ARURF
Podczas trwania aktualizacji 7.4 w grze pojawi się nowy tryb – ARURF! Jeżeli chcecie dowiedzieć się o nim więcej, zapraszamy tutaj – klik!
- Ekran wczytywania i oczekiwania na grę:
- Muzyka odtwarzana w poczekalni i wyborze bohatera:
Festival Queen Anivia
975 RP
Zmiany balansu
Ryze
- Fluktuacja Magii [E]
- dodatkowe obrażenia z bonusowego efektu Overload [Q] zmniejszone do 40/50/60/70/80% z 40/55/70/85/100%
Cho’Gath
- Uczta [R]
- Przelicznik AP – 50%
- Bonusowe zdrowie otrzymywane za jednego stacka zmniejszono do 80/110/140 z 80/115/150
- Cho’Gath może otrzymać tylko 5 stacków z minionów i potworów w jungli
- Może posiadać on teraz więcej niż 6 stacków – aż 10
- Cho’Gath nie traci już połowy stacków po śmierci
- Nie otrzymuje już 2 stacków po zabiciu bohatera
- Zjedzenie miniona/potwora nie zwraca już połowy many i czasu odnowienia
- Bonus 10% HP do zadawanych obrażeń
Jhin
- Kurtyna [R]
- Czas trwania spowolnienia zmniejszony do 0,5 sekundy z 0,75 sekundy
- Pułapka [E] może być atakowana z dalszej odległości
Nidalee
- Pułapka [W] może być atakowana z dalszej odległości
Shaco
- Zabawka niespodzianka [W]
- Pułapka jest uruchamiana, gdy zostanie ujawniona przez ward lub trinket
- Pułapki [W] i [R] mogą być teraz atakowane z dalszej odległości
Teemo
- Trująca pułapka [R]
- Grzybek może być teraz atakowany z dłuższego dystansu
- Dodano wskaźnik dookoła grzybów – wrogowie go zobaczą, gdy grzybki zostaną ujawnione
Kindred
- Kiedy Kindred mają mniej niż 3 staki, tylko krab może być ich celem.
Maokai
- Mistyczne uderzenie [Q]
- Koszt many zmieniony na 45 z 45/50/55/60/65
- Rzut sadzonką [E]
- Nie zadaje obrażeń podczas Q
Corki
- Missile Barrage [R]
- Bazowe obrażenia zmniejszone z 100/130/160 do 75/100/125
- Skalowanie AD rakiet zmniejszono z 20/60/100% do 15/45/75%
- Skalowanie AP rakiet zmniejszono z 30% do 20%
- „a Big One”, czyli ulepszona rakietka zadaje teraz 100% zamiast 50% dodatkowych obrażeń
Katarina
- Bazową odporność na magię zmniejszono z 34,1 do 32,1
Zmiany w masterkach
Bounty Hunter
- Bonus do obrażeń za każdego zabitego bohatera został obniżony z 1,5% do 1%
Double Edge Sword
- Zmieniono z [zadaje 5% dodatkowych obrażeń, przyjmujesz dodatkowe 2,5% obrażeń] na [zadaje 3% dodatkowych obrażeń, przyjmujesz dodatkowe 1,5% obrażeń]
Battle Trance
- efekt zmniejszony z [5% przez 5 sekund] do [3% przez 3 sekundy]
Merciless
- Efekt zmniejszono z [1/2/3/4/5%] do [0,6/1,2/1,8/2,4/3%]
Meditation
- Efekt zmniejszono z [0,3/0,6/0,9/1,2/1,5%] do [0,25/0,5/0,75/1/1,25%]
Precision
- Lethality: zmiana z [1,7/3,4/5,1/6,8/8,5] na [1,2/2,4/3,6/4,8/6]
- Penetracja Magii: zmiana z:
- Podstawowej: [0,6/1,2/1,8/2,4/3] na [0,3/0,6/0,9/1,2/1,5]
- Na poziom: [0,06/0,12/0,18/0,24/0,3] na [0,05/0,10/0,15/0,2/0,25]
Fearless
- Zyskiwany armor i odporność na magię na poziom zmniejszony z 2 do 1,5
Zmiany w kluczach
Warlord’s Bloodlust
