League of Legends r.

Opis zmian aktualizacji 7.10

Kolejna aktualizacja pojawi się w grze już w okolicach środy. Do tego czasu zapraszamy Was do zapoznania się ze zmianami, które nam oferuje!

Harmonogram zmian


Nowy tryb

Wyniesienie

  • Tryb Wyniesienie dostępny będzie podczas weekendów w aktualizacji 7.10.


Nowe skórki

Pulsefire Caitlyn

1820 RP

Głos

Ekran logowania


Pulsefire ward

640 RP


Skórki chroma

Brolaf

260 RP za sztukę

Headhunter Rengar

260 RP za sztukę


Edytor przedmiotów

Kliknij na obrazek, żeby go powiększyć.


Wyciszanie pingów

Od teraz będziemy w stanie wyłączyć irytujące lub zbędne pingi danych graczy w drużynie.

  • /pingmute
  • /muteping

Wyciszanie gracza

Możliwe jest również całkowite wyciszenie gracza – zarówno pingów, jak i wiadomości ujawnianych na czacie.

  • /fullmute
  • /mutefull

Aktualizacja skórki

Pulsefire Ezreal

3250 RP

Głos


Twój sklep

Jak działa twój sklep – klik!


Zmiany balansu

Bohaterowie

Fizz_OB

Fizz

  • Trójząb [W]
    • Zwiększono przelicznik AP z 1,0 do 1,2
    • Zmieniono obrażenia z [25/40/55/70/85] na [20/30/40/50/60]

Graves_OB

Graves

  • To Koniec [Q]
    • Obrażenia od kuli zmniejszono z [55/70/85/100/115] do [40/55/70/85/100]
    • Zwiększono przelicznik AD obrażeń od kuli z 0,75 do 0,8
    • Obrażenia od ścieżki zmniejszono z [80/125/170/215/260] do [80/110/140/170/200]
    • Zwiększono przelicznik AD z obrażeń od ścieżki z [0,4/0,6/0,6/1,0/1,2] do [0,4/0,7/1,0/1,3/1,6]
  • Obrażenia Przypadkowe [R]
    • Czas odnowienia zwiększony z [100/90/80] do [120/100/80]

Ivern

  • Bazową prędkość poruszania się zmniejszono z 330 do 325
  • Przyjaciel Lasu [bierna]
    • Koszt zdrowia zwiększono z [145-80] do [204 – 380]
    • Koszt many zwiększono z [135-67] do [158 – 140]

Rakan

Rakan

  • Lśniące Pióro [Q]
    • Zasięg zwiększono o 100 jednostek
  • Wielkie Wejście [W]
    • Obrażenia zwiększono z [70/110/150/190/230] do [70/115/160/205/250]
  • Taniec Bojowy [E]
    • Wartość tarczy zmniejszono z [50/85/120/155/190] do [50/75/100/125/150]

LeeSin_OB

Lee Sin

  • Prędkość poruszania się zmniejszono z 350 do 345
  • Smoczy Gniew [R]
    • Czas odnowienia zwiększono z 90/75/60 do 110/85/60

