6/1,2/1,8/2,4/3] na [0,3/0,6/0,9/1,2/1,5]
    • Na poziom: [0,06/0,12/0,18/0,24/0,3] na [0,05/0,10/0,15/0,2/0,25]

precision

Fearless

  • Zyskiwany armor i odporność na magię na poziom zmniejszony z 2 do 1,5

fearless

Zmiany w kluczach

Warlord’s Bloodlust

  • Kradzież życia wrogów bazowana na brakującym zdrowiu zmniejszona do 15% z 20%

Fervor of Battle

  • Wydłużono czas utrzymywania się stacków na celu do 8 z 6 sekund

 

Zmiany w przedmiotach

Black Cleaver

  • Zdrowie zwiększono z 300 do 400
  • AD zmniejszono z 50 do 40
  • Koszt obniżono z 3100 do 3050
  • Zmiana “przepisu”:

black cleaver zmiana

Giant Slayer

  • Unikalny pasyw:
    • Efekt zmieniono z [1% obrażeń na 50 zdrowia, maksymalnie 500 różnicy zdrowia] na [1% obrażeń na 100 zdrowia, maksymalnie 1 000 różnicy zdrowia]

Knight’s Vow

  • Armor zwiększono z 20 do 40
  • Unikalny pasyw:
    • dodatkowy armor zmniejszono z 40 do 20
  • Zmiana “przepisu”:

zmiany kings vow

Last Whisper

  • AD zmniejszono do 10 z 25
  • Penetrację pancerza zwiększono do 45% z 30%
  • Zmieniono “przepis”:

zmiany last whisper

Lord Dominik’s Regards

  • Unikalny pasyw:
    • Efekt zmieniono z [1,5% obrażeń na 50 zdrowia, maksymalnie 500 różnicy zdrowia] na [1,5% obrażeń na 100 zdrowia, maksymalnie 1 000 różnicy zdrowia]

Youmuu’s Ghostblade

  • Lethality zmniejszono z 20 do 15

Duskblade of Draktharr

  • Unikalny pasyw – Blackout
    • Ujawnia, ale nie wyłącza już okolicznych wardów i pułapek

Control Ward, Oracles Alteration, Sweeping Lens

  • Nie wyłączają już pułapek (Jhin, Nida, Shaco, Teemo) – ich użycie jedynie je ujawnia.

 

Zmiany w doświadczeniu

Bonus dla drużyny: Dodatkowa premia do doświadczenia za zabicia i asysty zależy od tego, jak daleko w tyle za swoim zespołem jesteś.

  • Bonus zaczyna działać wtedy gdy jesteś jeden poziom niżej niż Twoja drużyna.
  • Dwa poziomy niżej otrzymujesz ~25% bonusowego XP za zabicia i asysty. Bonus osiąga wartość maksymalną przy czterech poziomach niżej, co daje dodatkowe ~60% XP.
  • Ustawiamy limit na ~60%, by zapobiec ekstremalnie szybkiemu wbijaniu poziomów.

Bonus dla graczy “w tyle”: Jeżeli zabijemy lub asystujemy w zabójstwie dostajemy dodatkowe ~10% expa, jeżeli jesteśmy cztery poziomy za przeciwnikiem.

Inne

  • Dodano kwestie dot. wcześniejszego poddawania się:

game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_blue
“Early surrender vote wasn’t unanimous for Blue Team @[email protected] / @[email protected]

game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_red
“Early surrender vote wasn’t unanimous for Red Team @[email protected] / @[email protected]

game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_YourTeam
“Early surrender vote wasn’t unanimous for your team @[email protected] / @[email protected]

game_announcement_OnUnanimousSurrenderVoteStart
“@srctr [email protected] has started an early surrender vote. Early surrenders must be unanimous. Type /surrender or /nosurrender.”

  • Złoto zyskane za wzięcie pierwszej wieży zmniejszone z 400 do 300
  • Dodano emotikonę URF-a:


  • Dodano nowe ikony:
    • 250RP

LPL ikona

LPL ikona

 

 

 

anivia ikona festival queen

  • Wszystkie yordle posiadają teraz cztery palce. Kilka przykładów:

corki w grze

kennen in game

lulu in game

Galeria – klik!

Jak oceniacie powyższe zmiany? Ktoś zasługuje na osłabienie? Może cały czas czekacie na wzmocnienie Waszej ulubionej postaci? Koniecznie napiszcie w komentarzach!