League of Legends r.

Opis patcha 8.22

Nerfy LeBlanc, Akali, Viktora, buffy Trundle, Nunu, Maokaia, zmiany Pyke'a i wiele więcej!

Patch w skrócie:

Bohaterowie

Akali

Ogólne

  • Usunięto: Oszust, Haker: Nie ma już pomocy przy ostatnich ciosach, która wynosiła 4 pkt. obrażeń.

W — Osłona Zmierzchu

  • Czas odnowienia: 17/15,5/14/12,5/11 sek. ⇒ 21/18,5/16/13,5/11 sek.

R — Skrytobójcze Wykończenie

  • Obrażenia podstawowe: 100/150/200 pkt. ⇒ 85/150/215 pkt.

 

Fiora

Q — Wypad

  • Priorytety: Wypad wciąż przedkłada Wrażliwe Punkty z superumiejętności nad Wrażliwe Punkty z umiejętności biernej, ale teraz priorytetowo traktuje najbliższy cel objęty superumiejętnością, nawet jeżeli nie będzie miał Wrażliwego Punktu.
  • Mniejsze priorytety: Po opisanym powyżej przypadku Wypad będzie starał się trafić bohatera o niskim poziomie zdrowia w zasięgu, stwora w zasięgu, któremu można zadać ostatni cios, bohatera w zasięgu, a potem najbliższą jednostkę (bez zmian)

 

Jhin

Umiejętność bierna — Szept

  • Raz: Premia do prędkości ruchu, jaką Jhin otrzymuje po trafieniu krytycznym, zależy teraz od jego prędkości ruchu w momencie wystrzelenia ataku, a nie w momencie jego trafienia.
  • Dwa: Jeżeli Jhin trafi krytycznie kilka razy z rzędu, premia do jego prędkoścu ruchu jest teraz ponownie przeliczana przy każdym trafieniu krytycznym. Premia pierwszego trafienia krytycznego nie będzie już odświeżana przez każde następne trafienie krytyczne.
  • Trzy: Naprawiono błąd sprawiający, że Jhin otrzymywał wzmocnione przyspieszenie z pierwszego ataku Nawałnicy Mieczy (tego, który ją aktywował). Jest to poprawka do zmiany, którą wprowadziliśmy w patchu 8.20 i która skorygowała tylko część tej interakcji związaną z obrażeniami od ataku.
  • Cztery: Naprawiono błąd sprawiający, że Jhin NIE otrzymywał wzmocnionego przyspieszenia ze swojego trzeciego ataku Nawałnicy Mieczy.

 

LeBlanc

W — Zniekształcenie

  • Obrażenia podstawowe: 85/125/165/205/245 pkt. ⇒ 75/115/155/195/235 pkt.

 

Maokai

E — Rzut Sadzonką

  • Obrażenia: 6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 7/7,25/7,5/7,75/8% maksymalnego zdrowia celu
  • Czas odnowienia: 11 sek. ⇒ 10 sek.

 

Nunu i Willump

Podstawowe statystyki

  • Podstawowe obrażenia od ataku: 57 pkt. ⇒ 61 pkt.

Q — Pożarcie

  • Podstawowe leczenie: 37,5/60/82,5/105/127,5 pkt. (+0,35 pkt. mocy umiejętności)(+5% dodatkowego zdrowia) ⇒ 60/96/132/168/204 pkt. (+0,56 pkt. mocy umiejętności)(+8% dodatkowego zdrowia)
  • Leczenie w wypadku jednostek niebędących bohaterami:  200% podstawowego leczenia ⇒ 125% podstawowego leczenia (wartości bez zmian)

 

Pyke

Ogólne

  • Polecane przedmioty: Zaktualizowano!