Rammus

  • Kolczasta Skorupa [Bierna]
    • Rammus nie otrzymuje już 25% posiadanego pancerza jako prędkość ataku
    • [Nowość!] Podstawowe ataki Rammusa zadają bonusowe obrażenia magiczne warte 8-20 (+10 posiadanego pancerza)
  • Kula Mocy [Q]
    • Maksymalną prędkość poruszania się zmieniono z 155% na 145+5% na poziom
    • Czas trwania zmniejszono z 6 do 7 sekund
    • Zmniejszono obszar kolizji Kuli Mocy
    • [Nowość!] Kula mocy to teraz umiejętność wymagająca naładowania – nie można użyć jej w ruchu
    • Czas odnowienia zmniejszono z [16/14.5/13/11.5/10] do [16/13.511/8.5/6]
    • Spowolnienie zmieniono z [20/25/30/35/40%] na [40/50/60/70/80%]
    • Czas trwania spowolnienia zmniejszono z 2 do 1 sekundy
  • Kula Obronna [W]
    • Bonusowy pancerz zmieniono z [40/60/80/100/120] na [20 + 50/55/60/65/70%]
    • Bonusową odporność na magię zmieniono z [40/60/80/100/120] na [20 + 50/55/60/65/70%]
    • Czas odnowienia zmniejszono z 14 do 6
    • [Nowość!] Podczas trwania tego efektu Rammus jest spowalniany o 60%
    • [Nowość!] Tę umiejętność można teraz wyłączyć w dowolnym momencie
    • [Nowość!] Podczas gdy umiejętność W jest aktywna, umiejętność bierna zadaje 150% obrażeń, oraz zadaje obrażenia wrogom, którzy go atakują podstawowymi atakami
  • Freenzying Taunt [E]
    • Zmieniono nazwę umiejętności
    • [Nowość!] Użycie Freenzying Taunt zapewnia Rammusowi [20/25/30/35/40%] prędkości ataku, kiedy jest aktywne
    • [Nowość!] Bonus prędkości ataku odświeża się za każdym razem, gdy jakakolwiek inna umiejętność Rammusa jest aktywna
    • Już nie redukuje pancerza atakowanej jednostki o [5/10/15/20/25]
  • Wstrząsy [R]
    • Obrażenia zmniejszono z [65/130/195 (30% AP)] do [40/80/120 (20% AP)]
    • [Nowość!] Spowalnia przeciwników zadając obrażenia warte [8/10/15%] na 1.5 sekundy, stakując je do maksymalnie 8 razy.
    • [Nowość!] Zadaje podwojone obrażenia strukturom

Udyr

  • Styl Tygrysa [Q]
    • koszt many zmniejszono z 50 do 45
  • Styl Żółwia [W]
    • koszt many zmniejszono z 50 do 45
  • Styl Niedźwiedzia [E]
    • koszt many zmniejszono z 50 do 45
  • Styl Feniksa [R]
    • koszt many zmniejszono z 50 do 45

Sejuani

  • Zdrowie zmniejszono z 600 do 560
  • Zamrożenie [Bierna]
    • Czas odnowienia zmniejszono z 9 na każdym poziomie do [15/12/9] na poziomach 1/7/14
  • Korbacz Północnych Wiatrów [W]
    • Koszt many zwiększono z 60 do 80
    • Pierwsze z kolei obrażenia – zmniejszono z [30/35/40/45/50] do [20/25/30/35/40]
    • Drugie z kolei obrażenia zmieniono z [40/75/110/135/180] na [30/65/100/135/170]
    • Czas odnowienia zwiększono z [9/8/7/6/5] do [10/9/8/7/6]

Lulu

  • Zdrowie zmniejszono z 552.76 do 525
  • Na pomoc, Pix! [E]
    • Wartość tarczy zmniejszono z [80/120/160/200/240] do [70/105/140/175/210]

Riven

  • Wprowadzono zmiany dotyczące przejrzystości wykorzystywanych umiejętności
  • Usunięto błędy dotyczące braku możliwości użycia danych umiejętności w szybkim czasie

Heimerdinger

  • Opis zmian Heimerdingera znajdziecie tutaj – klik!

Yorick

  • Pasterz Dusz [Bierna]
    • Stwory już nie umierają, gdy znajdują się zbyt daleko od Yoricka lub jego super umiejętności

Maokai_OB

Maokai

  • Mistycznie uderzenie [Q]
    • Koszt many zmieniono z [45/50/55/60/65] do 50 na wszystkich poziomach
    • Czas odnowienia zmniejszono z [8/7,5/7/6,5/6] do [8/7,25/6,5/5,75/5 sekund]
  • Rzut Sadzonką [E]
    • Koszty many zmieniono z 60 ma wszystkich poziomach do 60/65/70/75/80
    • Obrażenia zmieniono z 45/70/95/120/145 do  25/50/75/100/125
    • Obrażenia bazujące na maksymalnym zdrowiu celu zmieniono z 6/6,5/7/7,5/8% do 8% na wszystkich poziomach

