League of Legends r.

Opis patcha 8.23 – PRZEDSEZON!

To już - przedsezon już jutro! Wieże, runy, nagrody za przerwanie serii zabójstw i wiele więcej!

Patch w skrócie:

Bohaterowie

Aatrox

R — Zagłada Świata

  • Czas trwania: 12 sek. ⇒ 10 sek. (teraz odpowiada czasowi ładowania Studni Krwi)
  • Leczenie przy odrodzeniu: 0,5% maksymalnego zdrowia za każdy 1% wypełnienia Studni Krwi ⇒ 0,5% maksymalnego zdrowia za każdy 1% wypełnienia Studni Krwi do maksymalnie 80%, 50% maksymalnego zdrowia przy 80 lub więcej procentach wypełnienia Studni Krwi (pasek zasobów zmienia teraz kolor na czerwony przy 80% wypełnienia)

 

Ezreal

W — Strumień Esencji

  • Obrażenia podstawowe: 75/125/175/225/275 pkt.  80/135/190/245/300 pkt.
  • Skalowanie: 0,7 pkt. mocy umiejętności na wszystkich poziomach 0,7/0,75/0,8/0,85/0,9 pkt. mocy umiejętności

R — Celna Salwa

  • Usunięto: Zmniejszenie obrażeń: Obrażenia nie są już zmniejszane o 10% za każdego trafionego wroga (minimum 30%).
  • Nowość: Mierzenie: ZBYT WYSOKO Stwory i niepotężne potwory otrzymują teraz obrażenia zmniejszone o 50%.

 

Lissandra

Podstawowe statystyki

  • Nowość: Premia do prędkości ataku na poziomie 1: Lissandra ma teraz 5% dodatkowej prędkości ataku na poziomie 1.
  • Przyrost regeneracji many: 0,4 pkt. ⇒ 0,8 pkt.

Ataki podstawowe

  • Animacje: Poprawiono animacje, żeby lepiej pasowały do czasu lotu pocisków.
  • Prędkość pocisku: 2000 jedn. ⇒ 2200 jedn.

Nowość: Umiejętność bierna — Zrodzona z Lodu Niewola

  • Zrodzona z lodu niewola: Gdy wróg zginie w pobliżu Lissandry, stanie się Zamarzniętym Niewolnikiem. Zamarznięci Niewolnicy poszukują żywych wrogów i spowalniają ich, gdy znajdą się blisko nich. Po kilku sekundach Zamarznięci Niewolnicy pękają pod wpływem przenikliwego zimna, zadając obrażenia magiczne na pewnym obszarze.
  • Czas trwania niewolnika: Zamarznięci Niewolnicy gonią wrogów przez 4 sekundy, po czym wybuchają.
  • Obrażenia podstawowe: 120-520 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Skalowanie: 0,3 pkt. mocy umiejętności
  • Spowolnienie: 25%
  • Usunięto: Córa Lodu: Stara umiejętność bierna Lissandry, Córa Lodu, została usunięta.

Q — Odłamek Lodu

  • Kost: 75 pkt. many na wszystkich poziomach ⇒ 60/63/66/69/72 pkt. many

W — Pierścień Mrozu

  • Koszt: 50 pkt. many ⇒ 40 pkt. many
  • Obrażenia podstawowe: 70/110/150/190/230 pkt. ⇒ 70/100/130/160/190 pkt.
  • Skalowanie: 0,4 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,3 pkt. mocy umiejętności

E — Ścieżka Lodowca

  • Prędkość pazura: 850 jedn. ⇒ 1200 jedn., zmniejsza się do 640 jedn. (czas potrzebny do osiągnięcia maksymalnego dystansu wciąż wynosi 1,25 sek.)