Umiejętność bierna — Dar Topielców

  • Maksymalne szare zdrowie: 25% maksymalnego zdrowia + 21% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku, do maks. 50% ⇒ 80 pkt. zdrowia + 8 pkt. zdrowia za każdy 1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, do 60% maksymalnego zdrowia

W — Nur w Upiorne Wody

  • Koszt:75 pkt. many ⇒ 50 pkt. many
  • Prędkość ruchu: 60/65/70/75/80% (+4% za każde 100 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 40% na wszystkich poziomach (+1,5% za każdy 1 pkt. destrukcji)

E — Widmowy Odpływ

  • Koszt: 50 pkt. many ⇒ 40 pkt. many
  • Czas działania ogłuszenia: 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sek. ⇒ 1,1 sek. na wszystkich poziomach + 0,1 sek. za każde 10 pkt. destrukcji

R — Śmierć z Głębin

  • Nowość: Skalowanie z destrukcją: Próg wykończenia (i zadawane obrażenia, jeżeli zdrowie celu przekracza ten próg) zwiększa się o 1,5 pkt. za każdy 1 pkt. destrukcji

 

Trundle

Q — Chaps

  • Obrażenia podstawowe: 20/30/40/50/60 pkt. ⇒ 20/35/50/65/80 pkt.
  • Skalowanie: 0/0,1/0,2/0,3/0,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 0,1/0,2/0,3/0,4/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku

 

Viktor

Q — Wyssanie Mocy

  • Obrażenia podstawowe wyładowania: 20/50/80/110/140 pkt. ⇒ 20/45/70/95/120 pkt.
  • Skalowanie wyładowania: 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,5 pkt. mocy umiejętności ⇒ 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,55 mocy umiejętności

R — Burza Chaosu

  • Obrażenia podstawowe każdego draśnięcia: 150/250/350 pkt. ⇒ 130/210/290 pkt.
  • Skalowanie draśnięć: 0,7 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,85 pkt. mocy umiejętności

 

Runy

 Zaktualizowano: Zaginający Czas Tonik

  • Nowość: Złopienie: Użycie mikstury lub ciastka natychmiastowo przyznaje 50% ich efektu przywracającego zdrowie i/lub manę, ale sprawia, że dany przedmiot zaopatrzeniowy nie będzie mógł zostać ponownie użyty, dopóki jego efekt się nie skończy. Wartość przywracanego co pół sekundy zdrowia lub many jest następnie zmniejszana o połowę do końca działania mikstury lub ciastka.
  • Usunięto: Popijanie: Mikstury, ciastka i eliksiry nie trwają już o 20% dłużej. CUKROWE SZALEŃSTWO Wciąż otrzymujecie 5% prędkości ruchu, kiedy jesteście pod wpływem mikstur lub ciastek.
  • Usunięto: Zrobiony w butelkę: Zaginający Czas Tonik nie wpływa już na eliksiry.

 

Naprawione błędy

  • Kennen nie zatrzymuje się już po rzuceniu W — Porażenia Elektrycznego.
  • LeBlanc znów posiada efekty wizualne i dźwiękowe podczas Q — Znaku Złośliwości.
  • Pudełka Shaco i żołnierze Azira nie odtwarzają już odgłosu śmierci swojego bohatera zamiast własnego odgłosu śmierci.
  • E — As z Rękawa Twisted Fate’a nie psuje się już, kiedy TF użyje ataku wzmocnionego tą umiejętnością na grzybie Teemo.
  • Krucza LeBlanc znów posiada efekty dźwiękowe umiejętności biernej, gdy przestaje się ukrywać.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe Czarodziejki Gwiazd Soraki.
  • Przywrócono efekty dźwiękowe Q — Wnyków na Linie Hrabiego Kleduli.
  • Kij Ekko Cukierek albo Psikus ma teraz odpowiedni rozmiar przez całą animację jego żartu.
  • Heimerdinger Treser Smoków nie posiada już niepotrzebnych efektów dźwiękowych śmierci.
  • Heimerdinger Treser Smoków znów posiada efekty dźwiękowe tańca.
  • Ponowne połączenie się z grą, gdy aktywny jest efekt Obrony Terytorialnej, używając skórki dowolnej Czarodziejki Gwiazd nie sprawia już, że efekty dźwiękowe tej skórki utrzymują się dłużej niż powinny.
  • Pałka Posterunkowej Vi nie lata już bez ładu i składu na początku animacji.
  • Efekty wizualne R — Szalonego Rozrostu Basenowej i Czarodziejki Gwiazd Lulu nie psują się już na wzniesionym terenie.

 

Nadchodzące skórki

Cyber Nami

Cyber LeBlanc

Pretorianin Fiddlesticks

Pretorianin Graves

Zwycięska Orianna

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:

Cyber Nami

Cyber LeBlanc

Pretorianin Fiddlesticks

Pretorianin Graves

Zwycięska Orianna