League of Legends r.

Opis zmian aktualizacji 7.8

Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do zapoznania się ze zmianami, które nam oferuje!

Nowi bohaterowie

Xayah i Rakan


Xayah

Buntowniczka

Umiejętności – klik!

Przeliczniki – klik!

XAYAH

Głos


Rakan

Uwodziciel

Umiejętności – klik!

Przeliczniki – klik!

rakan

Głos


Nowe skórki

Cosmic Dusk Xayah

1350RP

Cosmic Dusk Xayah

Cosmic Dusk Xayah

Cosmic Dawn Rakan

1350 RP

cosmic dawn rakan

cosmic dawn rakan

Conqueror Karma

975 RP

Conqueror Karma

Conqueror Karma

Cosmic Blade Master Yi

1350 RP

Cosmic Blade Master Yi splash art

Conqueror Ward

640 RP



Zmiany balansu

Bohaterowie

Amumu

  • Despair [W]
    • Cursed Touch [Bierna]
    • Efekt zmniejszony z 15 do 8%
    • Obrażenia nie są już redukowane przez odporność wrogów
    • Skalowanie AP zwiększono z [1% na 100 AP] do [2% na 100 AP]

Aatrox

  • Blood Well [bierna]
    • Hellbent można teraz odświeżyć na stworach w dżungli
  • Blood Thirst / Blood Price [W]
    • Leczenie zwiększono z 5% do 6.5% brakującego zdrowia

Nautilus

  • Przyrost regeneracji many co poziom zmniejszony z 0,14 do 0,10
  • Riptide [E]
    • Koszt many zwiększono z [40/50/60/70/80] do [50/60/70/80/90]

Malzahar

  • Bazowy armor zmniejszono z 20 do 18
  • Zdrowie voidlingów zmniejszono z 3 do 2
  • Złoto za zabicie voidlinga Malzahara zmniejszono z 10 do 5 sztuk

Shen

  • Twilight Assault [Q]
    • Usunięto dodatkowe obrażenia przeciwko jednostkom, które nie są bohaterami
  • Shadow Dash [E]
    • Koszt energii zmniejszono z 180 do 150
    • Zwiększono zasięg (szerokość)
  • Stand United [R]
    • Bazową wartkość tarczy zmniejszono z 250/550/850 do 175/350/525
    • Tarcza skaluje się teraz wraz z brakującym zdrowiem jednostki, na której używamy umiejętności (bazowa wartość wzrosła do 160%) (280/560/840)
    • Czas odnowienia zwiększono z 180/150/120 do 200/180/160

Udyr

  • Tiger Stance [Q]
    • Zmiana kosztu many z [47/44/41/38/35] na 50 na każdym poziomie
    • [Nowość!] Wymagana mana zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy Udyr zdobywa poziom
    • Podstawowe ataki nie zadają już dodatkowych obrażeń fizycznych (15% AD)
    • Dodatkowe obrażenia przeciwko obijanej jednostce następują po pierwszym podstawowym ataku, oraz przy każdym trzecim kolejnym
    • Bazowe obrażenia przeciwko obijanej jednostce zmieniono z [30/80/130/180/230] na [30/60/90/120/150]
    • [Nowość!] Jeżeli jednostka ma na sobie nałożony efekt Tiger Strike, kolejne nałożenie zada obrażenia natychmiastowo
    • Aktyw: Prędkość ataku zwiększa się o [30/40/50/60/70%] na 5 sekund
  • Turtle Stance [W]
    • Zmiana kosztu many z [47/44/41/38/35] na 50 na każdym poziomie
    • [Nowość!] Wymagana mana zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy Udyr zdobywa poziom
    • Trwały efekt zmieniono z [10/12/14/16/18% kradzieży życia] na [“Pierwszy podstawowy atak i każdy trzeci kolejny leczy Udyra za (2.5% jego maksymalnego zdrowia), zwiększa się o 1% za każdy procent jego brakującego zdrowia”]
  • Bear Stance [E]
    • Zmiana kosztu many z [47/44/41/38/35] na 50 na każdym poziomie
    • [Nowość!] Wymagana mana zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy Udyr zdobywa poziom
  • Phoenix Stance [R]
    • Zmiana kosztu many z [47/44/41/38/35] na 50 na każdym poziomie
    • [Nowość!] Wymagana mana zmniejsza się o 1 za każdym razem, gdy Udyr zdobywa poziom

Lissandra

  • Iceborn [Bierna]
    • Cooldown zmieniono na 18 sekund z 18/15/12/9
  • Ice Shard [Q]
    • AP ratio zmieniono z 65 na 70%

Howling Abyss

  • Nowość! Aura: śmierć miniona przeciwnika dodaje Ci dodatkowe 3 złota,
  • Zmiany dot. minionów na mapie Howling Abyss zostały zaktualizowane do tych panujących aktualnie na Summoner’s Rift.
  • Wartość leczenia na sojuszniczych bohaterach zmnieszono o 50%
  • Fale stworów:
    • Miniony pojawiają się 15 sekund wsześniej (start – 45 sekunda)
    • Cannon pojawia się w pierwszej fali stworów
    • Cannon pojawia się od teraz w każdej fali, zamiast w co trzeciej
    • Fale pojawiają się teraz co 25 sekund

Twisted Treeline

  • Czas odrodzenia
    • Jest wyższy wcześniej, a niższy w późniejszej fazie gry
  • Doświadczenie
    • Im więcej masz doświadczenia niż twój przeciwnik, tym mniej go otrzymujesz
  • Wieże nexusowe
    • Prędkość ataku zmniejszono z 2.5 do 2
  • Boss
    • Bazowe zdrowie zmniejszono z 5500 do 4500

Inne

  • Dodano nowe narzędzie hextech:

  • Dodano ikony związane z nachodzącymi skórkami:

ikona Kassadin

ikona Master Yi

ikona Xayah Rakan

ikona kosmos

  • Dodano ikony związane z MSI 2017:

  • Dodano emotki związane z MSI 2017:

  • Dodano banery związane z MSI 2017:

Galeria banerów – klik!