R — Lodowy Grobowiec

  • Skalowanie: 0,7 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,6 pkt. mocy umiejętności

 

Taliyah

Q — Utkana Salwa

  • Czas odnowienia: 11/9/7/5/3 sek. ⇒ 7/6/5/4/3 sek.
  • Koszt: 60/70/80/90/100 pkt. many ⇒ 50/60/70/80/90 pkt. many
  • Obrażenia przy trafieniu wielu wrogów: Wrodzy bohaterowie ⇒ Wszystko otrzymuje o 50% mniej obrażeń od odłamków kamieni, nie licząc pierwszego.
  • Czas trwania wyjałowionej ziemi: 120 sek. ⇒ 45 sek.
  • Usunięto: Skrócenie czasu odwyjałowienia: Skrócenie czasu odnowienia nie wpływa już na czas trwania Wyjałowionej Ziemi.

 

Yorick

Naprawiony błąd

  • Chcę mówić z twoimi przełożonym: istoty Mgły i Dziewica przyciągają teraz uwagę stworów i ogień wież na Yoricka, gdy zadadzą obrażenia wrogiemu bohaterowi.

Przedmioty

Tarcza Dorana

  • Unikalne bierne: Po otrzymaniu obrażeń od wrogiego bohatera regeneruje 20 pkt. zdrowia w ciągu 10 sek. ⇒ regeneruje do 30 pkt. zdrowia w ciągu 10 sek., zależnie od brakującego zdrowia (osiąga maksymalną wartość przy 25% maksymalnego zdrowia).

Aktualizacja: Ostrze Gniewu Guinsoo

  • Koszt: 3300 szt. złota ⇒ 3100 szt. złota
  • Obrażenie przy trafieniu: 5 (+0,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. obrażeń fizycznych + 5 (+0,1 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych ⇒ 15 pkt. obrażeń magicznych
  • Nowość: Przebicie: Teraz przyznaje 6,5-15% (na poziomach 1-18) przebicia całkowitego pancerza i całkowitej odporności na magię.
  • Usunięto: Procentowe obrażenia od ataku/moc umiejętności za każdy ładunek: Nie zapewnia już 2,5% dodatkowych obrażeń od ataku i mocy umiejętności za każdy ładunek (ładunki wciąż zapewniają prędkość ataku).

Przedmioty do dżungli

  • Usunięto: Łowca Potworów: Posiadanie Maczety Łowcy, Talizmanu Łowcy albo nieulepszonego Ostrza Łowcy lub nieulepszonej Szabli Zwadźcy nie zmniejsza już ilości złota przyznawanego przez stwory, jeżeli macie na koncie najwyższą w drużynie liczbę zabitych stworów.

 

Ulepszenia Reliktowej Tarczy

Bransoleta Targonu

  • Wykończenie stworów: 10-180 pkt. obrażeń (na poziomach 1-18) ⇒ 15-270 pkt. obrażeń (na poziomach 1-18)

Pozostałość po Aspektach / Oko Aspektu

  • Wykończenie stworów: 20-360 pkt. obrażeń (na poziomach 1-18) ⇒ 30-540 pkt. obrażeń (na poziomach 1-18)

Totemy i talizmany

Totem Kontroli

  • Limit totemów kontroli w ekwipunku: 3 ⇒ 2

Skalowanie talizmanu

  • Skalowanie: Poziom posiadacza talizmanu ⇒ Średni poziom wszystkich bohaterów

Strażniczy Totem

  • Czas trwania totemu: 90-180 sek. (na poziomach 1-18 posiadacza talizmanu) ⇒ 90-120 sek. (przy średnim poziomie bohaterów w grze 1-18)

 

