League of Legends r.

Opis zmian w patchu 7.11

W nocy z 31 maja na 1 czerwca wejdzie na serwery live aktualizacja 7.11. W tym artykule dowiecie się, co będzie zmienione!

Nowy Tryb

Niszczące Boty Zagłady

  • Tryb Niszczące Boty Zagłady będzie dostępny przez następny weekend

Nowe skórki

Checmtechowy Tryndamere

975 RP

10 banów

  • W najbliższym tygodniu na serwery Live będzie dodany system 10 banów, zaczynając od Ameryki Północnej

 

Reworki

Rek’Sai

  • Podstawowe Statystyki
    • Przyrost zdrowia zmniejszony z 90 na 85
  • Furia Xer’Sai [P]
    • Furia zwiększa się teraz od 25 jednostek za wszystkie ataki i umiejętności podczas wynurzenia
    • Maksymalna regeneracja zdrowia zmieniona z 25-450 jednostek w ciągu 5 sekund na 20-190 w ciągu 3 sekund
  • Gniew Królowej [Q]
    • Obrażenia zmienione z 15/25/35/45/55 pkt  (+0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) na 15/20/25/30/35 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Drapieżnica [Zanurzone Q]
    • [Nowość] Dodatkowe skalowanie w postaci 0,4 dodatkowego AD
    • Rodzaj obrażeń zmieniony na fizyczne
  • Wynurzenie [Zanurzone W]
    • Obrażenia podstawowe zmienione z 40/80/120/160/200 pkt na  50/65/80/95/110 pkt
    • Od teraz podrzuca tylko główny cel na 1 sekundę, reszta jednostek odrzucona jest na 250 jednostek
    • Tylko główny cel otrzymuje niewrażliwość na podrzucenia
    • Czas działania niewrażliwości jest równy teraz 10 sekund na wszystkich poziomach
    • Rek’Sai od teraz może atakować rośliny, kiedy jest zanurzona
  • Ukąszenie Furii [E]
    • [Usunięto] Obrażenia nie skalują się dłużej z poziomem furii Rek’Sai
    • Nadal zadają zwiększone obrażenia na maksymalnym poziomie furii
    • Obrażenia zmienione z 80/90/100/110/120% całkowitych obrażeń od ataku na 50/60/70/80/90 pkt. (+ 0,85 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
  • Tunel [Zanurzone E]
    • Czas odnowienia zmieniony z 26/24/22/20/18 sek. na 26/23/20/17/14 sek.
    • Czas między kolejnymi wejściami w ten sam tunel zmieniony z 10/9/8/7/6 sek. na 10/8/6/4/2 sek.
  • [NowośćPośpiech Pustki [R]
    • Rek’Sai biernie oznacza wrogich bohaterów, których zrani, jako Zwierzynę na 5 sek.
    • Rek’Sai obiera za cel wybraną Zwierzynę, zakopując się po 0,35 sek. rzucania, a następnie wyskakując spod ziemi i rzucając się na cel po kolejnych 0,75 sek.
    • Rek’Sai nie można powstrzymać podczas skoku oraz gdy rzuca się na cel.
    • 100/250/400 pkt. (+1,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) (+20/25/30% brakującego zdrowia celu)
    • Czas odnowienia w wysokości 100/80/60 sek.
    • Zasięg 1500 jednostek

 

Kindred

  • Podstawowe Statystyki
    • Przyrost obrażeń zwiększono z 1,7 na 2,26
  • [Aktualizacja] Znak Wiecznych Łowców [P]
    • [Usunięto] Podstawowe ataki Kindred nie zadają już obrażeń związanych z procentem aktualnego zdrowia celu w zależności od ładunków umiejętności biernej.
    • [Nowość] Podstawowe ataki Kindred i Narastający Strach zyskują 75 jedn. zasięgu przy 4 ładunkach, plus 25 jedn. zasięgu co każde kolejne 4 ładunki.
    • [Nowość] Ładunki wzmacniają podstawowe umiejętności Kindred:
      • Q — Taniec Strzał: Dodatkowa prędkość ataku zwiększa się o kolejne 5% za każdy ładunek. (Nie zwiększa już podstawowych obrażeń).
      • W — Wilczy Szał: Obrażenia od aktualnego zdrowia celu zwiększają się o dodatkowe 0,5% za każdy ładunek.
      • E — Narastający Strach: Obrażenia od brakującego zdrowia zwiększają się o dodatkowe 0,5% za każdy ładunek.
  • Taniec Strzał [Q]
    • [Nowość] Teraz daje 10% prędkości ataku na 4 sek. przy rzuceniu, plus dodatkowe 5% za każdy ładunek Znaku Wiecznych Łowców.
    • [Usunięto] Ładunki Znaku Wiecznych Łowców nie zwiększają już obrażeń Tańca Strzał.
    • Skalowanie zmienione z 0,2 całkowitych obrażeń na 0,65 dodatkowych obrażeń od ataki
    • Szybkość doskoku zwiększona z 400 na 500 jednostek
  • Wilczy Szał [W]
    • [Nowość] Można rzucać wszędzie w promieniu 500 jednostek. Rozmiar obszaru bez zmian
    • [Nowość] Ataki Wilka zadają dodatkowe obrażenia równe 1,5% aktualnego zdrowia celu plus dodatkowe 0,5% za każdy ładunek Znaku Wiecznych Łowców.
    • Skalowanie zmieniona z 0,4 całkowitych obrażeń na 0,2 dodatkowych obrażeń od ataku
    • Zmieniono obrażenia na magiczne
  • Narastający Strach [E]
    • [Nowość] Obrażenia od brakującego zdrowia w wysokości 8% brakującego zdrowia celu plus dodatkowe 0,5% za każdy ładunek Znaku Wiecznych Łowców.
    • [Usunięto] Nie zadaje już obrażeń równych 5% maksymalnego zdrowia celu.
    • Podstawowe obrażenia zmienione z 40/75/110/145/180 pkt. na 40/60/80/100/120 pkt.
    • Skalowanie zmienione z 0,2 całkowitego AD na 0,8 dodatkowego AD
    • Zasięg zwiększony z 1600 na 2000 jednostek
    • Ataki Wilka trafiają krytycznie cele, które mają mniej niż 15% zdrowia, zadając 50% dodatkowych obrażeń. Próg wzrasta o 0,5% zdrowia za każdy 1% szansy na trafienie krytyczne (maksymalnie 65% zdrowie przy 100% szansy na trafienie krytyczne).