- Kradzież życia wrogów bazowana na brakującym zdrowiu zmniejszona do 15% z 20%
Fervor of Battle
- Wydłużono czas utrzymywania się stacków na celu do 8 z 6 sekund
Zmiany w przedmiotach
Black Cleaver
- Zdrowie zwiększono z 300 do 400
- AD zmniejszono z 50 do 40
- Koszt obniżono z 3100 do 3050
- Zmiana “przepisu”:
Giant Slayer
- Unikalny pasyw:
- Efekt zmieniono z [1% obrażeń na 50 zdrowia, maksymalnie 500 różnicy zdrowia] na [1% obrażeń na 100 zdrowia, maksymalnie 1 000 różnicy zdrowia]
Knight’s Vow
- Armor zwiększono z 20 do 40
- Unikalny pasyw:
- dodatkowy armor zmniejszono z 40 do 20
- Zmiana “przepisu”:
Last Whisper
- AD zmniejszono do 10 z 25
- Penetrację pancerza zwiększono do 45% z 30%
- Zmieniono “przepis”:
Lord Dominik’s Regards
- Unikalny pasyw:
- Efekt zmieniono z [1,5% obrażeń na 50 zdrowia, maksymalnie 500 różnicy zdrowia] na [1,5% obrażeń na 100 zdrowia, maksymalnie 1 000 różnicy zdrowia]
Youmuu’s Ghostblade
- Lethality zmniejszono z 20 do 15
Duskblade of Draktharr
- Unikalny pasyw – Blackout
- Ujawnia, ale nie wyłącza już okolicznych wardów i pułapek
Control Ward, Oracles Alteration, Sweeping Lens
- Nie wyłączają już pułapek (Jhin, Nida, Shaco, Teemo) – ich użycie jedynie je ujawnia.
Zmiany w doświadczeniu
Bonus dla drużyny: Dodatkowa premia do doświadczenia za zabicia i asysty zależy od tego, jak daleko w tyle za swoim zespołem jesteś.
- Bonus zaczyna działać wtedy gdy jesteś jeden poziom niżej niż Twoja drużyna.
- Dwa poziomy niżej otrzymujesz ~25% bonusowego XP za zabicia i asysty. Bonus osiąga wartość maksymalną przy czterech poziomach niżej, co daje dodatkowe ~60% XP.
- Ustawiamy limit na ~60%, by zapobiec ekstremalnie szybkiemu wbijaniu poziomów.
Bonus dla graczy “w tyle”: Jeżeli zabijemy lub asystujemy w zabójstwie dostajemy dodatkowe ~10% expa, jeżeli jesteśmy cztery poziomy za przeciwnikiem.
Inne
- Dodano kwestie dot. wcześniejszego poddawania się:
game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_blue
“Early surrender vote wasn’t unanimous for Blue Team @ForVotes@ / @AgainstVotes@.”game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_red
“Early surrender vote wasn’t unanimous for Red Team @ForVotes@ / @AgainstVotes@.”game_announcement_OnUnanimousSurrenderFailedVotes_YourTeam
“Early surrender vote wasn’t unanimous for your team @ForVotes@ / @AgainstVotes@.”game_announcement_OnUnanimousSurrenderVoteStart
“@srctr name@ has started an early surrender vote. Early surrenders must be unanimous. Type /surrender or /nosurrender.”
- Złoto zyskane za wzięcie pierwszej wieży zmniejszone z 400 do 300
- Dodano emotikonę URF-a:
- Dodano nowe ikony:
- 250RP
- Wszystkie yordle posiadają teraz cztery palce. Kilka przykładów:
Galeria – klik!
Jak oceniacie powyższe zmiany? Ktoś zasługuje na osłabienie? Może cały czas czekacie na wzmocnienie Waszej ulubionej postaci? Koniecznie napiszcie w komentarzach!