Wieże

Nowość: Opancerzenie Wieży

  • Opancerzenie: Na początku gry zewnętrzne wieże mają pięć tymczasowych płyt opancerzenia. Jedna płyta zostaje zniszczona po zadaniu wieży 1000 pkt. obrażeń. (Same płyty nie mają zdrowia).
  • Moc płyt: Opancerzenie wieży daje 40 pkt. pancerza i odporności na magię na początku gry.
  • Niszczenie płyt: Zadanie 1000 pkt. obrażeń zewnętrznej wieży sprawia również, że niszczy się płyta opancerzenia, co daje 160 szt. złota (do podziału pomiędzy znajdujących się w pobliżu bohaterów) i zwiększa pancerz i odporność na magię wieży o 30 pkt., dopóki opancerzenie wieży nie zniknie.
  • Bastion: Przez 20 sekund po zniszczeniu płyty opancerzenia na wieży utrzymuje się Bastion, który zapewnia jej dodatkowe 25 pkt. pancerza i odporności na magię za każdego wrogiego bohatera w pobliżu, nie licząc pierwszego. Ładunki Bastionu kumulują się, jeżeli wiele płyt zostanie zniszczonych w ciągu 20 sekund.
  • Zniknięcie: Opancerzenie wieży znika w 14 minucie, sprawiając, że zewnętrzne wieże tracą CAŁY pancerz i odporność na magię oraz że niezdobyte złoto z płyt staje się bezpowrotnie niedostępne.

 

Poprawki dotyczące wież

Nagroda za zniszczenie pierwszej wieży

  • Pierwsza cegła: 300 szt. złota ⇒ 150 szt. złota (zmniejszone, by utorować drogę złotu za niszczenie płyt opancerzenia)

Zewnętrzne wieże

  • Zdrowie: 3800 pkt. ⇒ 5000 pkt.
  • Skalowanie obrażeń od ataku: 4 pkt. na minutę ⇒ 9 pkt. na minutę
  • Limit obrażeń od ataku: 180 pkt. w 7 minucie 30 sekundzie ⇒ 278 pkt. w 15 minucie
  • Pancerz i odporność na magię: 55 pkt. ⇒ 0 pkt. (zastąpione przez opancerzenie wieży)
  • Skalowanie pancerze i odporności na magię: +1 pkt. co minutę ⇒ 0 pkt. (zastąpione przez opancerzenie wieży)
  • Globalne złoto: 50 szt. (bez zmian)

Wewnętrzne wieże

  • Skalowanie obrażeń od ataku: 4 pkt. na minutę ⇒ 9 pkt. na minutę
  • Limit obrażeń od ataku: 250 pkt. w 28 minucie ⇒ 305 pkt. w 18 minucie
  • Globalne złoto: 100 szt. ⇒ 50 szt.

Wieże inhibitora

  • Skalowanie obrażeń od ataku: 4 pkt. na minutę ⇒ 9 pkt. na minutę
  • Limit obrażeń od ataku: 250 pkt. w 28 minucie ⇒ 305 pkt. w 18 minucie
  • Globalne złoto: 150 szt. ⇒ 50 szt.

Wieże Nexusa

  • Skalowanie od obrażeń: 4 pkt. na minutę ⇒ 9 pkt. na minutę
    Limit obrażeń od ataku: 230 pkt. w 28 minucie ⇒ 285 pkt. w 18 minucie
    Globalne złoto: 75 szt. ⇒ 50 szt.

Stwory i potwory

Stwory

Zmiany obejmujące wszystkie stwory

  • Czas uniwersalny: Statystyki wszystkich stworów osiągają maksymalną wartość w 37 minucie, chyba że jest napisane inaczej.
  • Obrażenia zadawane wieżom: 60% ⇒ 50%
  • Obrażenia zadawane bohaterom: 60% ⇒ 50%
  • Premia do prędkości ruchu: +25 jedn. w 20 minucie ⇒ +25/50/75/100 jedn. w 10/15/20/25 minucie

Stwory walczące w zwarciu

  • Maksymalne zdrowie: 1200 pkt. ⇒ 1300 pkt.
  • Maksymalny pancerz: 0 pkt. (brak skalowania) ⇒ 16 pkt.
  • Maksymalne obrażenia od ataku: 12 pkt. (brak skalowania) ⇒ 80 pkt.
  • Zmniejszenie obrażeń od wzmocnienia Barona: o 75% mniej obrażeń otrzymywanych od bohaterów, o 30% mniej obrażeń otrzymywanych od wież ⇒ o 70% mniej obrażeń otrzymywanych od bohaterów, o 0% mniej obrażeń otrzymywanych od wież