 

Malzahar

  • [Aktualizacja] Rój z Pustki [W]
    • Koszt many zwiększony z 40 pkt. many na 40/45/50/55/60 pkt. many
    • Czas odnowienia trwa 8 sekund
    • [Usunięto] Malzahar nie zyskuje już ładunku co 20/19/18/17/16 sek.
    • [Nowość] Malzahar zyskuje ładunek Rozrostu Roju, gry użyje innej umiejętności
    • Malzahar przywołuje Pusklę, plus dodatkowe Pusklę za każdy ładunek Rozrostu Roju (maks. 3 przy każdym rzuceniu).
    • [Usunięto] Pusklęta nie mogą tworzyć innych Puskląt
  • Statystyki Puskląt
    • Obrażenia od ataku zmienione z 30/35/40/45/50 pkt. (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) na 5-64,5 pkt. (na poziomach 1-18)
    • Dodatkowe obrażenia zmienione z 10/15/20/25/30 pkt. (+0,2 pkt. mocy umiejętności) na 12/14/16/18/20 pkt. (+0,2 pkt. mocy umiejętności) (+0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)
    • Prędkość ataku zwiększona z 0,665 jedn. na wszystkich poziomach na 0,665-0,891 jedn. (na poziomach 1-18)
    • Wszystkie obrażenia od teraz są magiczne
      Czas działania skrócony z 12 sek. do 8/8/9/9/10 sek.
    • Zdrowie zmienione z 3 pkt., traktowanych jak zdrowie totemów do 65-201 pkt. (na poziomach 1-18), traktowanych jak normalne zdrowie
    • Pancerz zmieniony z 30 pkt., bez znaczenia ze względu na mechanikę zdrowia totemów do 16-50 pkt. (na poziomach 1-18)
    • Odporność na magię zmniejszona z 50 pkt., bez znaczenia ze względu na mechanikę zdrowia totemów 8-25 pkt. (na poziomach 1-18)
    • Pusklęta giną od razu, kiedy otrzymają obrażenia od wieży, bądź podstawowych ataków postaci
    • Wszystkie pozostałem źródła obrażeń zadają Pusklętą normalne obrażenia
    • Złoto za zabicie zmniejszone z 5 szt. na 2 szt
  • Zew Pustki [Q]
    • Czas rzucenia zmniejszony z 0,5 do 0,25 sekundy
    • Opóźnienie po wystrzeleniu zwiększone do 0,4 sekundy
    • Zwiększono skalowanie z 0,7 AP na 0,8 AP
  • Złowieszcze Wizje [E]
    • Skalowanie zwiększone z 0,7 AP na 0,8 AP
  • Uścisk Piekieł [R]
    • [Nowość] 125/250/375 pkt. (+1,15 pkt. mocy umiejętności) stałych obrażeń magicznych
    • Obrażenia od Strefy Nicości zmienione z 5/35/45% (+7,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu na 10/15/20% (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

 

Zmiany Balansu

Ahri

  • Ogniki [W]
    • Skalowanie za każdego ognika zmienione z 0,4 na 0,3 mocy umiejętności
    • Maksymalne skalowanie przeciwko temu samemu celowi zmienione z 0,64 na 0,48 AP
  • Urok [E]
    • Skalowanie zmienione z 0,5 na 0,6 AP
  • Widmowa Szarża [R]
    • Przelicznik AP zmieniony z 0,3 na 0,25

Caitlyn

  • Podstawowe statystyki
    • Podstawowa prędkość ataku zmieniona z 0.568 na 0.543
    • Dodatkowa prędkość ataku co poziom zmieniona z 10% na 15%
  • W głowę [P]
    • Huragan Runaana nie daje już ładunków W Głowę

