Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do zapoznania się ze zmianami, które nam oferuje!
- 21 marca – Dreadnova Darius, God Fist Lee Sin, nowe splash arty Karmy
- 22 marca – Nowy splash art, ikony i zmiany balansu
- 23 marca – Rework Amumu
- 24 marca – Nowy ekran logowania i zmiany balansu
- 27 marca – Nowe ikony, zmiany Lissandry przywrócone
- 29 marca – All Random Summoner’s Rift i zmiany balansu
Nowy tryb
All Random Summoner’s Rift
Informacje dot. nadchodzącego trybu – klik!
Nowe skórki
Dreadnova Darius
10 gemstone’ów – warsztat Hextech
God Fist Lee Sin
1820 RP
Kwestie:
God Fist Ward
750 RP
Aktualizacja splash artów
Sun Goddess Karma
Sakura Karma
Traditional Karma
Order of the Lotus Karma
Nowy ekran logowania
Zmiany balansu
Bohaterowie
Lux
- Final Spark [R]
- Po zabiciu jednostki za pomocą tej umiejętności zmniejszany jest jej czas odnowienia o [10/30/50%]
Bard
- Traveler’s Call [bierna]
- Bard zyskuje teraz dodatkowe obrażenia i jeszcze bardziej spowalnia wrogów za każdego złapanego Meepa:
- 10 – +25 AD
- 15 – atak obszarowy
- […]
- Bard zyskuje teraz dodatkowe obrażenia i jeszcze bardziej spowalnia wrogów za każdego złapanego Meepa:
Alistar
- Triumphant Roar [bierna]
- od teraz leczy wszystkich pobliskich sojuszników
- Trample [E]
- Czas odnowienia zmniejszony z [16/15.5/15/14.5/14] na [12/11.5/11/10.5/10]
- Dodatkowo, bazowe obrażenia zyskiwane co poziom zwiększone z [40+ 10 co poziom] na [40+15 na poziom]
Volibear
- Thunder Claws [R]
- od teraz może razić do ośmiu pobliskich wrogów
Talon
- Noxian Diplomacy [Q]
- obrażenia zmieniono na [60/85/110/135/160] z [80/100/120/140/160]
Kassadin
- Force Pulse [E]
- Czas odnowienia zwiększono z 4 do 5 sekund
- Riftwalk [R]
- przelicznik AP zwiększono z 20% do 30%
Jarvan IV
- Golden Aegis [W]
- Bazowe obrażenia zmieniono z [50/80/110/140/170] na [65/90/115/140/165]
- Skalowanie tarczy zmieniono z [20/40/60/80/100] na [2/2.5/3/3.5/4% maksymalnego zdrowia Jarvana]
Camille
- Tactical Sweep [W]
- nie leczy po uderzeniu miniona lub stwora z drugiej połowy umiejętności
- The Hextech Ultimatum [R]
- Czas trwania umiejętności zmniejszono z 4 sekund do 2,5/3,25/4 sekund
Nunu
- Bazową regenerację zdrowia zmniejszono z 1,678 do 1,4
- Bazowe zdrowie zmniejszono z 598,28 do 575
- Visionary [P]
- “Po pięciu autoatakach następne użycie umiejętności Nunu będzie darmowe, a jej efekt zostanie ulepszony do następnego poziomu:
- Consume: +160 obrażeń i +50 leczenia
- Blood Boil: +1% prędkości poruszania się i +5% prędkości ataku
- Ice Blast: +40 obrażeń i spowolnienie przeciwnika o dodatkowe 5%
- Absolute Zero: +250 obrażeń maksymalnych”
- “Po pięciu autoatakach następne użycie umiejętności Nunu będzie darmowe, a jej efekt zostanie ulepszony do następnego poziomu:
Amumu
- Cursed Touch [bierna]
- zmieniony efekt z redukcji MR do buffa zwiększającego obrażenia magiczne
- [usunięto] ataki nie redukują już 15/20/25 MR na 3 sekundy
- [nowy efekt] – “Podstawowe ataki Amumu Przeklinają przeciwnika na 3 sekundy, sprawiając że otrzymują oni bonusowe 15% true-dmg od każdych magicznych obrażeń zadanych im”
- zmieniony efekt z redukcji MR do buffa zwiększającego obrażenia magiczne
- Despair [W]
- nadają Curse na pobliskich przeciwnikach
- Curse of the Sad Mummy [R]
- teraz także nadaje Curse
Graves
- Quickdraw [E]
- Użycie rozpędu nie daje już dodatkowej odporności na magię
Katarina
- Shunpo [E]
- Zmiana czasu odnowienia z [10/9,5/9/8,5/8] na [14/12,5/11/9,5/8]
Shaco
- Backstab [Bierna]
- Szansa na uderzenie krytyczne zmieniona z [120% – 145%] na [130% (+40% AP)]
- Decieve [Q]
- Zmiana czasu odnowienia z 14 na [16/15.5/15/14.5/14]
Galio
- Colossal Smash [bierna]
- Obrażenia zmniejszono z 15-100 do 12-80
- Winds of War [Q]
- Przelicznik AP zwiększono z 60% do 75%
- Obrażenia powstałego tornada zmniejszono z 9% do 6% maksymalnego zdrowia przeciwników
Rengar
- Savagery [Q]
- Obrażenia zmniejszono z [35/55/75/95/115] do [25/45/65/85/105]
- Bonusowy przelicznik AD zmniejszono z [30/40/50/60/70% do 20/30/40/50/60%]
Inne
- Nowe ikony:
- Zmieniono kolor tarczy na pasku HP, aby był lepiej widoczny, zwłaszcza dla daltonistów.