Stwory czarujące

  • Maksymalne zdrowie: 425 pkt. w 27 minucie ⇒ 485 pkt. w 37 minucie (skalowanie po prostu ciągnie się dłużej)
  • Maksymalne obrażenia od ataku: Skalują się w nieskończoność (60,5 pkt. w 37 minucie) ⇒ 120,5 pkt. (nie skalują się już w nieskończoność)
  • Zmniejszenie obrażeń z wzmocnieniem Barona: o 50% mniej obrażeń otrzymywanych od bohaterów, o 30% mniej obrażeń otrzymywanych od wież ⇒ o 70% mniej obrażeń otrzymywanych od bohaterów, o 0% mniej obrażeń otrzymywanych od wież

Stwory oblężnicze

  • Maksymalne zdrowie: Skaluje się w nieskończoność (2300 pkt. w 37 minucie) ⇒ Wciąż skaluje się w nieskończoność, ale lepiej (2900 pkt. w 37 minucie)
  • Maksymalne obrażenia od ataku: Bez zmian (skalują się w nieskończoność, 77 pkt. w 37 minucie)
  • Stwór oblężniczy pojawia się co 2 fale: od 20 minuty ⇒ od 15 minuty
  • Stwór oblężniczy pojawia się co fale: od 35 minuty ⇒ od 25 minuty
  • Obrażenia otrzymane od wieży: 14% maksymalnego zdrowia za każdy strzał wieży ⇒ 14/11/8/8% maksymalnego zdrowia za każdy strzał wieży zewnętrznej/wewnętrznej/inhibitora/Nexusa

Superstwory

  • Maksymalne zdrowie: Bez zmian (skaluje się w nieskończoność, 4000 pkt. w 37 minucie)
  • Podstawowe obrażenia od ataku: 306 pkt. ⇒ 225 pkt.
  • Maksymalne obrażenia od ataku: Skalują się w nieskończoność (431 pkt. w 37 minucie) ⇒ Wciąż skalują się w nieskończoność (350 pkt. w 37 minucie)
  • Podstawowa prędkość ataku: 0,694 jedn. ⇒ 0,850 jedn.
  • Stworowa aura: Nie zwiększa już obrażeń zadawanych przez stwory o 70% (wciąż zwiększa pancerz i odporność na magię).
  • Nowość: Wielkie głowy: Superstwory widać teraz przez mgłę wojny na minimapie.

Czas odrodzenia potężnych potworów

  • Czas odrodzenia Smoka Żywiołów: 6 minut ⇒ 5 minut
  • Czas odrodzenia Starszego Smoka: 8 minut ⇒ 6 minut
  • Czas odrodzenia Barona Nashora: 7 minut ⇒ 6 minut

 

Smoki Żywiołów

Ogólne

  • Pierwsze pojawienie się smoka: w 2 minucie 30 sekundzie ⇒ w 5 minucie
  • Czas odrodzenia: 6 minut ⇒ 5 minut (ta zmiana została również wymieniona powyżej)
  • Złoto za zabicie smoka: 25 szt. ⇒ 100 szt.
  • Doświadczenie: 75-300 punktów (na poziomach 1-18) ⇒ 150-330 pkt. (na poziomach 1-18)

Wzmocnienia

  • Piekielny Smok: +8/16/24% obrażeń od ataku i mocy umiejętności ⇒ +10/17/24% obrażeń od ataku i mocy umiejętności
  • Górski Smok: +10/20/30% obrażeń przeciwko budowlom i potężnym potworom ⇒ +16/23/30% obrażeń przeciwko budowlom i potężnym potworom
  • Oceaniczny Smok: regeneracja 4/8/12% brakującego zdrowia i many poza walką ⇒ regeneracja 6/9/12% brakującego zdrowia i many poza walką
  • Podniebny Smok: +2/4/6% prędkości ruchu, efekt potraja się poza walką ⇒ +3/4,5/6% prędkości ruchu, efekt potraja się poza walką