Dr. Mundo

  • Podstawowe statystyki
    • Przyrost obrażeń od ataku zmieniona z 3 pkt na 3,5 pkt
  • Agonia Ognia [W]
    • Obrażenia zwiększone z 35/50/65/80/95 na 40/55/70/85/100

Lee Sin

  • Osłona [W]
    • “Rzucenia mogą być teraz buforowane podczas stawiania totemów, dzięki czemu Lee Sin będzie mógł szybko umieszczać i doskakiwać do totemów przy dużym opóźnieniu”
    • “Nie działa już z ustawieniem szybkiego rzucenia na siebie. Przywrócimy tę funkcjonalność w jednym z przyszłych patchów”

Lucian

  • Przebijające Światło [Q]
    • Koszt many zwiększony z 50/55/60/65/70 na 50/60/70/80/90

Malphite

  • Wstrząśnienie Ziemi [E]
    • Skalowanie z pancerzem zmienione z 0,3 na 0,4

Maokai

  • Wyssanie Magii [P]
    • Czas Odnowienia zmieniony z 30/25/20 na poziomach 1/9/15 na 30/25/20 na poziomach 1/6/11
    • Podstawowe leczenie zmniejszone z 10/30/50/70/90/110/130 na 5/15/35/45/55/65
    • Procentowe leczenie zwiększone z 4,5/5,5/6,5/7,5/8,5/9,5/10,5% na 6/7,5/9/10/11/12/13% maksymalnego zdrowia Maokaia
  • Rzut Sadzonka [E]
    • Zmniejszona obrażenia z 2% maksymalnego zdrowia celu na 1% za każde 100 AP
    • Prędkość ruchu sadzonek zmieniona z 425 + 2,5 za każdy poziom Maokaia na 400 jednostek, zmienione w zależności od butów Maokaia
      • Buty Szybkości 425 jednostek
      • Większość butów 445 jednostek
      • Buty Prędkości i Buty Mobilności 460 jednostek
    • Obrażenia sadzonek z zarośli zmienione ze 100% przy wybuchu + 2 draśnięcia po 50% na 67 % zarówno po wybuchu, jak i przy draśnięciach (całkowite obrażenia bez zmian)
    • Czas trwania sadzonek w zarośli zmieniony z 30/40/50/70 sekunda na 30 (+2,5% dodatkowego zdrowia Maokaia) sekund

Renekton

  • Wszystkie zmiany z patchów 7.9 oraz 7.10 zostały cofnięte

Sion

  • Kuźnia Dusz [W]
    • Czas odnowienia zmniejszony z 13 na 11 sekund
    • Skalowanie tarczy zwiększone z 6/7/8/9/10% maksymalnego zdrowia Siona na 8/9/10/11/12% maksymalnego zdrowia Siona

Syndra

  • Siła Woli [W]
    • Obszar działania zmieniony z 275 na 225 jednostek

Yasuo

  • Nawałnica Stali [Q]
    • Czas trwania ładunków zmniejszony z 10 sekund na 6 sekund

Zac

  • Ogólne
    • Próg zdrowia, przy którym Zac bardziej piszczy, został obniżony
  • Elastyczna Proca [E]
    • Wskaźnik ostrzegająca pojawia się 1 sekundę przed wylądowaniem Zaca

Przedmioty

Maska Otchłani

  • Zmieniono nazwę z Berło Otchłani na Maska Otchłani

Całun Banshee

  • Koszt zwiększony z 2700 na 3000 szt. złota
  • Odporność na magię zwiększona z 45 na 60

Ostrze Zniszczonego Króla

  • Kradzież życia zmieniona z 15% na 12%

Anioł Stróż

  • Zmieniona ikonka

Tabi Ninja

  • Redukcja obrażeń od podstawowych obrażeń zmieniona z 12% na 10%

Medalion Nomada

  • Koszt zmieniony o 25 sztuk złota, tak samo jak koszt  Talizmanu Wstapienia oraz  Oka Oazy

Różne

Śledzenie zabitych stwórów

  • Następujące jednostki nie zwiększają już liczby zabitych stworów
    • Pająki Elise
    • Wieżyczki Heimerdingera (nie uwzględniając jego ulepszonej wieżyczki)
    • Macki Illaoi
    • Pusklęta Malzahara
    • Pułapki Shaco
    • Ghule Yoricka
    • Rośliny Zyry

Pozwolenie na zapraszanie do poczekalni

  • Od teraz zaproszony gracz od razu dostaje możliwość zapraszania innych graczy, jednak właściciel lobby może to uprawnienie odebrać

Boty

  • Średniozaawansowane boty zostały dodane na Twisted Treeline

Aktualizacja skórki Lee Sin Smocza Pięść

  • Smok na plecach na portrecie zmienił kolor na złoty, jednak w grze jest nadal czerwony. Zmienia kolor na złoty tylko podczas użycia Smoczego Gniewu [R]