Zac_OB

Zac

  • Wzrost AD co poziom zmieniono z 3,375 do 3,4
  • Rozciągające Uderzenie [Q]
    • Zmniejszono bazowe obrażenia z [50/70/90/110/130] do [40/60/80/100/120]
    • [Nowość] Dodano przelicznik od maksymalnego zdrowia w wysokości 3%
    • Obszar zderzenia zwiększono z 200 do 300 jednostek
    • Czas trwania spowolnienia zwiększono z 0.25 do 0.5 sekundy
  • Elastyczna Proca [E]
    • Obrażenia zwiększono z [80/120/10/200/240] do [80/130/180/230/280]
    • Czas trwania podbicia skaluje się teraz od 0,5 do 1 sekundy w zależności od tego, jak długo Zac ładował swój wyskok
  • Hop, do Góry! [R]
    • Czas pełnego naładowania zwiększono z 1 sekundy do 1,1 sekundy

Przedmioty

Ancient Coin Line

  • Unikalna umiejętność bierna – Favor
    • Podpowiedź: “Stwory oblężnicze zawsze wyrzucają złoto.”

Spellthief line

  • Unikalna umiejętność bierna – Tribute
    • Zmiana opisu podpowiedzi: “Zabicie stwora spowalnia generację Tribute

Face of the Mountain

  • Unikalny pasyw – Spoils of war
    • Podstawowe ataki bohaterów melee wykańczające stwory teraz mają zwiększony zasięg o 150 jednostek.

Spirit Visage

  • Zdrowie zwiększono z 425 do 450
  • Odporność na magię zmniejszono z 60 do 55
  • Regeneracja zdrowia zmniejszona z 200% do 100%

Talisman of Ascension

  • Bazowa regeneracja zdrowia zwiększona z 150% do 175%
  • Całkowity koszty wzrósł z 2400 do 2425

Nomad’s Medallion

  • Bazowa regeneracja zdrowia zmieniona z 25% do 50%
  • Zmieniona receptura:
    • Amulet Wróżki został zamieniony na Koralik Odrodzenia
    • Całkowity koszt zwiększono z 850 do 875 sztuk złota

Eye of the Oasis

  • Bazową regeneracja zdrowia zmieniono ze 100% do 125%
  • Całkowity koszt zmieniono z 2400 do 2425 sztuk złota

Howling Abyss

Ogólne

Aura
  • [Nowość!] Bohaterowie melee otrzymują +10 MR
Wave Spawns
  • Stwór oblężniczy nie pojawia się już w pierwszej fali minionów
  • Inhibitor odnawia się teraz 50 sekund szybciej
Przyrost złota
  • Przyrost złota zwiększono z 3 do 5
  • Bonus złota zwiększono z [5/5] do [5.5/5]
Śnieżka
  • Obrażenia zwiększono z [25-100] do [40-115]

Super stwory

  • Podstawowy pancerz zmniejszono ze [100 (+50% DR)] do [60 (+37.75 DR)]
  • Odporność na magię zwiększono z [-30 (-23% DR)] do [10 (+9% DR)]
  • [Nowość!] Aura bonusu prędkości poruszania się OOC zostaje wyłączona, kiedy super stwory dołączą do walki

Przedmioty

  • Rod of Ages, Tear of the Goddess, Archangel’s Staff, and Manamune
    • Zostały zamienione przez ich odpowiedniki, które wymagają mniej czasu na pełne naładowanie.
  • Guardian’s Hammer
    • AD zwiększono z 15 do 20
  • Guardians’s Horn
    • Zdrowie zwiększono z 150 do 200
  • Guardian’s Orb
    • Zdrowie zwiększono z 150 do 200

Inne

  • Dodano nowe ikony:

Tę ikonę otrzymają wszyscy posiadacze Pulsefire Ezreala na serwerze live.

x RP

x RP | x PZ

  • Misje nie są jeszcze dostępne do testów, jednak pojawiły się pliki z nimi związane:

  • Dodano grafiki dla Doom Botów/The Teemoing:

  • Dodano pliki ukazujące prawdopodobny wygląd Evelynn po jej reworku:

  • Ogon Cassiopeii zachowuje się teraz bardziej realistycznie.