Doświadczenie z obozów w dżungli

  • Doświadczenie z Ponurnika: 115-190 pkt. ⇒ 115-172,5 pkt.
  • Doświadczenie z Większego Mrocznego Wilka: 65-107 pkt. ⇒ 65-97,5 pkt.
  • Doświadczenie z Mrocznego Wilka: 25-41,5 pkt. ⇒ 25-37,5 pkt.
  • Doświadczenie ze Szkarłatnego Brzytwodzioba: 20-33 pkt. ⇒ 20-30 pkt.
  • Doświadczenie z Brzytwodzioba: 20-33 pkt. ⇒ 20-30 pkt.
  • Doświadczenie z Pradawnego Skalniaka: 100-165 pkt. ⇒ 100-150 pkt. (Przypomnienie: pierwsze czyszczenie tego obozu wciąż daje o 30% mniej PD)
  • Doświadczenie ze Skalniaka: 35-58 pkt. ⇒ 35-52,5 pkt.
  • Doświadczenie z Małego Skalniaka: 7-12 pkt. ⇒ 7-10,5 pkt.

 

Runy

Statystyki run

  • Usunięto: Premię Ścieżek: Nie będziecie już wchodzić do gry z premiami do statystyk zależnymi od tego, które ścieżki wybraliście.
  • Nowość: Statystyki Run: Do interfejsu run dodano trzy rzędy statystyk. Możecie wybrać jedną statystykę z każdego rzędu. Statystyki run można edytować podczas wyboru bohaterów.
  • 1 rząd: 10 pkt. siły adaptacyjnej (6 pkt. obrażeń od ataku lub 10 pkt. mocy umiejętności), 9% prędkości ataku lub 1-10% skrócenia czasu odnowienia (na poziomach 1-18)
  • 2 rząd: 10 pkt. siły adaptacyjnej (6 pkt. obrażeń od ataku lub 10 pkt. mocy umiejętności), 5 pkt. pancerza lub 6 pkt. odporności na magię
  • 3 rząd: 15-90 pkt. zdrowia (na poziomach 1-18), 5 pkt. pancerza lub 6 pkt. odporności na magię

Zwinne Nogi

  • Skalowanie leczenia z mocą umiejętności: 0,5 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,3 pkt. mocy umiejętności

Aktualizacja: Chyżość

  • Dodatkowa prędkość ruchu: Prędkość ruchu zwiększona o 1,5% ⇒ Premie do prędkości ruchu zwiększone o 8%
  • Usunięto: Zamiana prędkości ruchu na obrażenia: Nie zamienia już dodatkowej prędkości ruchu na siłę adaptacyjną.

Aktualizacja: Mroczne Żniwa

  • Próg aktywacji: Mroczne Żniwa aktywują się na wrogich bohaterach, których poziom zdrowia wynosi mniej niż 50%.
  • Aktywuje się przy: Atakach podstawowych ⇒ Dowolnych obrażeniach
  • Obrażenia: 50-80 pkt. (na poziomach 1-18) (+0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku)(+0,15 pkt. mocy umiejętności) + 8 pkt. obrażeń za każdą wydartą duszę
  • ARAM: W trybie ARAM dusze zwiększają obrażenia Mrocznych Żniw o 4 pkt., a nie o 8 pkt.
  • Czas odnowienia: 45 sek., resetuje się do 1,5 sek. po wzięciu udziału w zabójstwie
  • Usunięto: Dusze stworów i potworów: Stwory i potwory nie dają już dusz.

