Patch w skrócie:
Bohaterowie
Ezreal
ZAKTUALIZOWANO Ezreal wraz ze wszystkimi swoimi skórkami otrzymał pełne aktualizacje wizualne i dźwiękowe!
PORTRET Portrety podstawowego, Lodowego, TPA, Wytwornego, Asa Pik i Arcade Ezreala zostały zmodyfikowane tak, by pasowały do nowego wyglądu Ezreala. Ezreal z Nottingham, Napastnik Ezreal, Ezreal Odkrywca i Cybernetyczny Ezreal otrzymali całkowicie nowe portrety.
FABUŁA Historia Ezreala została zaktualizowana. Udajcie się do Uniwersum, żeby ją przeczytać!
NOWOŚĆ W — Strumień Esencji
Ezreal wystrzeliwuje kulę, która przykleja się do pierwszego trafionego bohatera lub celu. Trafienie kuli umiejętnością lub atakiem wysadzi ją. Wysadzenie kuli umiejętnością zwraca manę.
- Obrażenia: 75/120/165/210/255 pkt. obrażeń magicznych
- Skalowanie: 0,6 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku + 0,7 pkt. mocy umiejętności
- Zasięg: 1150 jedn. (taki sam jak w przypadku Q — Mistycznego Strzału)
- Czas odnowienia: 12 sek.
- Czas trwania kuli: 4 sek.
- Koszt: 50 pkt. many
- Zwrot many przy wysadzeniu kuli umiejętnością 60 pkt. plus koszt umiejętności, która wysadziła Strumień Esencji
- Cele: Strumień Esencji przykleja się do bohaterów, potężnych potworów, wież, inhibitorów i do Nexusa.
Q – Mistyczny Strzał
- Skalowanie: 0,4 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,3 pkt. mocy umiejętności
E – Magiczne Przejście
- Przyciąganie esencji: Magiczne Przejście teraz priorytetowo traktuje wrogów trafionych Strumieniem Esencji.
R – Celna Salwa
- Kultowe: Brak zmian w mechanice i wyważeniu tej umiejętności. Po prostu chcemy pochwalić się jej nową ikoną!
Umiejętność bierna – Wzmacniająca Siła Czarów
- Kultowe: Brak zmian w mechanice i wyważeniu tej umiejętności. Po prostu chcemy pochwalić się jej nową ikoną!
Ahri
R – Widmowa Szarża
- Czas odnowienia: 110/95/80 sek. ⇒ 130/105/80 sek.
Evelynn
E – Smagnięcie
- Obrażenia wzmocnionego E: 95/115/135/155/175 pkt. ⇒ 75/100/125/125/150/175 pkt.
R – Ostatnia Pieszczota
- Obrażenia: 150/275/400 pkt. ⇒ 125/250/375 pkt.
- Obrażenia wykończenia: 300/550/800 pkt. ⇒ 250/500/750 pkt.
Graves
Podstawowe statystyki
- Podstawowe obrażenia od ataku: 66 pkt ⇒ 63 pkt.
Jhin
Umiejętność bierna – Szept
- Naprawiono błąd: Naprawiono błąd polegający na tym, że dodatkowa prędkość ataku Nawałnicy Mieczy wliczała się w zamianę prędkości ataku na dodatkowe obrażenia od ataku Szeptu, gdy Jhin znajdował się poza walką. (Ta runa działa teraz tak samo, jak w przypadku wszystkich innych bohaterów).
Nami
W – Pływy Morskie
- Leczenie: 65/95/125/155/185 pkt. (+0,3 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 60/85/110/135/160 pkt. (+0,3 pkt. mocy umiejętności) (obrażenia przeciwko wrogim bohaterom pozostają bez zmian)
Sion
Podstawowe statystyki
- Podstawowa regeneracja zdrowia: 9 pkt. co 5 sek. ⇒ 7,5 pkt. co 5 sek.
Runy
Mroczne Żniwa
- Obrażenia podstawowe: 40-80 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 20-60 pkt. (na poziomach 1-18)
Wymogi kwalifikacyjne do nagród na koniec sezonu
Dodaliśmy do waszych profilów ikonę, dzięki której możecie sprawdzić, czy kwalifikujecie się do otrzymania tegorocznej Zwycięskiej skórki. Najedźcie na nią, aby przekonać się, co otrzymacie!
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd polegający na tym, że Umiejętność bierna — Bojowy Rytm Jarvana IV w połączeniu z efektem biernym Tiamatu zadawała mniej obrażeń, niż powinna.
- Przywrócono wiele efektów wizualnych do paru skórek Vi.
- Efekt bierny E — Ładunku Wybuchowego Tristany nie zadaje już zmniejszonych obrażeń, kiedy zostanie aktywowany przez gwarantowane trafienie krytyczne Klingi Burzy.
- Wyskoczenie z brzucha Tahma Kencha prosto na R — Ścianę Tkaczki Taliyah nie powoduje już utraty kontroli nad bohaterem na dłuższy czas.
- Pasek ładowania nie wyświetla już dziwnego tekstu, kiedy Nautilus rzuca Q — Zakotwiczenie.
Nadchodzące skórki i Barwy
Heimerdinger Treser Smoków
Piekielny Amumu
Hextechowy Malzahar
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem:
Piekielny Amumu
Lulu Treserka Smoków
Tristana Treserka Smoków