Krwiożerczy Łowca

  • Podstawowe leczenie: 2,5% ⇒ 1,5% (premia za każdy ładunek wciąż wynosi 2,5%)

Demolka

  • Czas ładowania: 4 sek. ⇒ 3 sek.
  • Obrażenia: 175 pkt. (+30% maksymalnego zdrowia) ⇒ 100 pkt. (+30% maksymalnego zdrowia)

Nowość: Grzmotnięcie Tarczą

  • Tarcza: Kiedy macie na sobie tarczę, zyskujecie 1-10 pkt. (na poziomach 1-18) dodatkowego pancerza i odporności na magię.
  • Grzmotnięcie: Za każdym razem, gdy otrzymacie tarczę, wasz następny atak podstawowy przeciwko wrogiemu bohaterowi w ciągu maks. 2 sek. od wygaśnięcia tarczy zada dodatkowe obrażenia magiczne.
  • Obrażenia: 4-21 pkt. (na poziomach 1-18) + 8,5% wytrzymałości tarczy + 1,5% dodatkowego zdrowia
  • Pozycja: 1 rząd

Kościana Zbroja

  • Czas ładowania wzmocnienia: 3 sek. ⇒ 1,5 sek.
  • Ilość blokowanych obrażen: 15-40 pkt. (poziomy 1-18) ⇒ 25-50 pkt. (poziomy 1-18)
  • Pozycja: Przesunięto z 1 do 2 rzędu

Poczwarka

  • Usunięto

Aktualizacja: Przerost

  • Stos ciał: +0,2% maksymalnego zdrowia za każde 8 zgonów pobliskich stworów lub potworów ⇒ +3 pkt. zdrowia za każde 8 zgonów pobliskich stworów lub potworów
  • Nowość: Wszystko w jednym: Przy 120 zgonach stworów i potworów wasze maksymalne zdrowie zostanie zwiększone o 2,5%.

Kleptomancja

  • Aktywacja: Po użyciu umiejętności następny atak podstawowy ⇒ dwa następne ataki podstawowe przyznają wam 5 szt. złota… albo coś fajniejszego.
  • Wypadanie: Totemy nie wypadają już po 20 minutach.

 

Nagrody za przerwanie serii zabójstw

Nagrody za przerwanie serii zabójstw

  • Od 1 do 3 zabójstw: 0/150/300 szt. złota (bez zmian)
  • 4 zabójstwa: 375 szt. złota ⇒ 400 szt. złota
  • 5 zabójstw: 450 szt. złota ⇒ 500 szt. złota
  • 6 zabójstw: 500 szt. złota ⇒ 600 szt. złota
  • Każde kolejne zabójstwo: +50 szt. złota ⇒ +100 szt. złota

Nowość: Nagrody w złocie za stwory i potwory

  • Nowość: Kupowanie farmy: Jeżeli od czasu ostatniej śmierci bohater zyskał o 250 szt. złota więcej ze stworów i potworów, niż wynosi średnia drużyny przeciwnej* w tym samym czasie, nagroda za niego wzrasta o 50 szt. złota plus kolejne 50 szt. złota za każde kolejne 150 szt. złota, o które powiększy się przewaga.
  • Marma: *Średnia jest określana przez podzielenie zysku drużyny przeciwnej ze stworów i potworów na cztery zamiast na pięć ze względu na cztery źródła przychodu na Summoner’s Rift (góra/środek/dół/dżungla). W trybach z mniejszymi drużynami suma jest dzielona przez liczbę bohaterów w każdej z drużyn (np. 3 w przypadku Twisted Treeline).

Przejrzystość nagród

  • Nowość: Lista ofiar: Nagrody powyżej 150 szt. złota są teraz widoczne na tablicy wyników.

Modyfikacje wypłacania nagród

  • Nowość: Reputacja: Nagrody nie zwiększają się w trakcie walki. Jeżeli bohater zabije kilku przeciwników i natychmiast po tym zostanie zabity, te zabójstwa będą się liczyć do jego następnej śmierci.
  • Nowość: Ciężka praca: Nagrody za zabijanie członków przegrywającej drużyny są zmniejszane maksymalnie do 20% normalnej wartości, jeżeli wygrywająca drużyna ma miażdżącą przewagę.
  • Nowość: Limit wypłąty: Pojedyncze zabójstwo nie może dać zabójcy więcej niż 1000 szt. złota. Złoto z nagrody wykraczające poza ten limit zostanie wypłacone przy następnej śmierci tego bohatera.

Minimalne złoto z zabójstwa

  • 0-5 zgonów: 300/274/220/176/140/112 szt. złota (bez zmian)
  • 6 zgonów: 90 szt. złota ⇒ 100 szt. złota
  • 7 zgonów: 72 szt. złota ⇒ 100 szt. złota
  • 8 zgonów: 58 szt. złota ⇒ 100 szt. złota
  • Ponad 9 zgonów: 50 szt. złota ⇒ 100 szt. złota

Czary przywoływacza

Teleportacja

  • Czas przygotowania: 4,5 sek. ⇒ 4 sek.
  • Nowość: Zobowiązanie: Po rzuceniu Teleportacji nie można jej anulować.

Panel statystyk w grze

  • Estetyka: Zmieniliśmy kolory i lekko zmodyfikowaliśmy kilka ikon na ekranie statystyk postaci (widocznym po wciśnięciu klawisza „C”) dla większej przejrzystości. Ta zmiana kładzie podwaliny pod szersze usprawnienia przejrzystości opisów, które planujemy wprowadzić w tym sezonie!

Pancerz rankingowy

  • Pancerz rankingowy: Nowy sposób na pokazanie aktualnej rangi jest dostępny w profilu, na karcie wyświetlanej po najechaniu myszką i w poczekalniach.
  • Mój poziom: Przełączaj między pancerzem rankingowym i pancerzem poziomów, klikając ikonę przywoływacza na stronie profilu.
  • Mroczna, tajemnicza przeszłość: Przełącz między banerem z wcześniejszą rangą lub pustym, klikając ikonę przywoływacza na stronie profilu.
  • R.I.P. Insygnia: Mała obwódka przedstawiająca rangę z poprzedniego sezonu została usunięta.

Misje

  • To nagranie ulegnie samozniszczeniu za… Dziennik misji będzie przechowywał misje maksymalnie przez 45 dni.

Naprawione błędy

  • Wprowadziliśmy kilka poprawek do brakujących i nieczytelnych efektów graficznych LeBlanc i kilku jej skórek:
    • Podstawowa — zwiększono rozmiar Q — Znaku Złośliwości i dodano efekty wewnątrz kuli.
    • Krucza — klon z umiejętności biernej — Lustrzanego Obrazu ma teraz prawidłowe efekty cząsteczkowe.
    • Krucza — zwiększono rozmiar Q — Znaku Złośliwości.
    • Krucza — przyciemniono RE — Eteryczne Łańcuchy.
    • Z Prastarej Kniei — klon z umiejętności biernej — Lustrzanego Obrazu ma teraz prawidłowe efekty cząsteczkowe.
    • Z Prastarej Kniei — Q — Znak Złośliwości ma teraz różowe efekty.
  • Przywrócono głośność ryku przy skoku umiejętności biernej — Niewidocznego Drapieżnika Rengara.
  • Podstawowy atak Thresha ponownie odtwarza efekty dźwiękowe przy maksymalnym zasięgu.
  • Śmierć z ręki przywołanego Herolda, gdy posiada się i/lub czerwone wzmocnienie, spowoduje przekazanie go/ich wrogowi, który przywołał Herolda.

Nadchodzące skórki i barwy

Leona Zaćmienia Słońca

Leona Zaćmienia Księżyca

Camille z Sabatu

Lissandra z Sabatu

Czarodziejka Piżamy Soraka
Czarodziejka Piżamy Miss Fortune
Czarodziej Piżamy Ezreal
Czarodziejka Piżamy Lulu
Czarodziejka Piżamy Lux

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Camille z Sabatu

Lissandra z Sabatu